משתמש:משיחיסט: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "{{תיבות משתמש| {{משתמש - אוהב להתוועד}} {{משתמש - אוהב חסידות}} {{משתמש - תמים}} {{משתמש - מצפה לגא...")
 
אין תקציר עריכה
 
(7 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות)
שורה 7: שורה 7:
{{משתמש - תכנית המאה}}
{{משתמש - תכנית המאה}}
{{משתמש - מגלה ענין בכתי"קים}}
{{משתמש - מגלה ענין בכתי"קים}}
{{משתמש - התגלות היום}}
{{משתמש - יחי}}
{{משתמש - אוהב חסידות|}}
{{משתמש - דגלון|}}
{{משתמש - כיפת יחי|}}
{{משתמש - ניגוני חב"ד|}}
}}
[[קובץ:אין פאר כאדוננו.png|ימין|750px]]
{{עמוד ראשי/תיבה
|תמונה=[[קובץ:אייקון ימי חבד.png|34px|לוח היום יום|קישור=תבנית:היום יום]]
|רוחב=34
|צבע=כחול
|id=mp-tfp
|title=[[:תבנית:היום יום|הפתגם היומי]] - [[לוח היום יום]] - [[{{#זמןמ:xhxjj xjx}}]] [[{{#time:xhxjY}}]]
|תוכן={{היום יום}}
}}
}}

גרסה אחרונה מ־11:14, 13 בספטמבר 2020

תיבות משתמש
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד את תורת החסידות
משתמש זה נמנה על תלמידי התמימים


משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
למשתמש זה חשובים ביותר שלושת השלמויות עליהם דיבר ועורר הרבי רבות: שלימות התורה, שלימות העם, ושלימות הארץ
משתמש זה מתנגד לתכנית המאה
משתמש זה מגלה עניין רב בכתבי יד קודש של נשיאי חב"ד
משתמש זה מאמין ובטוח שביום י' באב ה'תשפ"ד הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד את תורת החסידות
‎על חליפתו של משתמש זה מתנוסס דגלון‎
על כיפתו של משתמש זה מתנוססת לתפארה הכרזת הקודש יחי אדוננו, אך אם תשאל אותו ע"כ, הוא יענה לך שמתחת לכיתוב היחי מתנוססת לתפארה כיפתו..
משתמש זה מקפיד לשמוע ניגוני חב"ד בלבד



{{{שם}}}

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
מסיפורי אדוני אבי זקני מורי ורבי: א) מתחלה היה אגרת הקודש "קטנתי" מסיימת "ורוח נכאה כולי", ואחרי אשר אמר רבינו הגדול שלש פעמים - בליאזנא - המאמר "כמים הפנים" גו' כפירוש רש"י ולא כתרגומו, אז הוסיף התיבות "וכולי האי - הפנים וגו'", ובזה נטע בהחסידים מדות טובות. ב) ווען דער רבי וואלט ניט געשטעלט די דריי ווערטער "במדת אמת ליעקב" - באגרת הקודש קטנתי - וואלט ער געהאט נאך פופציג טויזענט חסידים, אבער דער רבי מאנט מדת אמת.
תרגום מאידיש: א) מתחלה היה אגרת הקודש "קטנתי" מסיימת "ורוח נכאה כולי", ואחרי אשר אמר רבינו הגדול שלש פעמים - בליאזנא - המאמר "כמים הפנים" גו' כפירוש רש"י ולא כתרגומו, אז הוסיף התיבות "וכולי האי - הפנים וגו'", ובזה נטע בהחסידים מדות טובות. ב) אם הרבי לא היה כותב את שלושת המילים "במדת אמת ליעקב" - באגרת הקודש קטנתי - היה לו עוד חמישים אלף חסידים, אבל הרבי תובע מדת אמת.