תבנית:היום יום/כ"ב אדר א': הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "תפלת" ב־"תפילת")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
(תיקון שגיאה במקום גם סעודות ג׳ סעודות)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי גם סעודות".
[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".


תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפלות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:היום יום|ד]]</noinclude>
תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפילות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:היום יום|ד]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־08:15, 26 בינואר 2024

אבי אדמו"ר כותב באחד ממאמריו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".

תורת רבינו הזקן בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר בתפילת מנחה. יתרון תפילת המנחה על התפילות דשחרית וערבית הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, שכל המאיר ופועל במידות, זהיר יאיר, היינו התגברות הצורה על החומר, וזה ניכר בענין תפילת מנחה.

הקודם:
כ"א אדר א'
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ג אדר א'