הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:שלוש קליפות הטמאות"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
שורה 1: שורה 1:
שמעתי מפי הרה"ח ישבעם סגל שבהערות וביאורים יש מכתב של הרבי על מ"ש בתניא גבי אכילת דברים האסורים לצורך פיקוח נפש נעשה לו היתר (גמור) שזה שכתוב גמור רק בסוגריים הוא כיוון שזהו רק מצד הגברא אבל החפצא אינו עולה לקדושה וזה שהתורה מצווה לאכול זאת הוא כמו הרופא הכורת רגליו של החולה בשביל להציל את חייו האם יש משנה אחרונה בנושא ?
+
שמעתי מפי הרה"ח ישבעם סגל שבהערות וביאורים יש מכתב של הרבי על מ"ש בתניא גבי אכילת דברים האסורים לצורך פיקוח נפש נעשה לו היתר (גמור) שזה שכתוב גמור רק בסוגריים הוא כיוון שזהו רק מצד הגברא אבל החפצא אינו עולה לקדושה וזה שהתורה מצווה לאכול זאת הוא כמו הרופא הכורת רגליו של החולה בשביל להציל את חייו האם יש משנה אחרונה בנושא ?  
 +
 
 +
:זהו אכן פלא וסתירה לנאמר בערך. חבל ש[[משתמש:סומכוס]] לא ציין מהיכן מקורותיו. --בברכת דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום. [[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 02:13, 4 באפריל 2010 (UTC)

גרסה אחרונה מ־05:13, 4 באפריל 2010

שמעתי מפי הרה"ח ישבעם סגל שבהערות וביאורים יש מכתב של הרבי על מ"ש בתניא גבי אכילת דברים האסורים לצורך פיקוח נפש נעשה לו היתר (גמור) שזה שכתוב גמור רק בסוגריים הוא כיוון שזהו רק מצד הגברא אבל החפצא אינו עולה לקדושה וזה שהתורה מצווה לאכול זאת הוא כמו הרופא הכורת רגליו של החולה בשביל להציל את חייו האם יש משנה אחרונה בנושא ?

זהו אכן פלא וסתירה לנאמר בערך. חבל שמשתמש:סומכוס לא ציין מהיכן מקורותיו. --בברכת דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום. שלום - סוכת (שיחת) שלום 02:13, 4 באפריל 2010 (UTC)