שיחה:גורל הגר"א: הבדלים בין גרסאות בדף
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
שמואל חיים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 4: | שורה 4: | ||
::אין שום קשר לחב"ד חוץ מאיזכור אחד עקיף, שגם כך מובא בערך [[כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש]], ושם מקומו. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:30, כ"ה בסיוון ה'תש"ף | ::אין שום קשר לחב"ד חוץ מאיזכור אחד עקיף, שגם כך מובא בערך [[כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש]], ושם מקומו. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:30, כ"ה בסיוון ה'תש"ף | ||
:::אני לא מבין למה זה לא יכול להיכנס בקטע+הערה בערך כתיבה באגרות קודש? מלבד זה שהערך כתוב יחצני כמו "הרבה ביקורות", "גם מחב"ד". הוא גם לא מובן: אם המקור לא ידוע רק שיש כאלו שמייחסים אותו לגר"א אז למה קוראים לו גורל הגר"א? מאיפה הסקת שזה מתבצע רק ע"י תלמידי חכמים? איפה ראית בציטוט מה עושים אם לא מוצאים?. בנוגע לביקורת, הרמב"ם כותב גם "תשובה:" (או שזה נכנס לציטוט בטעות)? זה מובא רק במהדורה מסויימת שהבאת? (אם לא כדאי שתביא ספר יותר נפוץ או קישור). הקישור לאתר צא"ח לא עובד. הענין המצחיק בערך שנראה שהעתקת בלי להסתכל במקורות אבל הבקורת שהבאת היא הערה של הציטוט שהבאת בנוגע לאגרות קודש (רק שהבאת אחד מההתוועדויות ואחד מספר השיחות) וע"כ ההבדל שהבאת בין הביקורת על הגר"א והכתיבה כיום היא מגוחכת.. סליחה על האורך אבל בהצלחה בהכנסת התבנית {{תב|למ}} ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 15:37 • כ"ה בסיוון ה'תש"ף | :::אני לא מבין למה זה לא יכול להיכנס בקטע+הערה בערך כתיבה באגרות קודש? מלבד זה שהערך כתוב יחצני כמו "הרבה ביקורות", "גם מחב"ד". הוא גם לא מובן: אם המקור לא ידוע רק שיש כאלו שמייחסים אותו לגר"א אז למה קוראים לו גורל הגר"א? מאיפה הסקת שזה מתבצע רק ע"י תלמידי חכמים? איפה ראית בציטוט מה עושים אם לא מוצאים?. בנוגע לביקורת, הרמב"ם כותב גם "תשובה:" (או שזה נכנס לציטוט בטעות)? זה מובא רק במהדורה מסויימת שהבאת? (אם לא כדאי שתביא ספר יותר נפוץ או קישור). הקישור לאתר צא"ח לא עובד. הענין המצחיק בערך שנראה שהעתקת בלי להסתכל במקורות אבל הבקורת שהבאת היא הערה של הציטוט שהבאת בנוגע לאגרות קודש (רק שהבאת אחד מההתוועדויות ואחד מספר השיחות) וע"כ ההבדל שהבאת בין הביקורת על הגר"א והכתיבה כיום היא מגוחכת.. סליחה על האורך אבל בהצלחה בהכנסת התבנית {{תב|למ}} ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 15:37 • כ"ה בסיוון ה'תש"ף | ||
::::{{מצטרף}} לדעת חלוקת, כיפת וקרייזי. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 16:51, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף. | |||
:::::מטופש ביותר '''חובה למחוק'''!!!!!!!!!!!!!!! ||| '''[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|בית חב"ד פתוח]]''' ~ 17:28, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף | |||
::::::הערך מובא בשביל להביא את הדעה של הרבי בעניין, המקורות מויקיפדיה--[[משתמש:שמואל חיים|יחי המלך]] - [[שיחת משתמש:שמואל חיים|שיחה]], 17:56, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:56, 17 ביוני 2020 (IST) |
גרסה אחרונה מ־18:56, 17 ביוני 2020
יחי המלך. א. יישר כח! ב. מה זה ב"יהדות"? זה ויקיפדיה פה? ג. הערך חייב לעבור עריכה רצינית ושכתוב, לדוגמא, א"א להביא שורות ארוכות של ציטוטים בתוך הערך. עדיף שתעביר אותו בנתיים למרחב האישי. ד. כמובן שצריך להוסיף את הקישור לערך כתיבה באגרות קודש וכן ההתייחסות הזאת של הרבי -
וכידוע המנהג דכמה וכמה מישראל, הן גדולי ישראל, והן אנשים פשוטים, וכן נשים - שלפני עשיית פעולה מסויימת, פותחים ספר קדוש, ומסתכלים במקום שנפתח הספר ונפל מבט-עין לראשונה (שלא במכוון, שהרי, רצו לראות היכן יפתח על פי ההשגחה [ה]עליונה), ועל פי זה החליטו בנוגע לפועל, ולדוגמא: כשנפתח להם בפסוק "פתח תפתח", או "שמח תשמח", וכיו"ב, היה להם "סימן מלמעלה" שתהיה הצלחה רבה בדבר שעומדים לעשות, או שהבינו על פי הסימן שיש להמנע מעשיית הדבר, או לדחותו לאחר זמן, וכיו"ב
— התוועדויות תשמ"ט חלק א' עמוד 309
בהצלחה! כיפת יחי - שיחה, 07:28, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 07:28, 17 ביוני 2020 (IST)
- לפי דעתי הוא כן עערוך מספיק ולא צריך להעבירו למרחב האישי--יחי המלך - שיחה, 07:49, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 07:49, 17 ביוני 2020 (IST)
- אין שום קשר לחב"ד חוץ מאיזכור אחד עקיף, שגם כך מובא בערך כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש, ושם מקומו. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:30, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
- אני לא מבין למה זה לא יכול להיכנס בקטע+הערה בערך כתיבה באגרות קודש? מלבד זה שהערך כתוב יחצני כמו "הרבה ביקורות", "גם מחב"ד". הוא גם לא מובן: אם המקור לא ידוע רק שיש כאלו שמייחסים אותו לגר"א אז למה קוראים לו גורל הגר"א? מאיפה הסקת שזה מתבצע רק ע"י תלמידי חכמים? איפה ראית בציטוט מה עושים אם לא מוצאים?. בנוגע לביקורת, הרמב"ם כותב גם "תשובה:" (או שזה נכנס לציטוט בטעות)? זה מובא רק במהדורה מסויימת שהבאת? (אם לא כדאי שתביא ספר יותר נפוץ או קישור). הקישור לאתר צא"ח לא עובד. הענין המצחיק בערך שנראה שהעתקת בלי להסתכל במקורות אבל הבקורת שהבאת היא הערה של הציטוט שהבאת בנוגע לאגרות קודש (רק שהבאת אחד מההתוועדויות ואחד מספר השיחות) וע"כ ההבדל שהבאת בין הביקורת על הגר"א והכתיבה כיום היא מגוחכת.. סליחה על האורך אבל בהצלחה בהכנסת התבנית {{למ}} ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:37 • כ"ה בסיוון ה'תש"ף
- מצטרף לדעת חלוקת, כיפת וקרייזי. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 16:51, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף.
- מטופש ביותר חובה למחוק!!!!!!!!!!!!!!! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:28, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף
- מצטרף לדעת חלוקת, כיפת וקרייזי. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 16:51, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף.
- אני לא מבין למה זה לא יכול להיכנס בקטע+הערה בערך כתיבה באגרות קודש? מלבד זה שהערך כתוב יחצני כמו "הרבה ביקורות", "גם מחב"ד". הוא גם לא מובן: אם המקור לא ידוע רק שיש כאלו שמייחסים אותו לגר"א אז למה קוראים לו גורל הגר"א? מאיפה הסקת שזה מתבצע רק ע"י תלמידי חכמים? איפה ראית בציטוט מה עושים אם לא מוצאים?. בנוגע לביקורת, הרמב"ם כותב גם "תשובה:" (או שזה נכנס לציטוט בטעות)? זה מובא רק במהדורה מסויימת שהבאת? (אם לא כדאי שתביא ספר יותר נפוץ או קישור). הקישור לאתר צא"ח לא עובד. הענין המצחיק בערך שנראה שהעתקת בלי להסתכל במקורות אבל הבקורת שהבאת היא הערה של הציטוט שהבאת בנוגע לאגרות קודש (רק שהבאת אחד מההתוועדויות ואחד מספר השיחות) וע"כ ההבדל שהבאת בין הביקורת על הגר"א והכתיבה כיום היא מגוחכת.. סליחה על האורך אבל בהצלחה בהכנסת התבנית {{למ}} ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:37 • כ"ה בסיוון ה'תש"ף
- אין שום קשר לחב"ד חוץ מאיזכור אחד עקיף, שגם כך מובא בערך כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש, ושם מקומו. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:30, כ"ה בסיוון ה'תש"ף