שיחה:סמיכה לרבנות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←הערה ומ"מ בנוגע ל"סיום הסמיכה": פסקה חדשה) |
|||
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 5: | שורה 5: | ||
== הערה ומ"מ בנוגע ל"סיום הסמיכה" == | == הערה ומ"מ בנוגע ל"סיום הסמיכה" == | ||
מ"ש ב"הסמיכה כיום", "ובהם | מ"ש ב"הסמיכה כיום", "ובהם הסתיים הדבר", עי' בשיחות שמח"ת-שבת בראשית תשמ"ה, די"ל שאפי' הרי"ף היה סמוך איש מפי איש, ועיי"ש בארוכה.{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/50.77.222.57|50.77.222.57]] 18:27, 7 בספטמבר 2015 (UTC) | ||
==שאלת הבהרה== | |||
אם אין היום סמיכה אז מה הכלל? מי יכול לסמוך?--[[משתמש:בנימין770|בנימין770]] - [[שיחת משתמש:בנימין770|שיחה]], 10:04, י"ח באייר, ה'תש"ף 10:04, 12 במאי 2020 (IST) |
גרסה אחרונה מ־11:04, 12 במאי 2020
הייתי מחליף את שם הערך ל'סמיכה לרבנות'.--שניאור 17:35, 12 במרץ 2010 (UTC)
- שנת תשי"ב עורר הרבי שאברכים ובחורים ירכשו ידיעות בש"ס ופוסקים ויקבלו סמיכה להוראה.[5]? מה מקורו?? וכן בתשל"ו מתי? פרידבערג - שיחה 04:56, 23 בנובמבר 2011 (UTC)
- המקור צויין בערך. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 06:05, 23 בנובמבר 2011 (UTC)
הערה ומ"מ בנוגע ל"סיום הסמיכה"[עריכת קוד מקור]
מ"ש ב"הסמיכה כיום", "ובהם הסתיים הדבר", עי' בשיחות שמח"ת-שבת בראשית תשמ"ה, די"ל שאפי' הרי"ף היה סמוך איש מפי איש, ועיי"ש בארוכה.50.77.222.57 18:27, 7 בספטמבר 2015 (UTC)
שאלת הבהרה[עריכת קוד מקור]
אם אין היום סמיכה אז מה הכלל? מי יכול לסמוך?--בנימין770 - שיחה, 10:04, י"ח באייר, ה'תש"ף 10:04, 12 במאי 2020 (IST)