שיחה:ועד חיילי בית דוד (770): הבדלים בין גרסאות בדף
(←והוא יגאלנו: פסקה חדשה) |
|||
שורה 36: | שורה 36: | ||
== והוא יגאלנו == | == והוא יגאלנו == | ||
הספר הראשון שאיתו נפתח הוועד (ע"י הרה"ת [[יוסף ישעיה ברוין]] והרה"ת [[מנחם מענדל הענדל]] ועוד תמימים נוספים) הוא - | הספר הראשון שאיתו נפתח הוועד (ע"י הרה"ת [[יוסף ישעיה ברוין]] והרה"ת [[מנחם מענדל הענדל]] ועוד תמימים נוספים) הוא - הספר [[והוא יגאלנו]] שי"ל בקיץ נ"ד כמפורסם (ראה בפתח הספר השמות והתואר ועד חב"ד). לכאורה כדאי להוסיף [[משתמש:גאר ווילדיג לגמרי|לחיים ולברכה - גאר ווילדיג]] - [[שיחת משתמש:גאר ווילדיג לגמרי|שיחה]] |
גרסה מ־20:09, 3 באוגוסט 2017
עיקר התפוצה של הקונט' היא באמצעות המייל, ע"כ לדעתי כדאי לציין זאת בערך. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- יש לקונטרסים אלו גם תפוצה ידנית רחבה. ב. קשה מאוד לאמוד את התפוצה האימיילית. הרי א"א לדעת כמה מהם נשלחים לספאם וכדו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:34, 24 במאי 2010 (UTC)
- בנוגע לטענתך לגבי הספאם, זה כמה שנים שהתפוצה האימיילית של ה"ועד" השתנתה, והיא עובדת דרך "קבוצות גוגל", שבהם כל חבר הצטרף מרצונו או ברשותו בלבד, וביכולתו להסיר את עצמו מרשימת התפוצה בכל רגע נתון, הרי שהתפוצה האימיילית היא כפי מספר החברים בקבוצה, ואינו מגיע לדואר זבל בכלל!!! כרגע מס' החברים בקבוצה עומד בערך על 726 חברים! והוא הולך וגדל כל הזמן, כפי שתוכל להיווכח בעצמך. המס' המעודכן מופיע ב"דף הבית" של הקבוצה מצד שמאל. פלוני -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- יש קישור לקבוצה הגוגל וכן כתוב בתחילת הערך על התפוצה הרשתית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 06:46, 31 במאי 2010 (UTC)
- הערה קטנה:
- על ערך זה הופעלה הגנה חלקית נגד שינויים אנונימיים ע"י חב"דפד מצוי, בטענה של "ריבוי שינויים אנונימיים מיותרים".
- ברצוני להעיר שבעוד שבעריכה האנונימית האחרונה נעשו עשרות תיקונים והוספות שאינן מיותרות (כפי שאפשר לראות כאן), מה שהביא את חב"דפד מצוי להפעיל הגנה חלקית על הערך (כפי שאפשר לראות כאן) הם שתי עריכות קטנות שהוסרו על-ידו, ומסתבר שהן אלו ה"שינויים המיותרים" שהתכוון, אך נראה שדוקא עריכתו שלו וכן ההגנה שהפעיל מיותרים!
- א. הסרת קישור חיצוני לחיפוש בחב"ד אינפו (אתר הבית של חב"דפדיה), שבו מופיעים עוד עשרות קבצים שלא מופיעים בערך!!! זהו קישור ל(1)אתר הולם ש(2)מוסיף במידע ו(3)בהפצת היהדות והחסידות! ולא מובן כלל מדוע הוסר?! ראה מדיניות חב"דפדיה אודות קישורים חיצונים.
- ב. הסרת הערך מהקטגוריה "מוסדות וארגונים כללי" גם אינה מובנת, בה בשעה ש(עד כמה שידוע לי) לארגון ישנם כמו"כ סניפים (כמדומני שיותר מעשרה) בישיבות תות"ל ברחבי העולם! וראה למשל כאן וכאן - ערכים בחב"דפדיה על ארגונים דומים שגם מרכזם הוא בק.ה. ופועלים בישיבות תות"ל בעולם, ומכח זה נכנסו תחת הקטגוריה "מוסדות וארגונים כללי".
- לאור זה נראה ברור שנעשתה כאן טעות. ולפלא לי שחב"דפד מצוי לא מתנהג בהגיון ובהתאם למדיניות חב"דפדיה וביחס שווה בין ערכים דומים בחב"דפדיה. אשמח לראות, אם ביכולת חב"דפד מצוי להודות בטעות ולתקנה.
- הנני רואה לנכון להעיר על פרטים קטנים אלו, כי הפעלת הגנה מיותרת כגון דא, לא תורמת כלל להתפתחות חב"דפדיה, כיון שעורכים אנונימיים (גם כאלו שמשום מה לא רואים לנכון ליצור חשבון משתמש) לעיתים תורמים רבות לאתר, והגנה כזו לא מדרבנת כלל (בלשון המעטה) להמשך התרומה לאתר חשוב זה, אלא פועלת את ההיפך לגמרי! ובנדו"ד: ראה למשל כאן שדף זה הינו הדף ה-10 במספר העריכות הגבוה ביותר בחב"דפדיה, וכן (כפי שאפשר לראות ב"גרסאות קודמות") רוב העריכות בדף זה הן עריכות אנונימיות, ואילו מאז הפעלת ההגנה נגד שינויים אנונימיים, לא נעשתה בו עריכה אחת!
- כנראה תבוא פה תגובה עם קישור לכללים נוקשים של חב"דפדיה... (למרות שלע"ע לא זכיתי למצוא במדיניות החסימות של חב"דפדיה התייחסות להגנה חלקית בעקבות "שינויים אנונימיים מיותרים"), או אולי הסבר על האפשרות לעריכה ע"י חשבון משתמש אנונימי, והחשיבות שבזה וכדו', אז כדאי להוסיף (שגם אם כן ישנה התייחסות להגנה כזו היכנשהו, או שתיווצר כעת מאין ליש.. וגם ולמרות כל ההסברים הצודקים למיניהם שיהיו) ההגיון מחייב להפעיל שיקול דעת נכון לגבי כל הפעלת הגנה איזו שתהיה (ולמרות הכללים יבשים ונוקשים, כל חב"דפד מבין שאין תפקידו להיות "ראש קטן" ולא להפעיל את ההגיון), דבר שנעשה בד"כ במקרה של השחתת ערך מכוונת וכדו', ולא לחסום מיד בכל מקרה של עריכה אנונימית מצויה.
- אם חב"דפד זה מתלונן בויקיפדיה על הפעלת הגנה מיותרת על הערך "חסידות חב"ד", או על חסימתו המיותרת, אזי היה ראוי שיקיים "טול קורה" וכו'.. ויתנהג כאן בצורה שבה היה רוצה שיתנהגו כלפיו שם. כל זאת כמובן לצורך השוואה והסבר בלבד, וללא כוונה לפגוע במאן-דהו חלילה וחס. ואולי כעת תופעל הגנה גם על דף שיחה זה (או על מחשב זה) בטענה של חריגה מכללים מסויימים?!... (ליתר ביטחון - אם כתבתי משהו פוגע ו/או שאינו מתאים - נא להשמיטו). כהנ"ל לתשומת לב חב"דפדים עם שיקול דעת נכון! ובתקוה טובה לחב"דפדיה פורה ומצליחה! -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- הערך הזה בתחילה היה מאוד לא מסודר וקריא והשקעתי רבות על מנת לסדר ולערוך אותו. אך דא עקא נערכו עריכות אנונימיות רבות שרובן מתאפיינות בהוספת תיאורים בלתי אנציקלופדיים והוספת קישורים פנימיים מיותרים, ללא התמצאות במקובל במיזמים כגון דא וללא יכולת לתקשר עם האנונימי ולהעמיד אותו על טעותו. אי לכך, הגנתי על הערך מפני עריכות אנונימיות, כדי שהלה יאלץ להירשם (ואז יוכל לערוך כאוות נפשו) וכך אוכל ליצור עימו דיאלוג ולהסביר לו תרבות חב"דפדיה ובכך יגרום לתועלת במקום להיפך. בנוסף נוכל גם לתקשר בצורה אנושית ולהתייחס לפרטי השאלות שהעלה לעיל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' באדר א' ה'תשע"א 15:59, 6 במרץ 2011 (UTC)
- יש קישור לקבוצה הגוגל וכן כתוב בתחילת הערך על התפוצה הרשתית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 06:46, 31 במאי 2010 (UTC)
- בנוגע לטענתך לגבי הספאם, זה כמה שנים שהתפוצה האימיילית של ה"ועד" השתנתה, והיא עובדת דרך "קבוצות גוגל", שבהם כל חבר הצטרף מרצונו או ברשותו בלבד, וביכולתו להסיר את עצמו מרשימת התפוצה בכל רגע נתון, הרי שהתפוצה האימיילית היא כפי מספר החברים בקבוצה, ואינו מגיע לדואר זבל בכלל!!! כרגע מס' החברים בקבוצה עומד בערך על 726 חברים! והוא הולך וגדל כל הזמן, כפי שתוכל להיווכח בעצמך. המס' המעודכן מופיע ב"דף הבית" של הקבוצה מצד שמאל. פלוני -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
אם לא נותנים להכניס לפחות תכניסו אתם את הקטע הבא: בכותרת ספרים!
דרכי החסידים - מכיל לקט שיחות ומכתבים מרבותינו נשיאינו אודות דרכי החסידים והנהגתם בקודש. השיחות והמכתבים המופעים בספר הינם מאגד של קבצים שראו אור במשך השנים ע"י ועד חיילי בית דוד (770) הספר נערך ויצא-לאור ע"י ועד חיילי בית דוד (770) לרגל יו"ד-י"א שבט תשע"א. בספר למעלה מ-270 עמודים ומטעמי נוחות מופיע בפורמט של כריכה רכה.
- הוספתי. להבא תוכל להירשם ולהוסיף לבד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה באדר ב' ה'תשע"א 07:24, 31 במרץ 2011 (UTC)
- לכאורה כדאי שתכניסו את התמונה של הספר גם בערך הזה, כמו שאר התמונות. בהצלחה!
- מיותר. מספיק שהתמונה נמצאת בערך ויש קישור לשם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בניסן ה'תשע"א 20:40, 10 באפריל 2011 (UTC)
- גם אם לדעתך זה מיותר, נראה שעדיף התמונה של "דרכי החסידים" ע"פ "משקה המשמח", כי "דרכי החסידים" זה ספר וגם כל כולו מורכב מתוכן של קבצי ה"ועד", משא"כ "משקה המשמח" זה חוברת דקה וגם עוסק בנושא ספציפי. בהצלחה! -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- בהו"ל של הוועד יש ספרים ויש קבצים. בתמונות מופיע הספר המכובד ביותר והקובץ כנ"ל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:57, 28 באפריל 2011 (UTC)
- גם אם לדעתך זה מיותר, נראה שעדיף התמונה של "דרכי החסידים" ע"פ "משקה המשמח", כי "דרכי החסידים" זה ספר וגם כל כולו מורכב מתוכן של קבצי ה"ועד", משא"כ "משקה המשמח" זה חוברת דקה וגם עוסק בנושא ספציפי. בהצלחה! -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- מיותר. מספיק שהתמונה נמצאת בערך ויש קישור לשם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בניסן ה'תשע"א 20:40, 10 באפריל 2011 (UTC)
- לכאורה כדאי שתכניסו את התמונה של הספר גם בערך הזה, כמו שאר התמונות. בהצלחה!
קבצים בולטים
אין שום דבר בולט בקבצים שנכללים בפסקא זו, מלבד זה שיצאו בתקופה מסויימת (שאז נכתבה הפסקא). ולכן או שצריך לערוך וחפש מהם הבולטים ע"י יודעי דבר, או למחוק את כל הפסקא. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:01, ד' באייר, הקהל ה'תשע"ו
- כנ"ל לגבי הקבצים בקישורים החיצוניים.• קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:05, ד' באייר, הקהל ה'תשע"ו
משקה המשמח
קובץ הנ"ל יצא ע"י מטה משיח נתניה כמדומני???
מישהו יודע?--5.102.254.210 14:25, 16 במרץ 2017 (UTC)
והוא יגאלנו
הספר הראשון שאיתו נפתח הוועד (ע"י הרה"ת יוסף ישעיה ברוין והרה"ת מנחם מענדל הענדל ועוד תמימים נוספים) הוא - הספר והוא יגאלנו שי"ל בקיץ נ"ד כמפורסם (ראה בפתח הספר השמות והתואר ועד חב"ד). לכאורה כדאי להוסיף לחיים ולברכה - גאר ווילדיג - שיחה