ברכות השחר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 8: שורה 8:


מברך כל הברכות של ברכות השחר אפילו אם לא נתחייב בהם, כגון שהיה ניעור כל הלילה ולא פשט את בגדיו ולא לבש אחרים, אלא שאם ניעור כל הלילה ולא נתחייב בהן אינו מברך אלא אחר שיעלה עמוד השחר, אבל אם ישן בלילה ונתחייב בהן יכול לברך מיד כשנתחייב, ובלבד שיהיה מחצות לילה ואילך.
מברך כל הברכות של ברכות השחר אפילו אם לא נתחייב בהם, כגון שהיה ניעור כל הלילה ולא פשט את בגדיו ולא לבש אחרים, אלא שאם ניעור כל הלילה ולא נתחייב בהן אינו מברך אלא אחר שיעלה עמוד השחר, אבל אם ישן בלילה ונתחייב בהן יכול לברך מיד כשנתחייב, ובלבד שיהיה מחצות לילה ואילך.
בא' ממכתבי [[רבי לוי יצחק]] (אביו של כ"ק אד"ש מה"מ) כותב שיש לאמרם בחגירת אבנט.


[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]
[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]
בא' ממכתבי ר' לוי'ק (אביו של כ"ק אד"ש מה"מ) כותב שיש לאמרם בחגירת אבנט

גרסה מ־22:51, 20 ביוני 2009

ברכות השחר: מתפללין על פי הנוסח אשר יסד אדמו"ר הזקן הוא הנודע בשם נוסח האר"י.

המתפלל בנוסח אר"י מתפלל בנוסח זה גם כשמתפלל עם ציבור שמתפללים נוסח אחר ואין בזה משום לא תתגודדו.

מותר לשנות מנוסח אשכנז וספרד לנוסח האר"י בתנאי שיהיה זה בקביעות.

ברכת על נטילת ידים שחרית מברכים כשהיידים נגובות, מוגבהות עד מקום פיאות הראש ופרודות.

מברך כל הברכות של ברכות השחר אפילו אם לא נתחייב בהם, כגון שהיה ניעור כל הלילה ולא פשט את בגדיו ולא לבש אחרים, אלא שאם ניעור כל הלילה ולא נתחייב בהן אינו מברך אלא אחר שיעלה עמוד השחר, אבל אם ישן בלילה ונתחייב בהן יכול לברך מיד כשנתחייב, ובלבד שיהיה מחצות לילה ואילך.

בא' ממכתבי רבי לוי יצחק (אביו של כ"ק אד"ש מה"מ) כותב שיש לאמרם בחגירת אבנט.