שיחה:משנה תורה לרמב"ם: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) מאין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
אין תקציר עריכה |
||
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |||
שורה 8: | שורה 8: | ||
:: שנית, נא להקפיד בדפי שיחה לרדת שורה אחת (בלבד) ולהזיח באמצעות נקודתיים. | :: שנית, נא להקפיד בדפי שיחה לרדת שורה אחת (בלבד) ולהזיח באמצעות נקודתיים. | ||
::בנוגע לערך, בהמשך לדברי {{א|הנחה}} יש לציין לדברי הרבי (לא זוכר כרגע את מקומם) שהרמב"ם הותיר את השנה בהקדמתו, וכתבה רק בסיום. והראיה, שבהלכות קידוש החודש קודם. ובהן גופא נכתב בשני חצאים. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:00, ז' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(7 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ::בנוגע לערך, בהמשך לדברי {{א|הנחה}} יש לציין לדברי הרבי (לא זוכר כרגע את מקומם) שהרמב"ם הותיר את השנה בהקדמתו, וכתבה רק בסיום. והראיה, שבהלכות קידוש החודש קודם. ובהן גופא נכתב בשני חצאים. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:00, ז' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(7 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
:::#מבנה הספר אני יותר מתכוון לסגנון, ובשפה הספרותית תורנית יותר לכללי הרמב"ם (דיוק בסדר, הבאת טעמי ההלכות, בקום שכן הביא מדוע?, מקור המצוות, חילוקי ההלכות (לא מהרמב"ם כידוע, ולהעיר מהערה בשיחה בלק חלק יח וצ"ע), וכו' וכו'). | |||
:::#כתיבת ערך דורשת בעיני התרכזות גבוהה התמדה ונחישות, מכיוון שראשי עסוק בעניין אחר אין בכוחי להפנות את תשומת הלב לעיין כדרוש בעניין זה, ולכן יש את החברים המדרבנים מצביעים ומייעצים, כמובן שהכל רק בגדר הצעה בלבד...--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:13, 8 בדצמבר 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־11:13, 8 בדצמבר 2016
לקחת ערך בהחלט רציני...
- הפסקה התנגדות אינה מוסברת, מי התנגד? ולמה? (יש בלבול בין התנגדות תכנית חסרון נימוקים והרפיון בעיסוק בתלמוד לבין התנגדות תוכנית מצד תוכן הדברים שמתנגדיה היו בעיקר לספר המדע)
- צריך להוסיף פסקה על כתיבת הספר: שנה, גיל, משך, שפה (בשונה משאר ספריו) וכו'
- מבנה הספר ושיטת הרמב"ם בכך שלא הביא טעי ההלכות.
- ועוד..--הנחה - שיחה 21:59, 7 בדצמבר 2016 (UTC)
- אודות מבנה הספר כתבתי, אלא אם כן אתה חושב שזה לא מספיק. בנוגע לשאר הדברים - כפי שבוודאי ראית, הערך פתוח לעריכה, ואתה מוזמן להוסיף יעקב בן שמואל - שיחה 22:10, 7 בדצמבר 2016 (UTC)
- ראשית כל, ישר כח על הערך (אתה מוזמן להמשיך לספר המצוות ולספר החינוך..).
- שנית, נא להקפיד בדפי שיחה לרדת שורה אחת (בלבד) ולהזיח באמצעות נקודתיים.
- בנוגע לערך, בהמשך לדברי הנחה יש לציין לדברי הרבי (לא זוכר כרגע את מקומם) שהרמב"ם הותיר את השנה בהקדמתו, וכתבה רק בסיום. והראיה, שבהלכות קידוש החודש קודם. ובהן גופא נכתב בשני חצאים. • כתית למאור • בית הבד 23:00, ז' בכסלו, ה'תשע"ז (7 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- מבנה הספר אני יותר מתכוון לסגנון, ובשפה הספרותית תורנית יותר לכללי הרמב"ם (דיוק בסדר, הבאת טעמי ההלכות, בקום שכן הביא מדוע?, מקור המצוות, חילוקי ההלכות (לא מהרמב"ם כידוע, ולהעיר מהערה בשיחה בלק חלק יח וצ"ע), וכו' וכו').
- כתיבת ערך דורשת בעיני התרכזות גבוהה התמדה ונחישות, מכיוון שראשי עסוק בעניין אחר אין בכוחי להפנות את תשומת הלב לעיין כדרוש בעניין זה, ולכן יש את החברים המדרבנים מצביעים ומייעצים, כמובן שהכל רק בגדר הצעה בלבד...--הנחה - שיחה 09:13, 8 בדצמבר 2016 (UTC)