הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:שמריהו אבלסקי"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (תגובה)
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 2: שורה 2:
 
: אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב.  
 
: אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב.  
 
: חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
 
: חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
 +
::מכיון שנשוא הערך היה משפיע, ומכיון שבחב"דפדיה לא אמורים להופיע דווקא ערכים מרתקים ועוצרי נשימה אלא אמור להיות כאן מידע על כל דמות שמהווה חלק מההסטוריה של חב"ד, ובצירוף שהערך הזה בעצם משלים פזל בין כמה דורות (חותנו וחתנו) אני רואה חשיבות לקיום ערך זה. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:56, 3 בנובמבר 2016 (UTC)

גרסה מ־08:56, 3 בנובמבר 2016

כתית, אני אוהב שאתה מסביר. ולרוב גם אני גם משתכנע... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:22, 3 בנובמבר 2016 (UTC)

אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב.
חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • כתית למאורבית הבד 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
מכיון שנשוא הערך היה משפיע, ומכיון שבחב"דפדיה לא אמורים להופיע דווקא ערכים מרתקים ועוצרי נשימה אלא אמור להיות כאן מידע על כל דמות שמהווה חלק מההסטוריה של חב"ד, ובצירוף שהערך הזה בעצם משלים פזל בין כמה דורות (חותנו וחתנו) אני רואה חשיבות לקיום ערך זה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:56, 3 בנובמבר 2016 (UTC)