תבנית:ספר התניא/דף השער והקדמה - הסכמה ג': הבדלים בין גרסאות בדף
(חחחח) |
מ (החלפת טקסט – "מעשה " ב־"מעשה ") |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
'''הסכמת''' הרבנים שי' בני הגאון המחבר ז"ל נ"ע. | '''הסכמת''' הרבנים שי' בני הגאון המחבר ז"ל נ"ע. | ||
'''היות''' שהוסכם אצלינו ליתן רשות והרמנא להעלות על מכבש הדפוס לזכרון לבני ישראל כתוב דברי יושר ואמת דברי אלקים חיים של אדונינו אבינו מו"ר ז"ל כתובים בכתב ידו ה[[קדושה]] בעצמו ולשונו הקדוש שכל דבריו כגחלי [[אש]] בוערות ילהיבו [[לב|הלבבות]] ל[[קירוב|קרבן]] לאביהן שבשמים. ובשם [[אגרת הקדש]] נקראו שרובם היו אגרת שלוח מאת כבוד קדושתו להורות לעם ה' הדרך ילכו בה | '''היות''' שהוסכם אצלינו ליתן רשות והרמנא להעלות על מכבש הדפוס לזכרון לבני ישראל כתוב דברי יושר ואמת דברי אלקים חיים של אדונינו אבינו מו"ר ז"ל כתובים בכתב ידו ה[[קדושה]] בעצמו ולשונו הקדוש שכל דבריו כגחלי [[אש]] בוערות ילהיבו [[לב|הלבבות]] ל[[קירוב|קרבן]] לאביהן שבשמים. ובשם [[אגרת הקדש]] נקראו שרובם היו אגרת שלוח מאת כבוד קדושתו להורות לעם ה' הדרך ילכו בה וה[[מעשה]] אשר יעשון. ומחמת שבכמה מקומות הציב לו ציונים בספר לקוטי אמרים שלו ודברי תורה עניים במקום אחד ועשירים במקום אחר ומה גם בשביל דבר שנתחדש בו [[קונטרס אחרון]] על איזה פרקים אשר כתב בעת חיברו הספר לקוטי אמרים [[פלפול]] ו[[עיון]] עמוק על מאמרי זהר ועץ חיים ופרי עץ חיים שנראים כסותרים זה את זה וברוח מבינתו מישבם כל דיבור על אופניו שכתב ב[[לקוטי אמרים]] ראו ראינו שראוי ונכון לחברם עם ספר [[לקוטי אמרים]] ו[[אגרת התשובה]] של כ"ק אדונינו אבינו מו"ר ז"ל. אי לזאת באנו להטיל גודא רבה וגזרת נח"ש דרבנן דלית לה אסוותא שלא ירים איש את ידו להדפיס כתבניתם או זה בלא זה משך חמשה [[שנה|שנים]] מיום דלמטה ברם כגון דא צריך לאודועי שבעוונותינו הרבים ספו תמו כתבי ידו הקדושה בעצמו אשר היו בדקדוק גדול לא חסר ולא יתר אות אחת ולא נשאר כי אם זה המעט מהרבה אשר נלקטו אחד לאחד מהעתקות המפוזרים אצל התלמידים ואם המצא תמצא איזה טעות שגיאות מי יבין ימצא הטעות דמוכח מטעות סופר והכוונה תהיה ברורה: | ||
נאום '''[[אדמו"ר האמצעי|דוב בער]]''' בא"א מו"ר הגאון החסיד קדוש ישראל מרנא ורבנא '''שניאור זלמן''' ז"ל נבג"מ. | נאום '''[[אדמו"ר האמצעי|דוב בער]]''' בא"א מו"ר הגאון החסיד קדוש ישראל מרנא ורבנא '''שניאור זלמן''' ז"ל נבג"מ. |
גרסה אחרונה מ־05:56, 29 בספטמבר 2016
הסכמת הרבנים שי' בני הגאון המחבר ז"ל נ"ע.
היות שהוסכם אצלינו ליתן רשות והרמנא להעלות על מכבש הדפוס לזכרון לבני ישראל כתוב דברי יושר ואמת דברי אלקים חיים של אדונינו אבינו מו"ר ז"ל כתובים בכתב ידו הקדושה בעצמו ולשונו הקדוש שכל דבריו כגחלי אש בוערות ילהיבו הלבבות לקרבן לאביהן שבשמים. ובשם אגרת הקדש נקראו שרובם היו אגרת שלוח מאת כבוד קדושתו להורות לעם ה' הדרך ילכו בה והמעשה אשר יעשון. ומחמת שבכמה מקומות הציב לו ציונים בספר לקוטי אמרים שלו ודברי תורה עניים במקום אחד ועשירים במקום אחר ומה גם בשביל דבר שנתחדש בו קונטרס אחרון על איזה פרקים אשר כתב בעת חיברו הספר לקוטי אמרים פלפול ועיון עמוק על מאמרי זהר ועץ חיים ופרי עץ חיים שנראים כסותרים זה את זה וברוח מבינתו מישבם כל דיבור על אופניו שכתב בלקוטי אמרים ראו ראינו שראוי ונכון לחברם עם ספר לקוטי אמרים ואגרת התשובה של כ"ק אדונינו אבינו מו"ר ז"ל. אי לזאת באנו להטיל גודא רבה וגזרת נח"ש דרבנן דלית לה אסוותא שלא ירים איש את ידו להדפיס כתבניתם או זה בלא זה משך חמשה שנים מיום דלמטה ברם כגון דא צריך לאודועי שבעוונותינו הרבים ספו תמו כתבי ידו הקדושה בעצמו אשר היו בדקדוק גדול לא חסר ולא יתר אות אחת ולא נשאר כי אם זה המעט מהרבה אשר נלקטו אחד לאחד מהעתקות המפוזרים אצל התלמידים ואם המצא תמצא איזה טעות שגיאות מי יבין ימצא הטעות דמוכח מטעות סופר והכוונה תהיה ברורה:
נאום דוב בער בא"א מו"ר הגאון החסיד קדוש ישראל מרנא ורבנא שניאור זלמן ז"ל נבג"מ.
ונאום חיים אברהם בא"א מו"ר הגאון החסיד מרנא ורבנא שניאור זלמן זצ"ל נבג"מ.
ונאום משה בא"א מו"ר הגאון החסיד שניאור זלמן ז"ל נבג"מ.