שיחה:וידוי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(הערה)
תגית: עריכה ממכשיר נייד
 
אין תקציר עריכה
 
שורה 1: שורה 1:
==הערה ==
==הערה ==
את שם הפסקה בחסידות, צריך להחליף ל"עניינו". ולכתוב את המובא בכ"מ, וכן בדרמ"צ: שעניין הוידוי הוא להסיר את החיות שנפלה לקליפות. וכן שאדה"ז לומד שהיא לא חלק ממצוות התשובה אלא חלק משלים. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 19:51, 21 בספטמבר 2016 (UTC)
את שם הפסקה בחסידות, צריך להחליף ל"עניינו". ולכתוב את המובא בכ"מ, וכן בדרמ"צ: שעניין הוידוי הוא להסיר את החיות שנפלה לקליפות. וכן שאדה"ז לומד שהיא לא חלק ממצוות התשובה אלא חלק משלים. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 19:51, 21 בספטמבר 2016 (UTC)
:הענין הראשון מוזכר בתחילת הערך. והענין השני תמוה בעיני לאור דברי אדה"ז ב[[אגרת התשובה - פרק א']]:  ולכן לא הזכירו הרמב"ם והסמ"ג שום תענית כלל במצות התשובה אף בכריתות ומיתות ב"ד. רק הוידוי ובקשת מחילה כמו שכתוב בתורה והתודו את חטאתם וכו'. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ח באלול ה'תשע"ו, למניינם 22:36, 21 בספטמבר 2016 (UTC)

גרסה אחרונה מ־01:36, 22 בספטמבר 2016

הערה[עריכת קוד מקור]

את שם הפסקה בחסידות, צריך להחליף ל"עניינו". ולכתוב את המובא בכ"מ, וכן בדרמ"צ: שעניין הוידוי הוא להסיר את החיות שנפלה לקליפות. וכן שאדה"ז לומד שהיא לא חלק ממצוות התשובה אלא חלק משלים. • כתית למאורבית הבד 19:51, 21 בספטמבר 2016 (UTC)

הענין הראשון מוזכר בתחילת הערך. והענין השני תמוה בעיני לאור דברי אדה"ז באגרת התשובה - פרק א': ולכן לא הזכירו הרמב"ם והסמ"ג שום תענית כלל במצות התשובה אף בכריתות ומיתות ב"ד. רק הוידוי ובקשת מחילה כמו שכתוב בתורה והתודו את חטאתם וכו'. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח באלול ה'תשע"ו, למניינם 22:36, 21 בספטמבר 2016 (UTC)