שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
מ (ארכוב)
שורה 1: שורה 1:
{{משתמש:קרייזי אבאוט משיח/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ארכיון 1|שנת הקהל תשע"ו]]}}
{{משתמש:קרייזי אבאוט משיח/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ארכיון 1|שנת הקהל תשע"ו]]}}
{{ב"ה}}• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:56, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
יישר כח! הרבה הצלחה בהמשך ובדאגה וההתמסרות כאב לבנו... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 23:07, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
שלום וברכה!
==שנה מעוברת==
יש"כ עצום על תרומתיך הכבירים למפעלנו, רואה אני שיש לך קאך מיוחד בעניני גאולה ומשיח והמסתעף, באם תוכל להכנס לערך [[שנה מעוברת]] ולהשלים את החסר אודות היחס של הרבי לשנה מעוברת ב[[תשנ"ב]], כדמומני שיש על זה סיפור שלם..--[[משתמש:חצקל|חצקל.  יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 08:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
:::למיטב זכרוני הסיפור הזה הוא יותר שמועות חסידיות מאשר שיחות ברורות, וההד לכך בשיחות הוא קלוש. אולי בהוספות לד"מ פיענוחים שמות יש מידע על זה. אבדוק בל"נ ואחזור לכאן. אם אשכח תזכיר לי...
:::(וכמובן חשוב שתעשה איחוד של [[שנת העיבור]] ו[[שנה מעוברת]] בהקדם האפשרי! עוד אחד מעשרות הכפילויות המטילות כתם על המפעל המפואר חב"דפדיה...) [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 08:33, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
{{בוצע}}• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 09:14, 28 בדצמבר 2015 (UTC)‎
‏:::אכן, כפי השמור בזכרוני בד"מ פיענוחים שמות בהוספות מובא מענה לרב מראלו, ששאל כיצד ניתן לבטל את חודש אדר ב', (כפי שהציע הרבי בש"פ משפטים) שא"כ פסח יוצא שלא בתקופת בניסן. אך צריך לכתוב את הרקע לענין, ואת ההסבר לך בדא"פ וכו'.[[משתמש:חצקל|חצקל.  יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 09:39, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
:אדרבה, אם אתה יודע - נו... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 09:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
::כדאי להזכיר את הראיון של עורך לוח 'דבר בעיתו' ל[[בית משיח]] לפני שנתיים, שם הוא אומר שהיום במבט לאחור הוא מבין טוב מאוד כמה הרבי צדק, וזה היה צריך להיות שנה פשוטה, והוא מסביר שם באריכות את דבריו '''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  ט"ז בטבת ה'תשע"ו  14:50, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
::: יהיה מצויין אם תמצא אותו (או קישור לאתר). [[מיוחד:תרומות/66.250.99.186|66.250.99.186]] 00:24, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
== ברוך בואך!! ==
איזה מהפך אתה מחולל כאן! --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ח בטבת ה'תשע"ו, למניינם 08:42, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
:פעם חשבתי שמקובל להגיב על מחמאה בתודה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 15:35, 10 בינואר 2016 (UTC)
::כבר עברה שנה מאז המחמאה.. הוא הספיק לשכוח....{{קריצה}} • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:01, 10 בינואר 2016 (UTC)
:::זה נכתב לפני כשבוע, וחשבתי שתוך שבוע הוא יגיב. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 16:04, 10 בינואר 2016 (UTC)
::::אני מדבר על התאריך של ה"יספור בכתוב עמים", שלפני שבועיים התחלפה השנה...• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 17:33, 10 בינואר 2016 (UTC)
:::::הייתי מסופק בזה... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 18:23, 10 בינואר 2016 (UTC)
סורי, אני חדש פה ולא ממש יודע מה מקובל {{קריצה}}. בכל אופן קבל כמובן את תודתי העמוקה ויה"ר שיהא חשוב לפניך כאילו כתבתי את זה לפני שבוע כו'... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 00:46, 11 בינואר 2016 (UTC)
==השרשאות==
קיבלת הרשאות. הצלחה --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 19:21, 13 בינואר 2016 (UTC)
{{תודה רבה}} - רק שההרשאה הזו היא להעלאת קבצים (auser‏), ולא להעברה של שם (משתמש ותיק). על זה כתוב [[עזרה:איך לשנות שם של דף|בדף הנ"ל]] שזה ניתן אחרי ארבעה ימים (ואגב גם בויקיפדיה כך). בפועל, עדיין אין לי את זה... {{בכי}} מה עושים? יכול להיות שזה מגיע אחרי 30 יום שעדיין אין לי? [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:15, 14 בינואר 2016 (UTC)
:ככל הנראה יש לך את זה. נסה לחפש מצד ימין את המילה כלים. לידה יש משולש, יש להקליק על המשולש ואז נפתח מתחת לכותרת 'כלים' תפריט ואחת מהשורות היא 'העלאת קובץ לשרת'. בהצלחה
::אכן קיבלתי. כנראה שבאמת זה אחרי 30 יום. יישר כח. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 11:52, 21 בינואר 2016 (UTC)
==מחיקה==
עניתי לך ב [[שיחה:הרב עובדיה]]. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט' בשבט ה'תשע"ו 17:33, 19 בינואר 2016 (UTC)
== ידיעה בחב"ד אינפו ==
ברצוני להעלות ידיעה בחב"ד אינפו על התנופה בחב"דפדיה, תוכל בבקשה לרכז רשימה של עשר ערכים מעניינים שנוספו/התחדשו (פנים חדשות באו לכאן) בתקופה האחרונה? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 13:51, 2 בפברואר 2016 (UTC)
:ראשית ייש"כ על היוזמה, אנסה לעזור כפי הנראה לענ"ד:
*'''[[פרסום גאולה ומשיח]]''' - לדעתי חובה, ערך יפה ובעיקר חשוב מצד ענינו.
*[[ביטול הצומות לעתיד לבוא]] * [[נ' אלפים יובלות]] * [[לעתיד לבוא]] - 3 ערכים שהוספתי ואינני יודע כמה הם מענינים (תחליט אתה), בכל אופן לדעתי יש להכניס 1 או 2 מהם - רק כדי לתת מקום של כבוד ברשימה לעניני גאומ"ש.
*[[אהרן חיים צימרמן]] שהוספתי - תחליט אם הוא מענין.
*[[אבולוציה]] ו[[גיל העולם]] שהוסיף [[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] לדעתי חשובים ומאוד מסקרנים.
ומתוך הערכים שהוספת - אינני שולט בכל האלפים והרבבות {{חיוך}}, אתה בטח יודע יותר ממני. [[ישראל יצחק פרישמן]] חשוב לדעתי מצד האקטואליות. [[אליהו אליעזר דסלר]] אותי אישית מעניין. ובשאר החומר אתה בטח שולט יותר ממני... רק חשוב להוסיף שכמובן יש לגוון, שלא כולם יהיו אישים, ובטח שלא מאותו סטייל - אלא ערך על מוסד, ערך על נושא כללי, ערך על מאורע היסטורי וכו'.
["פנים חדשות" אינני יודע מהי ההגדרה, אבל הגיוני שהערך [[גלות]] עונה לכך]. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 16:08, 2 בפברואר 2016 (UTC)
== בקשות מחיקה ==
את כל בקשות המחיקה, הייתי מחליף לבקשות עריכה. ואם כבר, אז לפני שמוחקים כדאי להעתיק את החומר לדף השיחה כי החומר חשוב, והוא נמצא בצורה טקסט בערך המתאים אלא שהוא מועתק ולא ערוך. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:16, 15 בפברואר 2016 (UTC)
:תקרא שוב בעיון ותראה שרובם ככולם אינם חשובים, וגם אם אי פעם ירצה מישהו לכתוב את הערך עליהם - החומר לא ישמש אותו במיוחד. חוץ מ[[אברהם יחזקאל ארלוזורוב]] ו[[מנחם נחום מרחמסטריווקה]] שעליהם ציינתי בבקשת מחיקה שזה רק אם לא יערכו, הראשון נערך והשני - אתה מוזמן... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 00:48, 16 בפברואר 2016 (UTC)
== מה איתך? ==
הרבה זמן לא זכינו לחוות מעריכותך הברכות והמרובות (כוונתי בעיקר לערכי החסידות)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:08, 28 בפברואר 2016 (UTC)
:צודק ב-100%!!! הזמן קצר, המלאכה מרובה, הפועלים כו'... אני מנסה ללמוד כרגע איזה נושא, ומקווה להעלותו בקרוב. ושולח את ברכותיי להצלחה בערכים שאתה עוסק בהם במסירות ועיון וכו'... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 05:54, 4 במרץ 2016 (UTC)
::הלו, לך תצביע נגד הגזירה הנוראה בדף שיחה של הפנסאים----[[משתמש:פיצ'ע|פיצ'ע ]] - [[שיחת משתמש:פיצ'ע|שיחה]] 05:37, 9 במרץ 2016 (UTC)[[משתמש:פיצ'ע|יחי המלך המשיח]] - [[שיחת משתמש:פיצ'ע|שיחה]] 05:36, 9 במרץ 2016 (UTC)
:::צודק. הגבתי ב[[שיחת משתמש:פיצ'ע|דף השיחה שלך]]. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 05:59, 9 במרץ 2016 (UTC)
== מה הבעיה? ==
אתה מוכן להסביר לי מה בדיוק אתה רוצה?
מה הבעיה שלך בדיון כזה?
ולמה כל כך ברורה לך חוסר התועלת שבו?
האם לדעתך חב"דפדיה באמת אמורה להתעלם מעובדות? - תסביר למה!--[[משתמש:5778|5778 - משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:5778|שיחה]] 07:04, 2 במאי 2016 (UTC)
:[[משתמש:5778]] היקר והאהוב! כפי שאולי ידוע לך, רבים מהמשתייכים לצד המכונה משיחיסטי בחב"ד מתאפיינים בתכונת האמונה שנמצאת אצלם בכמויות גבוהות מהרגיל. אמנם אינני יכול לומר שזכיתי לכך, ובכל זאת, אני חושב שיש לי איזושהו קומץ אמונה, שגורם לי להאמין באמונה שלמעלה מהשכל בכוונותיך הטהורות ובתמימותך, למרות שאתה מוכיח שוב ושוב שלא כך הם פני הדברים.
:לאור זאת, הסבר קצר: כשמשתמש פעיל עובד בחב"דפדיה ומקדם אותה, הוא נתקל בהזדמנויות רבות בעיוותים כאלו ואחרים שאותם הוא רוצה לתקן - וזה טבעי, אפילו שלפעמים זה מביא אותו לעריכות מגמתיות קצת. במקרה כזה גם אם הוא יזעק מגמתיות, נהיה חייבים להתייחס בכובד ראש ולהסביר לו בדיוק במה (לדעתי, או לדעת משתמשים אחרים) הוא טועה. זה יהיה בזבוז זמן אמנם, אך אי אפשר להתעלם מטענות של עורך פעיל שמטרתו אחרי הכל לתרום ולעזור.
:לעומת זאת, כשמדובר במשתמש שמטרתו היא העריכות המגמתיות גרידא, אין שום סיבה להגרר לדיון איתו. מוכרחים להמשיך ולעשות את העבודה הארוכה והשחורה שמוטלת על המשתמשים הפעילים, ולא לבזבז זמן על שטויות.
:אם הבנת את דבריי - הצעתי החמה לך לצבור 200-300 עריכות חשובות בנושאים חדגוניים חסרי 'אקשן', שיוכיחו את רצונך לעזור, ואז ממילא יש סיכוי שתזכה ליחס אחר גם בנושאי המחלוקת האהובים עליך. אם לא הבנת, ואתה מעוניין להמשיך להתמם ולהתפתל בטענות של 'אבל מה בדיוק מגמתי' או 'לכל אחד יש את התחום שלו' וכו' וכו' (כיד ה' הטובה עליך) - זו תהיה השורה האחרונה שלי בדיון, ועליך למצוא פרטנר אחר לדיוני הגות ברומו של עולם בפורומים המגוונים הקיימים ברשת. בברכת הצלחה בכל אשר תפנה בדרך לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 07:18, 2 במאי 2016 (UTC)
::נו נו, אשתדל...--[[משתמש:5778|5778 - משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:5778|שיחה]] 07:21, 2 במאי 2016 (UTC)
:::הרבה הצלחה! אשמח לעזור (ולא רק אני). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 07:24, 2 במאי 2016 (UTC)
== ימי חב"ד ==
כל הכבוד על ההשקעה האדירה במיזם החדש!
ואגב, שיע כתב [[שיחת תבנית:השבוע בימי חב"ד#תעצרו רגע, תקשיבו!|כאן]] כך:{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=כאשר בכל פעם צריך לשנות שלושה פרמטרים: 1. הקודם. 2. הבא. ואת המספר הסידורי שבסוף התבנית בשורה שמתחילה "קטגוריה:תבניות אירועים" בדוגמה זה א01, בב' תשרי זה יהיה א02, בג' תשרי א03, בא' חשון זה ב01, ב' חשון - ב02, וכן הלאה}}, הסתכלתי ב[[תבנית:ו' באייר]] והפרמטר השלישי לא סודר.--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 10:46, 2 במאי 2016 (UTC)
:אופס, פאדיחה! לא שיניתי את זה באף תבנית... אשמח אם תעזור לי:
:א. למה צריך לשנות את זה? נגיד בכ"ד ניסן, ח24? (אני לא רוצה לשנות לפני שאני בטוח. וגם - הח' זה בגלל שני אדרים? לא כ"כ הגיוני, כי אז צריך עוד אחד - ט - כדי שיהיה ימי חב"ד לאדר א' ב' וגם אדר פשוט.)
:ב. ועיקר - על מה זה משפיע? בשביל מה צריך את השינוי הזה?
:תודה רבה!!! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 10:51, 2 במאי 2016 (UTC)
::באמת שאני לא יודע על מה זה משפיע, אבל ככה שיע כתב אפשר לשאול אותו. בכ"ד ניסן צריך לכתוב ח24 ולא צריך להיות ט מכיון ש-ו זה אדר א', ו-ז זה אדר ב'.--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 10:59, 2 במאי 2016 (UTC)
:::סליחה, הבנתי מה כתבת על ט לגבי שנה פשוטה, אני לא יודע צריך לשאול את שיע.--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 11:01, 2 במאי 2016 (UTC)
::::עכשיו אני שם לב שיכול להיות שצריך את זה בשביל הסדר [[:קטגוריה:תבניות אירועים בלוח העברי|כאן]]--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 11:13, 2 במאי 2016 (UTC)
:::::איזה סדר? לא הבנתי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 11:17, 2 במאי 2016 (UTC)
::::::אוקיי, התכוונת לקטגוריה. זה נמחק... שים לב לנקודותיים שהוספתי.
::::::בכל מקרה זה לא נראה קריטי. וכדאי לחכות להחלטה בנושא האדרים, כי כפי שלהתראות כתב פעם, לכאורה כדאי לרכז את כל האדרים ביחד בלי להתחשב בפשוטות ומעוברות (כפי שזה כעת בערכי הימים). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 11:21, 2 במאי 2016 (UTC)
:::::::שלום קרייזי, אני עובד כרגע על התבניות של חודש אדר, כרגע יצרתי אותם מעורבים, ורק אז קלטתי שחודש אדר מוגדר כ"ז" במקום "ו", כלומר שצריכים להיות שני אדרים. האם להמשיך? וכיצד? יישר כח!--[[משתמש:5778|5778 - משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:5778|שיחה]] 10:59, 3 במאי 2016 (UTC)
::::::::במחילה על התגובה המאוחרת, אכן צריך את המספור הנ"ל לצורך הסדר בקטגוריות. זה קריטי, כי אחרת זה לא מעשי לנווט בקטגוריה הנ"ל. לגבי המספור של ה'אדרים', צריך אכן ליצור ערכים נפרדים לשלושה אדרים, אדר א' ואדר ב' שיוצגו בשנים מעוברות, ואדר סתם שיוצג בשנים פשוטות - ובערכי אדר שנה פשוטה, ממולץ לציין ליד כל אירוע האם התרחש באדר א' או ב', באם הוא התרחש בשנה מעוברת. עוד הערה, בויקיפדיה שמו את אדר ב' באות 'נ' אך כמדומני שיהיה מסודר יותר אם זה יהיה באות בצמוד לאדר א'. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ו בניסן ה'תשע"ו 20:07, 4 במאי 2016 (UTC)
תודה רבה. אבל עדיין לא הכל ברור: בערכי אדר א' וב' יהיו רק המאורעות שבשנים מעוברות, ובערכי אדר פשוט יהיו כל אירועי אדר? א"כ, יצא שבשנה מעוברת לא יוצגו מאורעות שאירעו באדר סתם. ובכל אופן - לפי דבריך צ"ל ו' ז' ח' בשביל ערכי אדר, וא"כ ערכי ניסן הם ט' אייר י' וכן הלאה. נכון? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:19, 5 במאי 2016 (UTC)
:כמובן שאחרי שאבין הכל אוכל לעבור על כל התבניות שנוצרו ולשנותן. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:20, 5 במאי 2016 (UTC)
::אכן באדר פשוט נציג אירועי ב' האדרים, אך באדר א' וב'אולי צריך להציג 2 פסקאות, אירועי אדר א'/ב' ואירועי אדר בכלל - בכל אחד משישים הימים?
::לגבי המספור: ו' ז' ח' = אדר, וט' ניסן וי' אייר. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ל' בניסן ה'תשע"ו 23:02, 8 במאי 2016 (UTC)
:::תודה. אתחיל בל"נ לשנות את המספור בתבניות הקיימות. לכאורה באמת הגיוני להציג באדר א' וב' את אירועי אדר בכלל. הייתי פותח על זה דיון ומבקש את חוות דעת המשתמשים, אבל כיוון שאני משער שלא אזכה לשמוע תגובות ודעות נוספות (כמו שלצערי עדיין לא זכיתי לקבל דעות [[חב"דפדיה:אולם דיונים#תאריכים וימי חב"ד|בדיון זה]] - התוכן שאמור להכלל בתבניות אלו), נראה את הענין כחתום... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:37, ל' בניסן, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::לענ"ד זה כלל לא משנה. העיקר שיהיה אחיד. אם כל החומר נמצא ונגיש, וערוך בצורה מסודרת, כל השאר זה בעיה קטנה... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:05, 9 במאי 2016 (UTC)
:::::מה לא משנה? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:04, ב' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::::קרייזי, מסכים איתך בכל מה שכתבת בפסקה האחרונה. להתראות לכאורה מתכוון שלא משנה האם המידע יופיע רק בערכי השנה המעוברת או גם בערכי שנה רגילה, ולא זכיתי להבין מדוע זה לא משנה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ג' באייר ה'תשע"ו 21:14, 11 במאי 2016 (UTC)
== בדיקה ==
האם תוכל לבדוק את [http://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%A9%D7%9E%D7%97%D7%94_%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9F עריכותיו] אם הם השחתות או לא? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ד' באייר ה'תשע"ו, למניינם 17:39, 12 במאי 2016 (UTC)
:{{בוצע}} היו רק שנים, והם לא השחתות. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:10, ה' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
== עזרה ==
תוכל לסדר את העניין (עשית את זה טוב בדף המשתמש שלך) [[שיחה:אבן מקיר תזעק#היום יום]], תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 07:59, 18 במאי 2016 (UTC)
:{{בוצע|}}. דרך אגב, זה ממש פשוט, תוכל לראות ב[[תבנית:חלונית]] ולקלוט. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:46, י"א באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::תודה! ובעניין הפשיטות מסתבר שאתה צודק, אלא שרק לחפש תבניות גוזל ריבוי זמן, אילו היה (אולי שי ואיני יודע) דף שבו מרוכזים כל סוגי התבניות היה מועיל.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:14, 19 במאי 2016 (UTC)
:::קודם כל באמת יש [[:קטגוריה:תבניות]], לא שזה כל כך פשוט להבין מה יש ואין שם. אבל הדרך הפשוטה בה אני משתמש היא - להזכר מתי הפעם האחרונה שראיתי תבנית מהסוג שאני מחפש, להכנס לאותו ערך ולראות איך עושים את זה. בהצלחה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:05, י"ב באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
== קובץ ל"ג בעומר ==
האמת שאני משער שהדיון שלי אבוד מראש, אבל מעניין אותי לראות נימוק כתוב ולא רק הפניה ורמז מדוע הקובץ נמחק, תודה--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:49, 27 במאי 2016 (UTC)
:בתקציר עריכה שכשמו כן הוא אי אפשר לשים יותר מרמז... להלן ציטוט מלא מדברי שיע שם: {{ציטוטון|המדיניות שלנו היא להעדיף קישורים לאתרים או לקבצים שמחזקים את הדיעות הרשמיות של חב"דפדיה ולהימנע ככל האפשר מההפך}}. נראה לי שזו היתה כוונתו של מוחק הקובץ הנ"ל, ואינני יכול שלא להסכים איתה (בכל אופן מכאן ועד השחתה רחוקה הדרך...). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 22:00, י"ט באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::אדם החורג מהכללים, מוחק קובץ שמוסיף לערך ללא נימוק לדעתי זו השחתה, והאמת שאין בה לדעתי עכ"פ שום דבר (באופן בולט ומודגש) שנוגד את רוחה של חב"דפדיה, פרט לפרטים שוליים (במקומות בודדים תוארים על הרבי, כנראה גם התיאור החסר על נ"ג). (שים לב גם לדיוק תיבתו של שיע "להעדיף" במקרה הזה אין שם עוד קובץ עם סקירה מלאה ככה).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:17, 29 במאי 2016 (UTC)
== הזמנת כבוד ==
איני יודע סיבת העלם והסתר שאופף אותך לאחרונה, אני מרשה להזמינך להוסיף לתקן לערוך ולשפר את הערך [[ניצוץ משיח]] כיד כישורך הברוכים והמועילים, תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:48, 3 ביולי 2016 (UTC)
:העלם והסתר זה כנראה הוא אחד השלבים האחרונים שלפני התגלות משיח... טוב, כנראה שגם אני לפעמים עסוק קצת. חזרתי לפה כי החלטתי שמחובתי לדאוג להעלאת הערך שהתחלתי פעם על חי וקיים, לפני ג' תמוז.
:בנוגע לערך, זמני קצת קצר, אמנם עקב חשיבות הענין - הכי חשוב בעצם פה - שיהיו ערכים מומלצים בעניני גאומ"ש, אשתדל לעזור קצת כפי יכולתי. בברכת הצלחה רבה ומופלגה בעבודתך החשובה, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:11, ל' בסיוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::כאמור, ברצוני לעלות את הערך להצבעה, וכמובן אשמח שתעבור לפני כן על הערך, לפחות הבע את דעתך בנוגע לסגנון ותיקוני לשון והסברה, תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 16:14, 13 ביולי 2016 (UTC)
==פרסום שמך בעולם==
אני קצת מפרסם על ערכים שאתה רוצה לכתוב, וקורא לכולם להשתתף. (ראה לדוגמא בדף השיחה של ג' תמוז).--[[משתמש:חי גאולה|חי גאולה]] - [[שיחת משתמש:חי גאולה|שיחה]] 02:57, 7 ביולי 2016 (UTC)
:תודה על הפרסום, אבל לא בטוח שהוא יצליח. עורכים פה לא עובדים בד"כ לפי פרסומות אלא לפי מצב הרוח. אז פשוט תחפש איפה אתה יכול להוסיף ולשפר. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:31, א' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
==ג' תמוז==
לא בדקתי לעומק את כל השינויים, כמשתמש ותיק וידוע. אבל בנוגע לשינויים בנוגע להגדרת ג' תמוז תשנ"ד, נאלצתי להחזיר את המצב כמו שהיה עד עכשיו, מכיון שהנוסח העכשווי עבר עריכה של עשרות עורכים בחב"דפדיה, ובעיקר הביורוקרט הידוע חבדני"ק, רובם כידוע משיחסטים לא פחות ממך, שהחליטו לאחר דיונים רבים כי זה יהיה מצב הערך, לאחר דיונים שונים ומייגעים. חבדניק ביקש בהזדמנויות רבות שלא לשנות את הנוסח המדויק, שנקבע על ידו. אם תהיה הסכמה בדף השיחה של רוב העורכים, ניתן יהיה לשנות את הנוסח. בכל אופן תודה רבה לך עלכ כל ההשקעה שלך! --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 05:55, 8 ביולי 2016 (UTC)
:אני מבין, ואין לי כל כוונה לדרוך על יבלות... הסיבה העיקרית לשינוי היא, שבערך על תאריכים וימי חב"ד צריך להיות תיאור קצר ועניני ולא דיונים, ולכן כעת כשיש ערך מסודר על זה אין סיבה שלא לחסוך את הענין (לכן גם מחקתי ההערה על הגדרת "דור", והמרתיה בהפניה לערך [[הדור השביעי]]).
:בכל אופן אני פורש, כיוון שלדעתי יהיה קשה לדון ע"כ (גם לשכנע את המשתמשים להשתתף בדיון, וגם לשכנע אותם לסגור אותו ולהגיע למסקנות...). ולכן אבקש ממך לטפל בבעיות נקודתיות:
#לדאוג שגוף הטקסט יקשר לערכים [[הרבי כמלך המשיח]] ו[[נצחיות חייו של הרבי]].
#למחוק את הרעיון הלא-קריא של הערה 1, פסיק והערה 2 (את תוכן הערה 2 אפשר לחילופין להכליל בתוך הערה 3).
#להוסיף הקטע שיום זה מעורר את הציפיה והתביעה להתגלות וכו'. (כחב"דניק מצוי מסתמא יצא לך לשמוע לא פעם ממשפיעים את הענין הזה שהוא מוסכם על הכל, ולדעת רבים גם עיקרי לא פחות מהעיסוק בשאלת הגדרת היום).
בתקוה שלא הטרחתי ועצבנתי אף אחד... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:05, ב' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:ועכשיו, רבי [[משתמש:שלום|שלום]] היקר, [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%92%27_%D7%91%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%96&curid=17037&diff=233598&oldid=233594 העריכה האחרונה שלך] התמיהה אותי. הרי כל הסיבה שביקשתי ממך לפתוח ההגנה (וכן עשית ת"ל) היא כדי לקשר לערך זה, וכעת אתה מוריד את הקישור אליו מכל וכל? האם לדעתך לא צריך לקשר אליו, או שהערך עצמו בעייתי? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:08, ב' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:מכיון שאין לי זמן לטפל בזה (עיני כבר נעצמות...) אבקש ממך לטפל בזה בעצמך, אבל דווקא בעניינים הטכניים הנ"ל, באופן שהענין העקרוני לא ישתנה. בנוגע לקישור לערך הנ"ל, כמוהו כשינוי כל הטקסט, שהרי הערך הנ"ל אותו כתבת כותב בדיוק את הענין העדין שאותו מבקשים מפעילי חב"דפדיה שלא להדגיש, מתוך מטרה להעביר את המסר באופן מתקבל יותר וכו'. (האמת היא שלא שמתי לב כי זה היה כל הבקשה שלך, ונעניתי לבקשתך בעינים עצומות כמשתמש ותיק). אם זה מאוד חשוב לך אז הכנס אותו לכל היותר כקישור פנימי בטקסט המופיע כעת, אם זה אפשרי. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 06:13, 8 ביולי 2016 (UTC)
::ראשית, הערכתי לפעלך הרב למען חב"דפדיה אפילו כאשר עיניך נעצמות...
::שנית, ביצעתי כדבריך, אבל חשוב לי להדגיש: אינני יכול לדעת מה היו שיקוליהם של העורכים בעבר, אבל דבר אחד אני יכול לדעת ב-100%: בזמנם של אותם עורכים '''לא היה''' ערך שמסביר את הענין מתחילתו ועד סופו. ולמען האמת המקום היחיד בחב"דפדיה שהתייחס אז לענין היה אותם ניסוחים בפיסקא הנדונה, שנאלצו להעביר בכמה מילים נושא עמוק שכזה. זה בדיוק מה שאני רוצה לשנות, שיהיה כאן מקום לקורא התמה לקבל הסברים ברורים ומפורטים (בערך [[נצחיות חייו של הרבי]]) - ולכן חובה לקשר, ובהבלטה, לערך הזה מכאן. אם יש לך תיקונים לגבי הערך עצמו אשמח לקבל, אבל שוב איך שלא יהיה - אין כל ענין שהקורא יקבל הסבר בכמה מילים ספורות בפסקא זו (לא משנה מה כתוב בהם).
::אשמח שתחזור לעיין בכך מחר, בעינים פקוחות ובערנות מלאה... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:27, ב' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::החילוק בין המצב הנוכחי למצב שאותו ביקשת ליצור, שהמצב הנוכחי מסתמך ומדגיש בעיקר את דברי המדרש של "נכסה חוזר ונגלה", השינויים שלך הדגישו בעיקר את הערך שלך, ואילו הערך שלך מסתמך על דבריו של הרבי עצמו בלבד. בעוד שלקהל החבד"י יש להדגיש את דבריו של הרבי, בנוגע לקהל הרחב יש להדגיש לכאורה דווקא את דברי המדרשים כו'. זו היא דעתי, וכנראה שגם דעתם של אותם עורכים נכבדים. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 13:29, 8 ביולי 2016 (UTC)
== ניצוץ משיח ==
מחכה בקוצר רוח לראות את עריכותך, שנוכל לעלותו כראוי לערך מומלץ (אמנם מקווה שלא ייאבד רישום מעשה ידי {{קריצה}}).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 07:56, 22 ביולי 2016 (UTC)
== ניצוץ משיח ==
{{ברכות}} מעומק הלב להוו"ח בעל מרץ התמים (?) וכו' וכו' [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח]] על עריכתו הנפלאה באופן זך וברור בערך [[ניצוץ משיח]].--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:47, 26 ביולי 2016 (UTC)
:תנוח דעתי שהנחתי את דעתך... מקווה לחזור בהמשך בראש צלול יותר ולהשלים את שאר המלאכה, לשביעות רצונך (וכמובן בעיקר לשביעות רצונו של מלכנו משיחנו). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:50, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::אגב התמים לא אמור להיות בסימן שאלה, לתואר זכאי כל חסיד מגיל 13-14 ועד (יום מותו, עד כה; ומכאן ואילך - עד לנצח נצחים בחיים נצחיים). ואצל רבים התואר נחקק על המצבה שלהם (ל"ע). אם כן, כנראה חשבת שאני קטן מגיל 14? טעות... {{קריצה|}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:52, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::אכן כך, אלא שיש מי שהעניין בגילוי, ויש מי שעליו נאמר שדעתו היפך דעת וכו'. והנחמה היא, [http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=16056&st=&pgnum=613 בדבריו של הרבי (בסוף העמוד)] שלחיים שלהם הוא עכ"פ ברעש.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:52, 26 ביולי 2016 (UTC)
::::עדיין בתוכניתך להמשיך לערוך את הערך?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:38, 28 ביולי 2016 (UTC)
:::::אסור לי כמובן להתייאש. אבל כרגע לקחתי הפסקה קלה מעריכת המשך הפסקאות, בעקבות הקושי הגדול בסידור נושא כ"כ עמוק שמצריך לימוד והתבוננות וכו'. המשך יבוא, אל תדאג... (ובינתיים נראה שלא חסר גם לשאר העורכים מה לקדם בו). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:49, כ"ב בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::::רק אומר דעתי שבעת התבוננות בעניין שקול גם את דעתי, כי על הערך להיות מעניין (סיפורי), ולכן את הפסקאות הבאות לא הייתי ממליץ לערוך כטבלה כלומר תוכן עניינים (אני פשוט לא יודע איך להגדיר את הסגנון הזה) כפי שערכת את הפסקה אודות התגלותו, למרות שבאופן אישי אני אוהב חשיבה וכתיבה בסגנון חלוקה זה. (דא"ג אולי אתה יודע מהי החסימה הפסיכולוגית להביע דעה בדיון אודות ערך מומלץ?{{קריצה}})--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:18, 28 ביולי 2016 (UTC)
:::::::#את הפסקא הקודמת ערכתי כ"טבלה" (כהגדרתך") כי זו הדרך הכי טובה לקריאה קולחת של תוכן אותה פסקא. זה כמובן לא נכון לגבי הפסקא הבאה, שזקוקה לעריכה בסגנון שונה (ואולי גם לכן קצת קשה לי לחשוב איך ומה). {{כתב קטן|וכמובן וגם פשוט - עליך להעיר לי על כל צעד ושעל לגבי סגנון העריכה וכו' וכו' אם הוא לא מוצא חן בעיניך, עם נימוקים.}}
:::::::#החסימה הפסיכולוגית היא לא רק לגבי דיון על ערך מומלץ אלא גם לגבי דיונים אחרים. לא בדקתי אבל אני מעריך ש-50% מהדיונים שעולים זוכים להתייחסות, ותו לא. [ואת"ל - החסימה הפסיכולוגית היא בכלל לגבי כל סוג של עבודה משותפת, ולכן למרות שהרבה מהמשתמשים כאן מעונינים בזה - אף מיזם משותף לא הולך פה. כל אחד אוהב להיות שקוע בעניניו]. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 10:24, כ"ב בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
== צל"ש ==
{{תודה רבה}} על כל מה שאתה עושה כאן! ובזאת אצטרף גם לצל"ש שנשלח ל"להתראות" דרך דף שיחתי.. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 05:02, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
:{{חיוך רחב|}} איזה כיף לעבוד כשמעריכים אותך. מקווה שאתה לא נפגע, שלום, מזה שאין מישהו מעליך שיתן לך צל"ש {{קריצה|}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:04, כ' באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::אין כבוד יותר גדול מהכיבוד לתת צלשי"ם {{קריצה}} '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 05:05, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
:::צריך איזה משהו כמו "עיטור ה[[לוויתן]]", או "עיטור ה{{קס|ניצוץ|משיח}}".. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 05:25, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
::::אני מצטרף לצל"שים הניתנים לידידי החביב.--'''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  כ' באב ה'תשע"ו
:::::בראשית רבה, פרשה נה, פסקה ז: "את בנך- אמר לו: שני בנים יש לי. אמר לו: את יחידך, אמר לו: זה יחיד לאמו וזה יחיד לאמו. אמר לו: אשר אהבת, אמר לו: שניהם אני אוהב. אמר לו: את יצחק. ולמה לא גילה לו מתחלה? שלא לערבבו פתאום ותזוח דעתו עליו ותטרף...". והמבין יבין... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 18:52, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
::::::כנראה שאני לא כזה מבין... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 18:53, כ' באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::::פינחסי נתן צל"שים "לידידי החביב" בהמשך לצל"שים שחלוקו כאן למעלה לב' משתמשים, והיות שלמיטב ידיעתי והיכרותי שני הנמענים דלעיל מתאימים לתואר 'ידידו' של המשתמש הנ"ל, הרי שנזכרתי במאמר חז"ל זה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:49, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
::::::::אהה, תודה על ההסבר. אבל נראה לי שבשונה מהדוגמא שהבאת (שבה הקב"ה גילה לבסוף למי הוא התכוון), כאן אפשר להשאיר את הענין כפתוח ולראות את שני הנמענים כמי שאליהם מכוונים הדברים... {{קריצה}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 16:16, כ"ב באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
== מה דעתך? ==
רציתי להתייעץ אתך מה דעתך לעשות [[שיחת פורטל:אישי חב"ד/נבחרי הפורטל|כאן]]--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 12:20, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
:עניתי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:53, כ"ח באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
== שמות ==
כיצד היית מציע לערך שאמור לעסוק בשמות של בני אדם שהם חיותם כמאמר הבעש"ט הק' ורבי מאיר דייק בשמא כו'? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:51, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
:מה לא טוב בערך הקיים [[שם]] (שזה מוסבר שם)? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:52, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::עכשיו שמתי לב. תודה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:53, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
==ארכוב==
אבקש לארכב את דף שיחתך, אם אינך רוצה לעשות זאת. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:54, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
:כל כך נורא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:55, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::כל שניה שמוקדשת לגלגול העכבר בדף שיחתך במקום להפצת המעיינות - חבל עליה. [[משתמש:שלום בוט2|שלום בוט2]] - [[שיחת משתמש:שלום בוט2|שיחה]] 06:10, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::::טוב תזכיר לי איך עושים את זה (אבל אל תעשה במקומי, כי אני רוצה ללמוד את זה...) • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:11, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::אגב, לא צריך לגלגל עכבר - בשביל זה יש בהתחלה תוכן ענינים {{קריצה|}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:12, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::הכלל הוא תמיד, במערכת הויקי, העתקה... הכנס לדף שיחתי, וראה איך אני עשיתי זאת. --[[משתמש:שלום בוט2|שלום בוט2]] - [[שיחת משתמש:שלום בוט2|שיחה]] 06:14, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::{{בוצע}} בתקווה שיעשה לך נחת רוח • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:38, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו

גרסה מ־08:39, 9 בספטמבר 2016

תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

שנת הקהל תשע"ו