שיחה:קיבוץ גלויות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
(←הקב"ה שב עמהן: פסקה חדשה) |
||
(4 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 3: | שורה 3: | ||
::1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC) | ::1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC) | ||
:::הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC) | :::הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC) | ||
::::קצת..{{קריצה}} (נראה לי שאתה לפעמים קצת יותר מידי תוקפני..).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:15, 18 בינואר 2016 (UTC) | |||
:::::דא"ג הבחנתי שהוספת שורה בין הילקוט שמעוני לדברי החולקים, רציתי להעיר שעפ"י כללי כתיבה חשוב ליצור פסקאות שלמים ומלאים ואין להרבות בהם, כלומר לכל פסקה נושא מסויים שהיא אמורה לסקור ואין לחלק אותה. בנידון דידן, הפסקה הראשונה דנה אודות המח' בסדר הדברים -קיבוץ גלויות ובנין ביהמ"ק, פסקה שניה דנה על ידי מי תעשה, והפסקה השלישית דנה (היא לא גמורה, צריך להוסיף בה את היישובים השונים שמובאים במקורות השונים) אודות פסק הרמב"ם. (אלא שבחב"דפדיה ישנה בעיה (חמורה - לדעתי.. וכבר הערתי על כך כמ"פ..) שכשיוצרים הערה בטקסט הוא מפריד את שתי השורות וגורם להם להראות כשני פסקאות וזה הורס את כל היופי והזרימה של הקריאה וכו')--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:31, 18 בינואר 2016 (UTC) | |||
::::::לפי מה שעשית, יש להרחיב את הפסקה - המקבץ, או לכוללה בהמשך.• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:18, 18 בינואר 2016 (UTC) | |||
== מ"מ שיהיה ע"י משיח == | |||
היכן כתוב בישעי' שתהיה על ידי משיח?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:20, 21 בינואר 2016 (UTC) | |||
== הקב"ה שב עמהן == | |||
"הקב"ה שב עמהן מבין הגלויות" הוא נושא רציני המבואר באריכות בתורה של הרבי; צריך להכניס או ב"אודות היעוד" או ב"בתורת החסידות". הכנסתי כמה קטעים בנדון עם הרבה מ"מ בערך [[גלות]]. מה דעתכם? [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 12:02, 21 בינואר 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־14:02, 21 בינואר 2016
מר כתית למאור יש לך נימוק למחיקת דברי הרבי אודות המדרש שקיבוץ גלויות קודם? --הנחה - שיחה 20:46, 17 בינואר 2016 (UTC)
- 1. כי זה נכתב בצורה לא נכונה. 2. זה בכלל שיחה ממ"ג/ד, ולא ממ"ח.• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 20:57, 17 בינואר 2016 (UTC)
- 1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--הנחה - שיחה 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC)
- הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC)
- קצת.. (נראה לי שאתה לפעמים קצת יותר מידי תוקפני..).--הנחה - שיחה 10:15, 18 בינואר 2016 (UTC)
- דא"ג הבחנתי שהוספת שורה בין הילקוט שמעוני לדברי החולקים, רציתי להעיר שעפ"י כללי כתיבה חשוב ליצור פסקאות שלמים ומלאים ואין להרבות בהם, כלומר לכל פסקה נושא מסויים שהיא אמורה לסקור ואין לחלק אותה. בנידון דידן, הפסקה הראשונה דנה אודות המח' בסדר הדברים -קיבוץ גלויות ובנין ביהמ"ק, פסקה שניה דנה על ידי מי תעשה, והפסקה השלישית דנה (היא לא גמורה, צריך להוסיף בה את היישובים השונים שמובאים במקורות השונים) אודות פסק הרמב"ם. (אלא שבחב"דפדיה ישנה בעיה (חמורה - לדעתי.. וכבר הערתי על כך כמ"פ..) שכשיוצרים הערה בטקסט הוא מפריד את שתי השורות וגורם להם להראות כשני פסקאות וזה הורס את כל היופי והזרימה של הקריאה וכו')--הנחה - שיחה 11:31, 18 בינואר 2016 (UTC)
- לפי מה שעשית, יש להרחיב את הפסקה - המקבץ, או לכוללה בהמשך.• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:18, 18 בינואר 2016 (UTC)
- דא"ג הבחנתי שהוספת שורה בין הילקוט שמעוני לדברי החולקים, רציתי להעיר שעפ"י כללי כתיבה חשוב ליצור פסקאות שלמים ומלאים ואין להרבות בהם, כלומר לכל פסקה נושא מסויים שהיא אמורה לסקור ואין לחלק אותה. בנידון דידן, הפסקה הראשונה דנה אודות המח' בסדר הדברים -קיבוץ גלויות ובנין ביהמ"ק, פסקה שניה דנה על ידי מי תעשה, והפסקה השלישית דנה (היא לא גמורה, צריך להוסיף בה את היישובים השונים שמובאים במקורות השונים) אודות פסק הרמב"ם. (אלא שבחב"דפדיה ישנה בעיה (חמורה - לדעתי.. וכבר הערתי על כך כמ"פ..) שכשיוצרים הערה בטקסט הוא מפריד את שתי השורות וגורם להם להראות כשני פסקאות וזה הורס את כל היופי והזרימה של הקריאה וכו')--הנחה - שיחה 11:31, 18 בינואר 2016 (UTC)
- קצת.. (נראה לי שאתה לפעמים קצת יותר מידי תוקפני..).--הנחה - שיחה 10:15, 18 בינואר 2016 (UTC)
- הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC)
- 1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--הנחה - שיחה 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC)
מ"מ שיהיה ע"י משיח[עריכת קוד מקור]
היכן כתוב בישעי' שתהיה על ידי משיח?--הנחה - שיחה 11:20, 21 בינואר 2016 (UTC)
הקב"ה שב עמהן[עריכת קוד מקור]
"הקב"ה שב עמהן מבין הגלויות" הוא נושא רציני המבואר באריכות בתורה של הרבי; צריך להכניס או ב"אודות היעוד" או ב"בתורת החסידות". הכנסתי כמה קטעים בנדון עם הרבה מ"מ בערך גלות. מה דעתכם? קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 12:02, 21 בינואר 2016 (UTC)