שיחה:קשת: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←תמונת קשת?: פסקה חדשה) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 12: | שורה 12: | ||
ידוע (?) שאין להתבונן על הקשת מפני שמראה את עוונות האדם. האם תמונה שאני?--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] - [[שיחת משתמש:אדג|שיחה]] 22:10, 10 בפברואר 2011 (UTC) | ידוע (?) שאין להתבונן על הקשת מפני שמראה את עוונות האדם. האם תמונה שאני?--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] - [[שיחת משתמש:אדג|שיחה]] 22:10, 10 בפברואר 2011 (UTC) | ||
:זה שהנך כותב מפני שמראה על עוונות לכאורה אינו מתאים הכתוב התורת החסידות ומקורו הוא מהחיי אדם שהביאו המשנ"ב לא לספר על הקשת ומכאן התפשט מנהג זה אולם לפי היוצא מחסידות הרי אדרבה הקשת הוא גילוי אלוקי נעלה בעולם "את קשתי נתתי" את המוקש לי וכו' וא"כ זה שאסור להסתכל הוא מצד המעלה (ואם אסור לספר וכו' צ"ע במקור המנהג)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:51, 24 ביוני 2015 (UTC) |
גרסה מ־17:51, 24 ביוני 2015
במה מוסיפה התמונה השני' על הראשונה? ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- קשור לחילוק הידוע של הרוגוצ'ובר בין חומר וצורה,[1] וד"ל. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ב בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:45, 4 ביוני 2010 (UTC)
הערות שוליים
תמונת קשת?
ידוע (?) שאין להתבונן על הקשת מפני שמראה את עוונות האדם. האם תמונה שאני?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה - שיחה 22:10, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- זה שהנך כותב מפני שמראה על עוונות לכאורה אינו מתאים הכתוב התורת החסידות ומקורו הוא מהחיי אדם שהביאו המשנ"ב לא לספר על הקשת ומכאן התפשט מנהג זה אולם לפי היוצא מחסידות הרי אדרבה הקשת הוא גילוי אלוקי נעלה בעולם "את קשתי נתתי" את המוקש לי וכו' וא"כ זה שאסור להסתכל הוא מצד המעלה (ואם אסור לספר וכו' צ"ע במקור המנהג)--הנחה - שיחה 15:51, 24 ביוני 2015 (UTC)