שיחה:שלום בער אייכהורן: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 7: | שורה 7: | ||
::אני מוחה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:30, 27 במרץ 2014 (UTC) | ::אני מוחה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:30, 27 במרץ 2014 (UTC) | ||
:::אני לא מבין, נראה לך שאתה יודע טוב יותר הלכה מרבותינו נשיאינו? נראה לך שאתה יודע טוב יותר כיצד לנהוג מזקני החסידים? זה נוגד כל דבר העלול להיות כתוב בתקנון האתר. אני אומר כך שלא תאמר 'לא כתוב "על הכותבים באתר להיות חסידים כנדרש ולא לפקפק במעשיהם של רבותינו נשיאינו' וכדומה. • [[משתמש:שנוזל|שנוזעל]] - [[שיחת משתמש:שנוזל|שיחה]] • כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד 09:51, 30 במרץ 2014 (UTC) | :::אני לא מבין, נראה לך שאתה יודע טוב יותר הלכה מרבותינו נשיאינו? נראה לך שאתה יודע טוב יותר כיצד לנהוג מזקני החסידים? זה נוגד כל דבר העלול להיות כתוב בתקנון האתר. אני אומר כך שלא תאמר 'לא כתוב "על הכותבים באתר להיות חסידים כנדרש ולא לפקפק במעשיהם של רבותינו נשיאינו' וכדומה. • [[משתמש:שנוזל|שנוזעל]] - [[שיחת משתמש:שנוזל|שיחה]] • כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד 09:51, 30 במרץ 2014 (UTC) | ||
::::אין לי גישה למקור שהוצג בערך, רק אומר כך, אם הרבי או זקני החסידים היו אומרים שיש מנהג כזה אז וודאי שהיה להם מקור שזה מותר על פי הלכה. השאלה היא אם יש לזה מקור? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד, למניינם 13:12, 30 במרץ 2014 (UTC) | ::::אין לי גישה למקור שהוצג בערך, רק אומר כך, אם הרבי או זקני החסידים היו אומרים שיש מנהג כזה אז וודאי שהיה להם מקור שזה מותר על פי הלכה. השאלה היא אם יש לזה מקור? נגמרו הזמנים שכל התולש סעיפים מהשו"ע על סמך חידושים והמצאות שלו - הרי זה משובח. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד, למניינם 13:12, 30 במרץ 2014 (UTC) |
גרסה מ־15:18, 30 במרץ 2014
האם אין קטגוריה: משב"ק? (אגב, גם כדאי חוזרים ומשפיעים) --אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:53, 20 אוגוסט 2009 (IDT)
עקירת מצוה מדאורייתא
לא ניתן על סמך כותב עלום שאין לו כל מקור, לכתוב שצריכים שיהיה כהן בשעת הפטירה. זה איסור גמור מהתורה, ואם הכוונה היא עד שעת הפטירה וכיו"ב, בכל אופן לא ניתן להשאיר בדיחה כזאת בגוף הערך גם אם יש עליה דרישת מקור. אם לא יהיה מקור - אמחק. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד באדר ב' ה'תשע"ד, למניינם 13:23, 26 במרץ 2014 (UTC)
- אני חושב שלא ראוי לפרסם עבירה ברבים. אם הוא עבר על ההלכה, אין זה מתפקידנו לכתוב זאת. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה באדר ב' ה'תשע"ד, למניינם 13:49, 27 במרץ 2014 (UTC)
- אני מוחה. להתראות - שיחה 14:30, 27 במרץ 2014 (UTC)
- אני לא מבין, נראה לך שאתה יודע טוב יותר הלכה מרבותינו נשיאינו? נראה לך שאתה יודע טוב יותר כיצד לנהוג מזקני החסידים? זה נוגד כל דבר העלול להיות כתוב בתקנון האתר. אני אומר כך שלא תאמר 'לא כתוב "על הכותבים באתר להיות חסידים כנדרש ולא לפקפק במעשיהם של רבותינו נשיאינו' וכדומה. • שנוזעל - שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד 09:51, 30 במרץ 2014 (UTC)
- אין לי גישה למקור שהוצג בערך, רק אומר כך, אם הרבי או זקני החסידים היו אומרים שיש מנהג כזה אז וודאי שהיה להם מקור שזה מותר על פי הלכה. השאלה היא אם יש לזה מקור? נגמרו הזמנים שכל התולש סעיפים מהשו"ע על סמך חידושים והמצאות שלו - הרי זה משובח. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד, למניינם 13:12, 30 במרץ 2014 (UTC)
- אני לא מבין, נראה לך שאתה יודע טוב יותר הלכה מרבותינו נשיאינו? נראה לך שאתה יודע טוב יותר כיצד לנהוג מזקני החסידים? זה נוגד כל דבר העלול להיות כתוב בתקנון האתר. אני אומר כך שלא תאמר 'לא כתוב "על הכותבים באתר להיות חסידים כנדרש ולא לפקפק במעשיהם של רבותינו נשיאינו' וכדומה. • שנוזעל - שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשע"ד 09:51, 30 במרץ 2014 (UTC)
- אני מוחה. להתראות - שיחה 14:30, 27 במרץ 2014 (UTC)