משתמש:כתית למאור/שלימות התורה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) (יצירת דף עם התוכן ";ויכוף: #רפורמים #אוניות בשבת #יהדות ספרד #גיוס בנות #מסיונרים #הרב הראשי ;ויחזק: #איין נעמע...") |
כתית למאור (שיחה | תרומות) |
||
(2 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
במלחמה על שלימות התורה, שהיא בעצם סימנו של המשיח בכך שהוא "יכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה" - שכולם יתנהגו בדרכי התורה האמיתיים, ישנם פרטים רבים, כאן נביא כמה ממלחמותיו של [[הרבי]] [[הרבי כמלך המשיח|מלך המשיח]] על שלימות התורה. הערך מחולק לשניים, פעולות שעיקרן הוא ויכוף, ופעולות שעיקרן הוא לחזק. | |||
==ויכוף== | |||
===רפורמים=== | |||
במשך השנים, עם התחזקותם של המשכילים בארצות אירופה, החלו להחזיק בעצמם, כי הם יפסיקו להיות תלויים ברבנים ה"ישנים", אלא הם יראו לעולם כי היהדות האמיתית היא שלהם, ואזי הם החלו להתפלג לבתי כנסיות משלהם שכונו - טמפל. | |||
הם מחזיקים כי הדרך הנכונה | |||
===אוניות בשבת=== | |||
===יהדות ספרד=== | |||
===גיוס בנות=== | |||
בשנת ???"? החל צה"ל חובת גיוס על בנות, כאשר מתאפשר להן גם לבחור בשירות לאומי. | |||
===מסיונרים=== | |||
===הרב הראשי=== | |||
==ויחזק== | |||
===איין נעמען די וועלט מיט לימוד התורה=== | |||
===עשרת המבצעים=== | |||
===רמב"ם=== | |||
===חת"ת=== | |||
===מוסר בישיבות=== |
גרסה אחרונה מ־05:12, 26 בנובמבר 2013
במלחמה על שלימות התורה, שהיא בעצם סימנו של המשיח בכך שהוא "יכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה" - שכולם יתנהגו בדרכי התורה האמיתיים, ישנם פרטים רבים, כאן נביא כמה ממלחמותיו של הרבי מלך המשיח על שלימות התורה. הערך מחולק לשניים, פעולות שעיקרן הוא ויכוף, ופעולות שעיקרן הוא לחזק.
ויכוף[עריכה | עריכת קוד מקור]
רפורמים[עריכה | עריכת קוד מקור]
במשך השנים, עם התחזקותם של המשכילים בארצות אירופה, החלו להחזיק בעצמם, כי הם יפסיקו להיות תלויים ברבנים ה"ישנים", אלא הם יראו לעולם כי היהדות האמיתית היא שלהם, ואזי הם החלו להתפלג לבתי כנסיות משלהם שכונו - טמפל.
הם מחזיקים כי הדרך הנכונה
אוניות בשבת[עריכה | עריכת קוד מקור]
יהדות ספרד[עריכה | עריכת קוד מקור]
גיוס בנות[עריכה | עריכת קוד מקור]
בשנת ???"? החל צה"ל חובת גיוס על בנות, כאשר מתאפשר להן גם לבחור בשירות לאומי.