עריכת הדף "שיחת משתמש:5778"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 100: שורה 100:


::::[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]], רואים שלא נכנסת לגופו של דיון... המדובר הוא לא בהצגת '''דעה''' רשמית, המדובר הוא פשוט ב'''עובדות''', שמר להתראות וחבריו מעדיפים להתעלם מהם. את התירוץ לכך קראת בעצמך.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ב באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 22:05, 25 בספטמבר 2016 (UTC)
::::[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]], רואים שלא נכנסת לגופו של דיון... המדובר הוא לא בהצגת '''דעה''' רשמית, המדובר הוא פשוט ב'''עובדות''', שמר להתראות וחבריו מעדיפים להתעלם מהם. את התירוץ לכך קראת בעצמך.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ב באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 22:05, 25 בספטמבר 2016 (UTC)
:::::ידוע מאמר העולם 'מי שלא עושה לא טועה'. ואכן, בדברים צדדיים ייתכן ומותר להתדיין, אך בענינים אותם אני רואה כיסוד מוסד בתורתנו ואמונתנו (וכך ראו זאת כל החסידים בשעת אמירת הדברים, ורק בעקבות הנסיון שינו את דעתם ואמונתם) - אני מעדיף לא להיות חכם, ולא לבוא לידי נסיון. ועל פי דברי היום יום הידועים שבדורנו צריכים כל בעלי השכל להניח שכלם על הצד, אני מעדיף להמשיך באמונה נאיבית ופשוטה בלי לנסות אפילו להסביר.
:::::אגב, אם תנסה לברר עלי אצל מכירי, תשמע שאני אכן הולך לאוהל, קורא בספרים עם זי"ע, ועוד ועוד 'עוונות' כגון דא, ורבים מידידיי הם מהצד המדומה ה'שני' של המפה הפוליטית, אך בכל הנ"ל אין בשביל לגרום לי להיכנס לדיון שהמטרה המוצהרת בו היא לשכנע אותי להפסיק להאמין אמונה שלמעלה מהדעת. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:30, 26 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::למעלה מהדעת, למטה מהדעת, העיקר שלא בדעת ידברו...[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]] • [[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]


:::::::[[משתמש:להתראות|להתראות]], שאלה מעניינת: האם את אותה מידה של זלזול ואפס רצון להסביר את דעתך למישהו אחר (גם כשהלה מנסה לשכנע אותך) תפנה כלפי יהודי שאינו שומר תומ"צ לע"ע, כאשר יבוא אליך בשאלות ותמיהות על אמונתך? האם אחיך, חסידי חב"ד, גרועים ממנו?
== ציונות ==
:::::::אגב, דברי ההיום יום הידועים לא באו למנוע ממך לעיין היטב בדברי התורה הקדושה ולבדוק האם "אמונתך" מתאימה להם. ואכ"מ.
:::::::איני מכירך, ולכן לא אוכל לפנות למכיריך - אך זה כלל לא משנה. בא נראה אותך עכשיו חוזר, ללא קשר אלי, אל [[שיחה:האוהל]], ומנסה להסביר מדוע לא שייך לכתוב בערך את '''העובדות''', כדי שכל יהודי שיכנס לאתר (וב"ה יש רבים כאלו) יוכל לראות היכן יכול הוא להיפגש עם רבינו '''בגשמיות'''.
:::::::כוח"ט לשנטו"מ.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ג באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 12:18, 26 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::::א. אם מטרתו המוצהרת היא לשכנע אותי - אכן לא אקיים איתו שום דיון. מלבד זאת, שחצי אמת הוא שקר שלם, ומדעות שקרובות יותר לאמת, קשה יותר להישמר מאשר דעות הרחוקות ממנה כמטחווי קשת. ב. תוכל לשאול את מכיריי שנמצאים כאן בחב"דפדיה. ג. לא אחזור לשם כי הסברתי מדוע אינני רואה צורך לבזבז על כך זמן. ד. עיינתי ושמעתי את כל הדעות וההסברים, והשתכנעתי שאכן אם מנתחים את דברי הרבי מנקודת מבט שכלית אפשר להגיע למסקנה הינך רוצה להוביל, וזו בדיוק הסיבה שאני רוצה להניח שכלי על הצד ולא לקיים על כך דיון, בגלל שאני מפחד להתקרר וליפול בפח יוקשים. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 13:26, 26 בספטמבר 2016 (UTC)
 
בעברית פשוטה - אתה לא רוצה ללמוד את דברי הרבי, כי אתה מפחד לגלות שאמונתך אינה נכונה ע"פ תורה... נו, על זה אמר רש"י בתחילת פרק חלק "מה לנו ולאמונתו".
 
[ויודגש: בכהנ"ל אין אף טיפת זלזול בעצם האמונה, אלא אך ורק בהסתכלות, השגויה לענ"ד].
 
כוח"ט!--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ג באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 14:44, 26 בספטמבר 2016 (UTC)
:לא רוצה, אלא לומד בפועל, אך לא מנקודת מוצא שכלית אלא מנקודת מוצא אמונית. ואכהמ"ל היות וכנ"ל אין כאן מטרה לקיים דיון, אלא כל אחד מאיתנו כבר קבע מראש את דעתו ורק רוצה לכפות אותה על הזולת. אם היה לי ולו שמץ של הרגשה שאתה באמת מחפש לשמוע, יש סיכוי טוב שהייתי מנסה לענות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 05:09, 27 בספטמבר 2016 (UTC)


::אבהיר עצמי שוב (ואקווה שלא אצטרך לעשות זאת יותר): בדיון זה אינני מעוניין לשכנע אותך. לא כתבתי בערך [[ג' תמוז]] שברצוני שייכתבו העובדות כפי שאני מבין אותם, מכיוון שאני יודע את המצב - שהאתר הזה הוא משיחי, וכך הוא רואה את פני הדברים. דפי השיחה אינם המקום המתאים לדון בנושאים אלו.
::הדיון אותו אני מנסה לנהל הוא על הערך [[האוהל]] דווקא, שלטענתי - העובדות אמורות להופיע בו גם מנקודת מבט משיחית. לא משיחית שאתה וחבריך מייצגים, אלא משיחית-כללית, בה מחזיקים וממנה אוחזים (רוב) הרבנים המשיחיסטים.
::[ובלי קשר, ביקשתי לנהל דיון נפרד, על כללות ההנהגה של האתר. כי אף אם הוא כותב מנקודת מבט משיחית, שומה עליו להתייחס לעובדות. אבל לזה אין כל קשר לדיון הנ"ל].
::ועל טענה זו לא קיבלתי תשובה, לא ממך ולא משאר מכיריך.
::בהצלחה רבה.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ב' בחשוון ה'תשע"ז, שנת [[הקהל]] 20:59, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
== תמיהה ==
כמה דברים:1.אם אתה לא מאמין ב[[נצחיות חייו של הרבי|נצחיות נשיא הדור]] ניחא, ב[[גאולה]] תתפקח.                                                     
2.למה אתה כותב דברים אנטים באתר שמאמין בנצחיות [[מלך המשיח]] וגם מפרסם את זה? אתה לא חושב שזה מוגזם? הרי אתה בעצמך יוצא מגוחך לעיני הגולשים בזה שאתה כותב הפוך מכולם.                                                                                                                               
3.לגבי עובדות "שקריות" מי שאומר(במקרה הזה כותב) לאחרים הוא בעצמו, וד"ל.                                                                         
4. זה שלא עונים לך על דבריך ה"שכליים" זה לא מפני שאין מה לענות, זה מפני שיש דברים יותר חשובים לעשות באתר מאשר להתווכח ויכוחי סרק על דבריך המעוררי רחמנות,ואין לאנשים כח להתווכח על דברים מובנים וברורים ולהסביר לך איפה אתה טועה. שגם ככה אתה לא מבין שמתיחסים לדבריך כאל דברי הבל לא מצחיקים, את דבריך תכתוב באתר אחר עם אנשים עם דעות משונות כמוך. (אגב, מצד אחת אתה כותב שהאתר הוא מנקודת מבט משיחיסטית, ומצד שני אתה כוב שהאתר משיחיסטי אולי תחליט?)                                           
5.(אני לא בא להתווכח אתך על דעות (שכבר כתבתי את משנתי בנושא) אני רק מנסה להאיר את עיניך.) אתה שוכח את דברי הרבי על פסק דין מפורש מהרמב"ם, [[הרבי]] אומר על זה שמי שלא מאמין בזה שהוא נשמה בגוף הוא כופר בתורה כולה!ואני מצטט(מה שבסוגרים זה דברי הרבי.): "כל מי שאינו מאמין בו (ב[[מלך המשיח]], "מלך מבית דוד כו'", נשמה בגוף בעולם הזה הגשמי) או מי שאינו מחכה לביאתו, לא בשאר [[נביא|נביאים]] בלבד כופר אלא בתורה ובמשה רבינו"! התוועדויות ה'תשמ"ו חלק א' עמוד 155. אז זה מה ש[[הרבי]] אומר בנושא ואתה בכל זאת מאמין שדברי ה[[רבי]] חיים וקיימים (כנ"ל לגבי הנבואה שמלך המשיח עומד להתגלות).
'''הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקים בגוף גשמי'''. [[משתמש:רון|רון]] - [[שיחת משתמש:רון|בואו נדבר על זה]]. --[[יחי המלך]] 22:51, 4 ביולי 2017 (UTC)
:{{א|רון}} היקר, אין ענין להילחם נגד הרוח, המשתמש הנ"ל לא פעיל כבר המון זמן, ואף אם היה פעיל לא היה טורח כנראה להסביר לך את טעותך (אני לא הייתי טורח ללהסביר למשתמש אנונימי). ושלא יהיו לך אשליות - לא תשכנע אף אחד. ולא, הטעם הוא לא כי האנשים האלה לא מאמינים לרבי, אלא מהסיבה הפשוטה שרוב האנשים האלה לומדים קצת יותר שיחות של הרבי ממך וחביריך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 23:22, 6 ביולי 2017 (UTC)
::לימוד לחוד ואמונה לחוד, ולא דרושה רק אמונה בנותן התורה, אלא גם אמונה בכך שהתורה ניתנה מאת ה'. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:06, 9 ביולי 2017 (UTC)
:::ולטענתך {{א|להתראות}}, {{א|5778}} {{א|שף ויתיב}} ואני הקטן (ועוד כמה וכמה..) מחקנו את שמו של הרבי מספריו הק'?! רק בגלל שאנו לא סוברים כמוך?! (לפעמים מרוב פחד לאבד את בסיס החנוך (המעוות) כבר לא שמים לב לטיעונים המצחיקים שמעלים..)-- - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:50, 9 ביולי 2017 (UTC)
::::{{א|שף ויתיב|שף}}, לצערנו הוא פעיל אף פעיל, רק שהוא מצא לעצמו זירה אחרת... [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 15:26, 9 ביולי 2017 (UTC)
:::::סלך לי [[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]] כלום הנך יודע את כמות השיחות שאני לומד? מי שמך להחליט כך? נ.ב. אף אחד לא טורח וגם לא יטרח להסביר לי את "טעותי" כי פשוט היא לא קימת (זה מזכיר לי קצת את הבדיחה ששאלו בן אדם למה הוא נוסע בנתיב השמאלי, הוא ענה שהוא לא מבין למה כולם נוסעים הפוך...).
:::::[[משתמש:הנחה|הנחה]] אתה יכול להסביר לי על איזה ספרים אתה מדבר? לגבי חינוך מי שמדבר... אתה נראה לי לא רק מפחד לאבד חינוך, אלא גם מפחד שידעו שאין לך חינוך. ומעוות זה לפעמים הישר (ולהפך עיין בבדיחה). נ.ב. אתה מוזמן לענות לי בדף שיחתי. ולפני שאתה מנסה לתקן אחרים תתקן את עצמך ולפחות תחזור בך מדבריך שכתבת בלי למצמץ. (לפעמים מרוב שחדורים ברוח קרב לא שמים לב לשטויות ולפגיעות שכותבים (אני כותב על פגיעה בגלל מה שאתה כתבת)).   
:::::{{מצטרף}} לדברי {{א|יעקב בן שמואל}} ואני חושב שכדאי אולי ש {{א|5778}} יאמר בפירוש מיהו ולא יענה ממשמשים אחרים. [[משתמש:רון|רון]] [[שיחת משתמש:רון|בואו נדבר על זה]].
::::::אני רק תפרתי כובעים, מי שחושב שמתאים לו שילבש. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 07:02, 10 ביולי 2017 (UTC)
:::::::{{א|רון}}, כוונתי היתה ש5778 עבר לעשות נזקים במקומות אחרים (וד"ל), ולא שהוא פעיל כאן ממשתמשים אחרים [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 21:57, 10 ביולי 2017 (UTC)
::::::::{{א|רון}}, דבר ראשון, תן לי לנחש שאת השיחה שציטטת מעולם לא למדת והינך מכירה רק מציטוטים. דבר שני, זהותי ממש אינה סוד, וכל המשתמשים כאן יוכלו להעיד שלא רק שאינני 5778 היקר אלא דיעותיי ודיעותיו שונים לחלוטין. {{א|שף ויתיב}} מחוץ לחשבון
:::::::::ול{{א|להתראות}}, כתבת לי פעם שתמימות היא מעלה נפלאה. באמת חכמה גדולה לתקוף חצי מחסידי חב"ד אישית ואז לבוא ולומר "רק תפרתי כובע". מלבד זאת, עצם טענתך תדמה לאחד שיטען שכתוב בתורה שיש"ו הוא ... ואז אם תבוא לפרוך לו יבוא ויאמר "אינך מאמין בנותן התורה", ואח"כ כשתאמר לו שאינך מתעם מנותן התורה יענה "רק תפרתי כובע"... '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 01:15, 11 ביולי 2017 (UTC)
::::::::::א. היא אכן מעלה נפלאה. ב. כתבתי דברים נכונים שגם אתה מסכים איתם, לדעתי הם אכן מתאימים לחלק מהמשתמשים, אבל לא תקפתי '''אישית''' לא חצי מחב"ד ולא רבע מחב"ד (וממה נפשך, אם זה אישית, זה לא חצי מחב"ד), אלא כתבתי נקודה כואבת כ'תפירת כובע'. ג. אינני טוען שהם לומדים פחות, אלא טוען שאצל רבים מהם כל הגישה ללימוד לוקח בחסר גדול. לטעון עלי שאני תוקף בלי להכיר, זה פשוט בדיחה. אתה יודע בדיוק היכן מקומי ב-770 בשנים הטובות, ומי הם חברי. ברור לי שלדעתם זו הדרך הנכונה וזוהי האמונה האמיתית בנותן התורה, והסתכלות אחרת היא נאיביות ועצימת עיניים הבנה מסולפת ועיוות הכתובים, ולכן אני לא מוצא מקום להתדיין על פירושים בשיחות, כי זה לא יוביל לשום מקום כי אכן אני מכיר בכך שאנו מחולקים על יסודות ולא על פירושים. וכמובן שזה לא סותר לאהבת ישראל ואחדות החסידים והערכה אישית על פעולות ותובנות של חסידים ידידים קרובים בלב ונפש, אבל בעניני '''אמונה''' אני לא מוכן לפתוח בדיון, בגלל הנקודות האמורות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 06:15, 11 ביולי 2017 (UTC)
ובכן {{א|להתראות}} אם אינך רוצה לפתוח דיון אז אל תכתוב דברים שמצריכים דיון ואל תתדיין. להזכירך זה לא שמחולקים אתה מביא את השיטה החולקת, אתם קוראים לעצמכם בשם נגד, זה לא 2 שיטות זה שיטה ומתנגדיה אין לכם שום שיטה. זה כמו שהמתנגדים אין להם דרך אלא הם פשוט נגד.
{{א|שף ויתיב}} א'. כן למדתי את השיחה אני לא מצטט אם אני לא יודע את ההקשר, (וכנ"ל לגבי כל השיחות זה שאתה מכיר בודדים זה לא אומר שכולם ככה). ותן לי לנחש ש'''אתה''' לא למדת אותה. ב'. לא הבנת אני לא אמרתי שאתה זה הוא, אני אומר שמישהו פה שלוח שלו לכתוב דעות(למשל, אני מצטט: רוב האנשים האלה לומדים '''קצת''' יותר שיחות של הרבי ממך וחביריך. מי בדיוק אנשים? אני דיברתי ספציפית. אתה פשוט מנסה להגן על מה שלא התקפתי.).בהתחלה בכלל לא דיברתי אליך אבל אתה כמו צעקת לי "אני המגן שלו", (ואגב על ראש הגנב בוער הכובע בככל לא התכוונתי אליך אתה קפצת בראש. וגם אתה כותב אנשים למה אתה לא כותב פשוט דעה?), התגובה שלך הראתה לי את זה שזה חשוב לך אישית. [[משתמש:רון|רון]] - [[שיחת משתמש:רון|בואו נדבר על זה]], --[[יחי המלך]] 08:19, 11 ביולי 2017 (UTC).
:באיזו קלות נסחפים כאן לדיון אישי ולא ענייני...
:מה שבטוח, שאף אחד לא ישנה את דעתו בכיוון מתאים יותר לכוונת הרבי מלך המשיח שליט"א, על ידי דיונים בחב"דפדיה. כן יש סיכוי שזה יקרה בזכות לימוד שיחות של הרבי. אז עזבו את הדיון הזה, ולכו ללמוד שיחות (כמובן שבסיום לימוד השיחות ניתן להכנס לחב"דפדיה על מנת להרחיב בערכים השייכים...). -- '''בברכת "יהפכו [[בין המצרים|ימים אלו]] [[ביטול הצומות לעתיד לבוא|לששון ולשמחה]]"''', • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 11:11, י"ז בתמוז ה'תשע"ז
:{{קטן|הערת אגב, ל{{א|יעקב בן שמואל}}: בין הנזקים שלו - לגבי הטיעון המופרך על חיי שרה נ"ב - רציתי להעיר רק שבכינוס השלוחים של הארגון הרשמי וכו', מידי שנה מתקיימים כמה שיעורים והרצאות אודות השיחה של נ"ב, וגם ציטוט מן השיחה מופיע כל שנה בשער התוכניה שלהם, כפי שאפשר לראות שם. ומכיוון שלא ראיתי ציטוטים ולא שיעורים מיוחדים על שיחת חיי שרה תשמ"ז, מ"ח, מ"ט וכו' - יש להניח שהארגון (שהוא אבי אבות חב"ד הרשמית) רואה בשיחה חידוש 'כלשהו'. -- '''בברכת "יהפכו [[בין המצרים|ימים אלו]] [[ביטול הצומות לעתיד לבוא|לששון ולשמחה]]"''', • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 11:31, י"ז בתמוז ה'תשע"ז}}
::להתראות מה שאתה כותב מאד מעניין. תוכל אולי לפרט יותר? איזה טעות יסודית אתה מזהה אצל כמה מאנ"ש, לדבריך? [[משתמש:חכם באשי|חכם באשי]] - [[שיחת משתמש:חכם באשי|שיחה]] 13:57, 11 ביולי 2017 (UTC)
:::באמת הדיון הפך לאישי, אולם שתי נקודות: א) {{א|להתראות}} זאת בדיוק הבעיה, כשתקלוט שהמחלוקת היא לא על יסודות אלא על פירושם של שיחות מסויימות אזי תראה שדעתי כמעט כדעתך ברוב הדברים. ב) {{א|רון}} קשה לי לנהל שיחה עם מישהו שלא מכיר אותי, באם הינך מכיר את אחד מהעורכים בחב"דפדיה תשאל אותם לזהותי (אני מאמין שבהיותך משיחיסט מוקצן הינך ככל הנראה מכירני). פשוט כמה מהדברים שכתבת עלי מראים עד כמה יש לך דמות מעוותת בראש על כל מי שדעתו אינו כדעתך (כמה דוגמאות מתוך דבריך: "זה שאתה מכיר בודדים" (למדתי בצפת ג' שנים), "אתם קוראים לעצמכם בשם נגד" (אני מתעב את המפלגה האנטית בדיוק כמו המפלגה המשיחית), והמשפט המצחיק ביותר שראיתי אי פעם "זה לא 2 שיטות זה שיטה ומתנגדיה אין לכם שום שיטה"... חבל מאוד שבמקום לעסוק במשיח (דהיינו אהבת ישראל - ראה ריבוי שיחות, ובטוח הינך מכיר את בשורת הגאולה סי' לב (מטו"מ נ"א), ואת שיחת ויקהל תשנ"ב) ישנם כאלה שעוסקים בפילוג. [[מיוחד:תרומות/45.50.160.249|45.50.160.249]] 23:19, 11 ביולי 2017 (UTC)
::::ההוכחה האמיתית לזה שיש כאן מישהו שתוקף ללא הבחנה, זה שהוא תוקף אפילו אותי, שאני בכלל בעדו... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:42, 12 ביולי 2017 (UTC)
:::::יישר כח לכל התוקפים לכל הכיוונים, המגיבים החיוביים ושאינם חיוביים כאחד. רק מה, אשמח שבפעם הבאה לא תעשו את זה כאן, כי האימייל שלי מלא מהודעות "כתבו לך הודעה בחב"דפדיה". בברכת יתמו חטאים - ולא חוטאים (ועי"ז יאבדו הרשעים ותהיה הרינה) - מן הארץ, תיכף ומיד ממש, בהגלות נגלות עלינו מלכנו כ"ק אדמו"ר. [[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] י' באב ה'תשע"ז 14:45, 2 באוגוסט 2017 (UTC)
== ציונות ==
לכבוד הרב 5778 הנכבד!
לכבוד הרב 5778 הנכבד!
שלום וברכה!
שלום וברכה!
שורה 162: שורה 111:
:כך בדיוק נהגתי בקשר לעניין הנ"ל.
:כך בדיוק נהגתי בקשר לעניין הנ"ל.
:כוח"ט לשנטו"מ.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ב באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 21:43, 25 בספטמבר 2016 (UTC)
:כוח"ט לשנטו"מ.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ב באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 21:43, 25 בספטמבר 2016 (UTC)
::כתבת שהינך מתנגד לכל [[יום העצמאות|השלכותיו]] [[מדינת ישראל|המעשיות]] ו[[אברהם יצחק הכהן קוק|הרעיוניות]]. ועל זה תמהתי. [[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]] • [[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]
:::לא הבנתי, בהתחלה הערת לי שהרבי אינו מתנגד לציונות בכלל, והגבתי שאני לא מתכוון למשמעות המילולית של העניין, אלא למושג כפי שנתפרש בארוכה בערך אליו מפנה הקישור.
:::אשר על כן, הנני בהחלט נמנה על המתנגדים ל[[יום העצמאות|כל]] [[מדינת ישראל]|עניינים] ו[[אברהם יצחק הכהן קוק|אלו]]. בנוגע למדינת ישראל ספציפית יש להעיר, כי אף שפשיטא שאין להתנגד לעצם הרעיון (ובוודאי כאשר הוא כבר מציאות קיימת, דלא כשיטת הטועים משכונות מסויימות בעיר הבירה), הרי לא נכתב שהנני מתנגד לעצם העניין, אלא לעניין כפי שהוא מ"השלכותיו" של ה[[ציונות]]. וק"ל.
:::כוח"Y לשנטו"מ.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] כ"ג באלול ה'תשע"ו, שנת [[הקהל]] 12:22, 26 בספטמבר 2016 (UTC)
== יתמו חטאים... ==
צורם לי מאוד (סיום) המשפט בסיום דף המשתמש האישי שלך. אמנם אתה לא חייב להתחשב ברגשותיי, אבל לענ"ד זהו משפט נוראי. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:33, 17 ביולי 2017 (UTC)
==איכה==
אתה עדיין קיים? [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 00:06, ב' בסיוון, ה'תש"ף 00:06, 25 במאי 2020 (IST)
:[[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]], ב"ה אני חי וקיים ומשתדל להוסיף בלימוד התורה ובהפצת המעיינות. אם רצית משהו ספציפי אתה מוזמן לכתוב לי. [[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] י"ג בתמוז ה'תש"ף 17:05, 5 ביולי 2020 (UTC)
אתה עדיין עורך באתר? --[[משתמש:קעניג!|קעניג!  ~  הרבי שליט&#34;א חי וקיים]] - [[שיחת משתמש:קעניג!|שיחה]], 12:04, י"ז בתמוז, ה'תשפ"ג 12:04, 6 ביולי 2023 (UTC)
לתשומת ליבך: תרומתך לאתר חב"דפדיה תפורסם לפי תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך או העתקת אותו ממקור בנחלת הכלל (שאינו מוגבל בזכויות יוצרים) או מקור חופשי דומה. אין לשלוח חומר מוגבל בזכויות יוצרים ללא רשות!
ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)