עריכת הדף "שיחת משתמש:סומכוס"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 217: שורה 217:
 
:הערך [[כמות]] אינו עונה לפי דעתי על הכלל הראשון, שכן איני חושב שזהו ערך אמיתי שעוסק בנושא מוגדר. הערך [[יום]] אמנם אולי עונה על הכלל הראשון, שכן הוא יכול להיות ערך בעל נושא מוגדר, אבל הוא אינו עונה על הכלל השני. שכן, אם זכורני נכון, ההקשר המקורי היה משפט מעין: בכל יום ויום אדם צריך וכו'. המשפט הזה הוא מובן לכל אדם, ואין סיבה שאדם שקורא משפט כזה ירצה להרחיב במשמעויות הרחבות של "יום". אמנם, אם המשפט היה: ענין הגלות הוא הלילה וענין הגאולה הוא ה[[יום]], היה מקום לסמן את הערך, שכן יש קשר בין ההקשר שבו מופיעה המילה במשפט לבין המשמעות שלו כערך.
 
:הערך [[כמות]] אינו עונה לפי דעתי על הכלל הראשון, שכן איני חושב שזהו ערך אמיתי שעוסק בנושא מוגדר. הערך [[יום]] אמנם אולי עונה על הכלל הראשון, שכן הוא יכול להיות ערך בעל נושא מוגדר, אבל הוא אינו עונה על הכלל השני. שכן, אם זכורני נכון, ההקשר המקורי היה משפט מעין: בכל יום ויום אדם צריך וכו'. המשפט הזה הוא מובן לכל אדם, ואין סיבה שאדם שקורא משפט כזה ירצה להרחיב במשמעויות הרחבות של "יום". אמנם, אם המשפט היה: ענין הגלות הוא הלילה וענין הגאולה הוא ה[[יום]], היה מקום לסמן את הערך, שכן יש קשר בין ההקשר שבו מופיעה המילה במשפט לבין המשמעות שלו כערך.
 
:בכלל אני חושב שבמקרה של הפניה לערכים שאינם קיימים, ובפרט אם קישורים אלו מסומנים באדום ומופיעים בעמוד הראשי, כדאי לאחוז במידת הזהירות, ולא להפנות אלא אם כן ברור שזהו ערך אמיתי שדורש את כתיבתו. בברכה, [[משתמש:סומכוס|סומכוס]] 07:26, 20 בדצמבר 2009 (UTC)
 
:בכלל אני חושב שבמקרה של הפניה לערכים שאינם קיימים, ובפרט אם קישורים אלו מסומנים באדום ומופיעים בעמוד הראשי, כדאי לאחוז במידת הזהירות, ולא להפנות אלא אם כן ברור שזהו ערך אמיתי שדורש את כתיבתו. בברכה, [[משתמש:סומכוס|סומכוס]] 07:26, 20 בדצמבר 2009 (UTC)
:ראה למשל את עריכה [http://www.chabad.info/chabadpedia/index.php?title=%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%3A%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D%2F%D7%93%27_%D7%98%D7%91%D7%AA&diff=42098&oldid=40893 זו] שעשיתי ביום יום של היום, בו ניסיתי לסדר את ההתבנית לפני העלתה לעמוד הראשי. (אם כי ייתכן שהגזמתי בקיצוצים שעשיתי, והיה מקום להשאיר את ההפניה לערכים [[יום]] ו[[לילה]] בתבנית זו בפסקה השניה). בברכה, [[משתמש:סומכוס|סומכוס]] 07:39, 20 בדצמבר 2009 (UTC)
 
::דבריך נכוחים ואכן לעריכה בסגנון הנ"ל נתכוונתי ואודות ההגזמה בקיצוצים באתי לעורר. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|חיים נהר]] ([[שיחת משתמש:חיים נהר|שיחה]]) 12:08, 20 בדצמבר 2009 (UTC)
 
  
 
== דברים טובים יודעים להעריך רק כשהם כבר אינם.... ==
 
== דברים טובים יודעים להעריך רק כשהם כבר אינם.... ==

לתשומת לבך: תרומתך לחב"דפדיה תפורסם תחת תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך, או העתקת אותו ממקור שאינו מוגן בזכויות יוצרים. אין לעשות שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות!

ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)