עריכת הדף "שיחת משתמש:מנחם ספרא"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).
ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה | הטקסט שלך | ||
שורה 42: | שורה 42: | ||
== ביקורת על הציטוטים והעמדות המוטעות שאתה מציג בדף המשתמש == | == ביקורת על הציטוטים והעמדות המוטעות שאתה מציג בדף המשתמש == | ||
א. אתה מצטט את הריל"ג משמח"ת מ"ו כשהוא עצמו אומר על זה כמדומני וזה כמובן עירבוב של זכרון לקוי ודרכו בסיפורים (מורכב כנראה מי' שבט כ"ג, בראשית מ"ה (היה אז צמוד לשמח"ת, ג' ימי קדושה רצופים), נ"ח נ"ב). לא היה דבר כזה בשמח"ת מ"ו ואדרבה אז היה השיחה המיוחדת על נשיא הדור הוא המשיח וכו' והרבי סימן | א. אתה מצטט את הריל"ג משמח"ת מ"ו כשהוא עצמו אומר על זה כמדומני וזה כמובן עירבוב של זכרון לקוי ודרכו בסיפורים (מורכב כנראה מי' שבט כ"ג, בראשית מ"ה (היה אז צמוד לשמח"ת, ג' ימי קדושה רצופים), נ"ח נ"ב). לא היה דבר כזה בשמח"ת מ"ו ואדרבה אז היה השיחה המיוחדת על נשיא הדור הוא המשיח וכו' והרבי סימן ברחיפות לועד המסדר לעזוב את רשד"ב וולפא שביטא את שמחתו העצומה מהגילוי המיוחד | ||
ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ. | ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ. |