עריכת הדף "שיחה:איסר זלמן מלצר"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 16: שורה 16:
  
 
משום מה נכתב כי הוא למד את תורת החסידות, לכאורה מתוך מסקנה כי כשם שלמד את תורת הקבלה הוא אף למד את תורת החסידות, אך ממכתב הרבי נראה רק שלמד את תורת הקבלה ותו-לא.  
 
משום מה נכתב כי הוא למד את תורת החסידות, לכאורה מתוך מסקנה כי כשם שלמד את תורת הקבלה הוא אף למד את תורת החסידות, אך ממכתב הרבי נראה רק שלמד את תורת הקבלה ותו-לא.  
 
 
ולכן סר ה'חידוש' (תמיהה?) הכיצד הוא למד את תורת החסידות במקום בו התנגדו לזה, בשעה שלכאורה הוא לא עסק בה כלל.
 
ולכן סר ה'חידוש' (תמיהה?) הכיצד הוא למד את תורת החסידות במקום בו התנגדו לזה, בשעה שלכאורה הוא לא עסק בה כלל.
 
+
וההבדל בין חסידות לקבלה ברור למבין, כי בו בשעה שבירושלים דאז לא עסקו בתורת החסידות, בתורת הקבלה עסקו גם עסקו, דוגמת בעמח"ס "לשם שבו ואחלמה" שכל כולו ספר קבלי.
וההבדל בין חסידות לקבלה ברור למבין, כי בו בשעה שבירושלים דאז לא עסקו בתורת החסידות, בתורת הקבלה עסקו גם עסקו, דוגמת בעמח"ס "לשם שבו ואחלמה" שכל כולו ספר קבלי. {{לא חתם|אפותיקי}}
 

לתשומת לבך: תרומתך לחב"דפדיה תפורסם תחת תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך, או העתקת אותו ממקור שאינו מוגן בזכויות יוצרים. אין לעשות שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות!

ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)