עריכת הדף "ליקוטי אמרים - פרק מ'"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה | הטקסט שלך | ||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{ניווט | {{ניווט | ||
|כותרת=תרשים כולל - תניא, ליקוטי אמרים | |||
|הסתרה=כן | |||
|מוסתר=כן | |||
|תמונה= | |||
|תוכן={{עץ תניא/ליקוטי אמרים כללי}} | |||
}} | |||
{{תניא}} | {{תניא}} | ||
'''פרק מ' - פעולת הכוונה היא להיות "כנפיים" למעשה''' | '''פרק מ' - פעולת הכוונה היא להיות "כנפיים" למעשה''' | ||
==מבוא לפרק== | ==מבוא לפרק== | ||
פרק זה מסיים את הביאור{{הערה|שהותחל בפרק ל"ח.}} בדבר חשיבות קיום המצוות מתוך רגש אהבה ויראה. בפרק ל"ח התבארה "מציאות" הכוונה{{הערה|ביחס למציאות המעשה, שכוונה למעשה היא כנשמה לגוף.}}, בפרק ל"ט "מהות" הכוונה{{הערה|בלשון התניא: "לידע נאמנה מהות ומדרגת עבודת ה' בדחילו ורחימו".}}, וכעת מסביר הרבי את "פעולת" הכוונה: להיות "גדפין" (כנפיים) המאירות את המעשה ומגלות את האלוקות שבו. | פרק זה מסיים את הביאור{{הערה|שהותחל בפרק ל"ח.}} בדבר חשיבות קיום המצוות מתוך רגש אהבה ויראה. בפרק ל"ח התבארה "מציאות" הכוונה{{הערה|ביחס למציאות המעשה, שכוונה למעשה היא כנשמה לגוף.}}, בפרק ל"ט "מהות" הכוונה {{הערה|בלשון התניא: "לידע נאמנה מהות ומדרגת עבודת ה' בדחילו ורחימו".}}, וכעת מסביר הרבי את "פעולת" הכוונה: להיות "גדפין" (כנפיים) המאירות את המעשה ומגלות את האלוקות שבו. | ||
==גוף הפרק== | ==גוף הפרק== |