עריכת הדף "ילד מיוחד"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה | הטקסט שלך | ||
שורה 8: | שורה 8: | ||
==עיקרי השיטה== | ==עיקרי השיטה== | ||
במכתב תשובה{{הערה|1=[https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/2404965 עצתו של הרבי: היחס לילדים מיוחדים].}} לד"ר ברוברט וילקס מבית רפואה בקוני איילנד בשנת [[תשל"ט]] הנחה הרבי שש נקודות יסודיות בטיפול בתופעה: | במכתב תשובה{{הערה|1=[https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/2404965 עצתו של הרבי: היחס לילדים מיוחדים].}} לד"ר ברוברט וילקס מבית רפואה בקוני איילנד בשנת [[תשל"ט]] הנחה הרבי שש נקודות יסודיות בטיפול בתופעה: | ||
1. על העובד הסוציאלי או המורה, וכן כל מי שעוסק עם ילדים הלוקים בפיגור, לצאת מהנחת היסוד שהפיגור הינו, בכל אחד מהמקרים, נכות ארעית בלבד, ושבמשך הזמן בוודאי יתכנו שיפורים ואף משמעותיים למדי. צריך לנקוט בגישה זו מבלי להתחשב בהצהרות ובתחזיות של מומחים בתחום. | 1. על העובד הסוציאלי או המורה, וכן כל מי שעוסק עם ילדים הלוקים בפיגור, לצאת מהנחת היסוד שהפיגור הינו, בכל אחד מהמקרים, נכות ארעית בלבד, ושבמשך הזמן בוודאי יתכנו שיפורים ואף משמעותיים למדי. צריך לנקוט בגישה זו מבלי להתחשב בהצהרות ובתחזיות של מומחים בתחום. |