לדלג לתוכן

שיחת משתמש:מנחם מענדל.ק/הצ'רטר מארץ הקודש לאלמא אטא

הוספת נושא
מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית

השארת הערך[עריכת קוד מקור]

הערך חשוב כמו הערך הצ'רטר הראשון מדובר פה גם אודות נסיעה שלדעתי חשובה לרבי לא פחות מנסיעה אליו עצמו ולכן הערך חייב להישאר. • יחי המלך! מנחם מענדל.קשיחה 18:24, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

אני לא חושב שיש חשיבות, אם כי הדבר יחזור על עצמו עוד מספר פעמים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (13:23, כ' באב, ה'תשפ"ה)
אבל בין כך בינתיים עד השנה הבאה (אם משיח ח"ו לא יגיע עד אז) לא נוכל לדעת ולכן אין סיבה למחוק בינתיים. • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 00:40, 15 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

שם הערך לא תקין, צ"ל בלי המילים 'מארץ הקודש'. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 00:57, 15 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

אתה בעצם אומר שאולי כדאי להוסיף לערך גם כן את הנסיעות הנוספות ממדינות אחרות ואז כן תהיה משמעות? • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 17:33, 15 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לא, פשוט זהו השם התקין. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 20:28, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
זה לא השם התקין מכיון שהיו עוד נסיעות מעין זו מניו יורק וכדו'. • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 21:49, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
הי' צרטר? בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 23:13, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
כן. ראה כאן וכאן לדוגמא • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 23:22, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
בכל אופן יצאנו מהעניין. אין צורך למחוק את הערך בדיוק כמו הערך על הצ'ארטר לנסיעה לרבי. • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 23:29, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
איזו השוואה יש בין הנסיעה הראשונה המאורגנת שהייתה אירוע הסטורי, קבוצה שזכתה ליחס מהרבי וכו' לצ'ארטר מהשנה? אולי גם יכתבו ערכים על צא'רטרים של תמימים? --ברכת הגאולה שיחה 23:43, כ"ב באב, ה'תשפ"ה 23:43, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לדעתי, כדאי הרבה יותר לכתוב ערך רחב על כל מה שעשו לר' לויק תחת "בן יכבד אב" - צ'ארטרים,אירועים וכו' - אולי בערך שלם על כ' מנחם אב בחב"ד. --מוישי גורליק - שיחה, 23:47, כ"ב באב, ה'תשפ"ה 23:47, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לרבי חשוב מאוד שיסעו לציון אביו, וכאשר מתארגנת קבוצה מיוחדת גדולה (200 חסידים) לשם, מן הראוי לכתוב על זה. • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 00:10, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אפשר וראוי לכתוב על זה בערך הרלוי"צ עצמו, ולא בערך נפרד, כמו הרבה דברים חשובים שאינם בעלי 'חשיבות אינצי. ואם כבר עושים ערך נפרד, ראוי לכלול את הנסיעות לאורך השנים יחד (מארה"ק וחו"ל) בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 00:17, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
זה מה ששאלתי לעיל, אם אני אוסיף את הנסיעות הנוספות יהיה לזה משמעות? • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 00:24, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

תראו את הערך שיצרתי[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך אירועי כ' במנחם אב בחב"ד שלדעתי מייתר כמה וכמה ערכים אחרים,תחוו דעתכם. --מוישי גורליק - שיחה, 00:35, כ"ג באב, ה'תשפ"ה 00:35, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

לענ"ד ערך על הארועים לא אנצי' וערך על הצ'ארטר לא בעל חשיבות אנצי', הטיעון "לרבי חשוב מאוד שיסעו לציון אביו, וכאשר מתארגנת קבוצה מיוחדת גדולה (200 חסידים) לשם, מן הראוי לכתוב על זה" לא נוגע לחשיבות האנצי', לשם דוגמה: לרבי חשוב מאוד שיעלו על ציונו של אחיו בי"ג אייר, פרטים על העליה - מקומם בפסקה בערך על ר' ישראל אריה לייב. בנוסף על הנ"ל שקיימים הרבה צ'ארטרים (של את"ה, של ועד תלמידי התמימים, מסע התמימים שנערך בעבר, מסעות של ישיבות שונות, כל אלו חשובים מאוד לרבי אך לא זכאים לערך משל עצמם. --ברכת הגאולה שיחה 14:56, כ"ג באב, ה'תשפ"ה 14:56, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
מסכים עם @ברכת הגאולה מ. רובין (שיחה | תרומות) 15:03, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
בינתיים אני מעביר את הערך למרחב האישי, אולי ביום מן הימים יהיה בו צורך. • יחי המלך! • מנחם מענדל.ק, שיחה 11:06, 18 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה