שיחה:ספירות: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 627 בתים ,  17 בינואר 2011
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:
:::::א"כ מה ראית לחלק שהכוחות לא נקראו בשם 'אמות' ו'כפולות'? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ט' בשבט ה'תשע"א 18:27, 14 בינואר 2011 (UTC)
:::::א"כ מה ראית לחלק שהכוחות לא נקראו בשם 'אמות' ו'כפולות'? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ט' בשבט ה'תשע"א 18:27, 14 בינואר 2011 (UTC)
::::::באמת אין מקום לחילוק כזה. אלא שצריך עדיין לדייק שעיקר הביטוי הוא '''בעיקר''' לגבי הספירות (ויותר במקור האותיות ''אמ"ש'' לעומת ''בגדכפר"ת'', ראה [[ספר יצירה|ס"י]]), ומפני שכוחות הנפש נשתלשלו מהם - היחס של אמות וכפולות שייך '''גם''' לגבי כוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מ'''ועד''']]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"א בשבט ה'תשע"א.
::::::באמת אין מקום לחילוק כזה. אלא שצריך עדיין לדייק שעיקר הביטוי הוא '''בעיקר''' לגבי הספירות (ויותר במקור האותיות ''אמ"ש'' לעומת ''בגדכפר"ת'', ראה [[ספר יצירה|ס"י]]), ומפני שכוחות הנפש נשתלשלו מהם - היחס של אמות וכפולות שייך '''גם''' לגבי כוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מ'''ועד''']]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"א בשבט ה'תשע"א.
:::{{בלבול}} כעת שמתי לב שבמפורש מוזכר '''אמות''' לגבי כוחות הנפש (בפרק ג' ממש). אני חוזר בי מכל הדיוקים הקודמים, כנראה שאמות וכפולות ששייך במקור לגבי האותיות - שייך באופן מושאל גם לספירות וגם לכוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"ב בשבט ה'תשע"א.

תפריט ניווט