משתמש:ברכת הגאולה/ארגז חול: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 150: שורה 150:


'''האדמו"ר ממז'יבוז''''
'''האדמו"ר ממז'יבוז''''
ב[[טבת]] [[תש"פ]] שבת בבית חב"ד ב[[קפריסין]] כהכנה ל[[כ"ד טבת]]{{הערה|{{קישור חבד און ליין|149064|תמונות היום
האדמו"ר ממעז'יבוז' שליט"א בשבת מיוחדת בקפריסין.||כ"א טבת תש"פ}}}}.
ב[[שבט]] [[תש"פ]] [[השתטחות|השתטח]] על [[אוהל אדמו"ר הריי"צ|ציונו של אדמו"ר הריי"צ]]{{הערה|יעקב אבוביץ, [ https://archive.jdn.co.il/breakingnews/1278627/ לרגל ברית לבן אחד מחסידיו: האדמו"ר ממז'יבוז' ערך את ה'פירות טיש' בארה"ב] JDN. (פברואר 11, 2020)}}.
ב[[סיוון]] [[תשפ"ב]] ביקר בבית חב"ד בקוזומל בניהולו של הרב [[דוד כפלין]]{{הערה|מנחם, [https://chabad.info/simches/800871/ מקסיקו: האדמו"ר ממז'יבוז בביקור בבית חב"ד באי קוזומל] כ"ב בסיון ה'תשפ"ב}}.
ב[[י"א טבת]] [[תשפ"ג]] ביקר ב[[ בניין - 770 כפר חב"ד]] וכתב אות ב[[ספר תורה]] המיועד לזכותו של הרבי, ל[[שלמות הארץ]] ולאחדות ישראל{{הערה|וידאו ' האדמור ממז'יבוז בעל שם טוב כותב אות בס"ת משיחנאו לרבי מה"מ שליט"א שלמות הארץ ואחדות ישראל' בערוץ היוטיוב Schimon Elkayam שמעון אלקיים.}}{{הערה|הספר תורה הינו פרי יוזמתו של ר' [[שמעון אלקיים]], זכה לתמיכה נרחבת של כלל רבני ומשפיעי חב"ד.}}.
ב[[תמוז]] [[תשפ"ד]] שוחח עם הרב [[אריה זאב רסקין]] בארוע שנערך בקפריסין{{הערה|{{קישור חבד און ליין|163763|האדמו"ר ממז'יבוז' - רבי דוד צבי רוזנבוים, בשיח עם רבה של קפריסין - השליח הרב זאבי רסקין, באירוע שנערך במדינה הסמוכה לארץ-הקודש||י"ב תמוז תשפ"ד}}}}.




שורה 171: שורה 156:
הוא התבטא במעלתו במעלותיו של ספר התניא, אמר שאין ספר המעורר לתשובה כמו ספר התניא. אמר שדרגת בינוני שייכת לצדיקים ואמר שלדעתו עצם הלימוד בספר התניא הינו סגולה להצלחה.
הוא התבטא במעלתו במעלותיו של ספר התניא, אמר שאין ספר המעורר לתשובה כמו ספר התניא. אמר שדרגת בינוני שייכת לצדיקים ואמר שלדעתו עצם הלימוד בספר התניא הינו סגולה להצלחה.


התבטא במעלת מסירות נפשו של אדמור הזקן על הפצת החסידות ומתבטא עליה באופן של "להבות אש", והפמר שמסירות נפש זו נמשכת עד היום בבחינת "אש תמיד תוקד לא תכבה" בתורת חסידות חב"ד ובמודל [[מפעל השליחות]] של הרבי דרכו בכל מקום בעולם מצויים חסידי חב"ד המפיצים את מעיינות החסידות, הוא הגדיר את הכוח מסירות הנפש ככוח נצחיות תמידי שימשך עד ביאת המשיח.
התבטא במעלת מסירות נפשו של אדמור הזקן על הפצת החסידות ומתבטא עליה באופן של "להבות אש", ואמר שמסירות נפש זו נמשכת עד היום בבחינת "אש תמיד תוקד לא תכבה" בתורת חסידות חב"ד ובמודל [[מפעל השליחות]] של הרבי דרכו בכל מקום בעולם מצויים חסידי חב"ד המפיצים את מעיינות החסידות, הוא הגדיר את הכוח מסירות הנפש ככוח נצחיות תמידי שימשך עד ביאת המשיח.


הוא הגדיר את מהותה של תורת החסידות כדבקות תמידית שאינה נפסקת כנאמר על הסנה "הסנה בוער באש איננו איננו אוכל", וחזר על מאמרו של אדמו"ר הזקן" "איני רוצה בעולם הבא שלך איני רוצה בגן עדן שלך, חפץ אני במהותך בך בעצמך" והתבטא שמאמר זה מתבטאת מהותה של תורת החסידות.  
הוא הגדיר את מהותה של תורת החסידות כדבקות תמידית שאינה נפסקת כנאמר על הסנה "הסנה בוער באש איננו איננו אוכל", וחזר על מאמרו של אדמו"ר הזקן" "איני רוצה בעולם הבא שלך איני רוצה בגן עדן שלך, חפץ אני במהותך בך בעצמך" והתבטא שמאמר זה מתבטאת מהותה של תורת החסידות.  

תפריט ניווט