גבריאל נח ורבקה הולצברג: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(עריכה חלקית)
שורה 24: שורה 24:


===הצלתו===
===הצלתו===
עד היום לא ברור כיצד בדיוק ניצל הילד. ככל הנראה ישן במיטתו בקומה החמישית עוד לפני שהחלה המתקפה על בית חב"ד ביום רביעי [[כ"ח בחשוון תשס"ט]]. לדברי המטפלת, סנדרה סמואל, היא התחבאה במשך הלילה בקומה הראשונה, ובבוקר היא שמעה את מוישי קורה לה. היא רצה במהירות לקומה השניה בה שהה ליד הוריו המוטלים על הרצפה. היא מיהרה לקחת אותו ורצה עמו במהירות אדירה החוצה, שם היא התקבלה על ידי כוחות הבטחון וההצלה וכלי תקשורת מכל העולם.
עד היום לא ברור כיצד בדיוק ניצל הילד. ככל הנראה ישן במיטתו בקומה החמישית עוד לפני שהחלה המתקפה על בית חב"ד ביום רביעי כ"ח בחשוון תשס"ט. לדברי המטפלת, סנדרה סמואל, היא התחבאה במשך הלילה בקומה הראשונה, ובבוקר היא שמעה את מוישי קורה לה. היא רצה במהירות לקומה השניה בה שהה ליד הוריו המוטלים על הרצפה. היא מיהרה לקחת אותו ורצה עמו במהירות אדירה החוצה, שם היא התקבלה על ידי כוחות הבטחון וההצלה וכלי תקשורת מכל העולם.


תחילה נלקחו השניים לתחנת משטרה מקומית ולאחר מכן לבית אחד מעובדי השגרירות הישראלית, שם שהו עד ליום שישי בצהרים, אז הגיעו לעיר, הסבא והסבתא הרב [[שמעון רוזנברג]] והרבנית [[יהודית רוזנברג]], והם יחד עם סנדרה המשיכו לטפל בו עד ליציאת כל בני המשפחה מבומביי יחד עם גופות ההרוגים ובהם הוריו של מוישי, הרב גבריאל ורבקה הולצברג.
תחילה נלקחו השניים לתחנת משטרה מקומית ולאחר מכן לבית אחד מעובדי השגרירות הישראלית, שם שהו עד ליום שישי בצהרים, אז הגיעו לעיר, הסבא והסבתא הרב שמעון ויהודית רוזנברג, והם יחד עם סנדרה המשיכו לטפל בו עד ליציאת כל בני המשפחה מבומביי יחד עם גופות ההרוגים ובהם הוריו של מוישי, הרב גבריאל ורבקה הולצברג.


==סערה בעולם==
==סערה בעולם==

תפריט ניווט