מאסר וגאולת אדמו"ר האמצעי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:
אודות גאולת אדמו"ר האמצעי ממאסרו, ידוע שהיה זה בתאריך י' כסלו תרפ"ז. וכך נכתב ב"[[בד קודש]]": '''אשר ת"ל יצא בשלום ברוב כבוד ופאר ביום א' וישלח יו"ד כסלו שנת תקפ"ז'''. אמנם ביחד עם זה היה ידוע שיש ספק בדבר, בספר [[בית רבי]] כתב שהמאסר והגאולה התרחשו בשנת תקפ"ו.
אודות גאולת אדמו"ר האמצעי ממאסרו, ידוע שהיה זה בתאריך י' כסלו תרפ"ז. וכך נכתב ב"[[בד קודש]]": '''אשר ת"ל יצא בשלום ברוב כבוד ופאר ביום א' וישלח יו"ד כסלו שנת תקפ"ז'''. אמנם ביחד עם זה היה ידוע שיש ספק בדבר, בספר [[בית רבי]] כתב שהמאסר והגאולה התרחשו בשנת תקפ"ו.


וכך אומר כ"ק אדמו"ר הריי"צ (ס' השיחות תש"א עמ' 50):
וכך אומר כ"ק אדמו"ר הריי"צ {{הערת שוליים|ס' השיחות תש"א עמ' 50.}}:


'''וועגן דעם יום טוב יו"ד כסלו זיינען פאראן חילוקי דעות אין וועלכן יאר דאס איז געווען. אין "בית רבי" שטייט, אז דאס איז געווען אין יאהר תקפ"ו, און יש אומרים אז דער יו"ט האט זיך אנגעהויבן ערשט נאך דער הסתלקות, און אן אנדער דיעה איז דא אז די התחלת המסירה איז געווען אין יאהר תקפ"ו און ס'האט זיך פארצויגן ביז תקפ"ז און דער יו"ט האט זיך אנגעהובן אין יאהר תקפ"ח.'''
'''וועגן דעם יום טוב יו"ד כסלו זיינען פאראן חילוקי דעות אין וועלכן יאר דאס איז געווען. אין "בית רבי" שטייט, אז דאס איז געווען אין יאהר תקפ"ו, און יש אומרים אז דער יו"ט האט זיך אנגעהויבן ערשט נאך דער הסתלקות, און אן אנדער דיעה איז דא אז די התחלת המסירה איז געווען אין יאהר תקפ"ו און ס'האט זיך פארצויגן ביז תקפ"ז און דער יו"ט האט זיך אנגעהובן אין יאהר תקפ"ח.'''


אמנם, בשנת תשנ"ח התגלה תיק החקירה של כ"ק אדמו"ר האמצעי, משם עולה שבגאולת רבינו היו שלושה שלבים, כדלקמן:
אמנם, בשנת [[תשנ"ח]] התגלה תיק החקירה של כ"ק אדמו"ר האמצעי, משם עולה שבגאולת רבינו היו שלושה שלבים, כדלקמן:


א) בשלהי קיץ תקפ"ה מסר שמחה קיסין שלוש הלשנות על רבינו.
א) בשלהי קיץ תקפ"ה מסר שמחה קיסין שלוש הלשנות על רבינו.
39,916

עריכות

תפריט ניווט