ישעיה יוסף בק: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הגהה, הרחבה
(הגהה, הרחבה)
שורה 1: שורה 1:
הרב '''ישעיה יוסף''' הלוי '''בעק''' הוא רב ומשפיע קהילת [[מעייני ישראל]] ב[[בית שמש]], וראש כולל להוראה וחסידות 'תפארת שמשון' בירושלים, וחבר בוועד הרבנים של קהילות מעייני ישראל בארץ הקודש.
הרב '''ישעיה יוסף הלוי בעק''' הוא רב ומשפיע קהילת [[מעייני ישראל]] ב[[בית שמש]], וראש כולל להוראה וחסידות 'תפארת שמשון' בירושלים, וחבר בוועד הרבנים של קהילות מעייני ישראל בארץ הקודש.


==תולדות חיים==
==תולדות חיים==
נולד לאביו הרב חיים יהודה בעק, האדמו"ר מטשערקאס, ולאמו בת רבי זושא, האדמו"ר מראצפערט, כנצר לרבי [[חיים הלברשטאם]], מייסד חסידות צאנז.
נולד להרב חיים יהודה בעק, האדמו"ר מטשערקאס, ולאמו בת רבי יואל בעער האדמו"ר מראצפערט, נכדו של רבי שלום אליעזר הלברשטאם מראצפערט, מבניו הצעירים של רבי [[חיים הלברשטאם]] מייסד [[חסידות צאנז]], וחתן גיסו [[מרדכי דב טברסקי (הורנסטייפל)|רבי מרדכי דוב טברסקי]] מ[[הורנסטייפל]], נינו של [[אדמו"ר האמצעי]].


בצעירותו התחנך במוסדות חסידות ויז'ניץ-מונסי, ובהגיעו לגיל חתונה נישא עם רעייתו ובת דודתו מרת פריידל, ביתו של הרב ישראל חיים הכהן קאהן, רב קהילת תולדות אהרון ב[[בית שמש]].
בצעירותו התחנך במוסדות [[חסידות ויז'ניץ|חסידות ויז'ניץ-מונסי]], ובהגיעו לגיל חתונה נישא עם רעייתו ובת דודתו מרת פריידל, ביתו של הרב ישראל חיים הכהן קאהן, רב קהילת [[תולדות אהרן]] ב[[בית שמש]].


לאורך השנים התקרב לחסידות חב"ד.
במשך השנים התקרב לחסידות חב"ד.


עם התגבשות קהילת [[מעייני ישראל]] בעיר, החל לשמש כמשפיע ורב הקהילה.
עם התגבשות קהילת [[מעייני ישראל]] בעיר, החל לשמש כמשפיע ורב הקהילה.
24

עריכות

תפריט ניווט