שיחה:אגודת חסידי חב"ד בישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 432: שורה 432:
:האם אתה מתכוון לרב ישראל מיידנצ'יק שהתמנה בהוראת הרבי למנהל 770 שאהרונוב נישל אותו מתפקידו כי הוא לא הסכים להכיר בכך שהוא "השליט"?  או אולי אתה מתכוון להוראת המפורשות של הרבי בנוגע להתנהלות בית דין רבני חב"ד שאותה מפר בריש גליי הרב גלוכובסקי - וזה לא משהו שאני אומר, זה משהו שרבני הבין הדין עצמו מהדדים ומספרים לכל מי שרק מוכן לשמוע אותם - ואנחנו, מוכנים לשמוע אותם. הערך מנוסח ממש בעדינות, תוך מתן ייצוג הולם לדעת הרוב השקט של רבני חב"ד והליכה לאור הוראת הרבנים (כדוגמת רוב רבני הבית דין שדעתם נמחקת מעל כל במה אפשרית בעידודו של "השליט" סגן המזכיר הכל יכול) וכן על-פי מכתבי הרב יורקוביץ' תוך צנזור והתחשבות רבה בדעתם של אחרים, שאם לא כן הערך לה היה נראה כפי שהוא נראה. נכון למי שרואה רק את הנתונים היבשים ודעתו נוטה לצד "מסוים" בחב"ד הערך נראה מוטה, אך כאשר המישהו הזה יידע את התמונה הכוללת הוא יבין שהערך מנוסח בצורה סלחנית, אולי מדיי. ואכן יש העלמות פרטים כדוגמת מכתב הרב יורקוביץ' בנוגע להתנהלותו של הרב גלוכובסקי, הפרוטוקולים של המשפט ודברי השנאה והבלע של נציגו של הרב גלוכובסקי נגד חלק גדול מחסידי חב"ד דברים שהושמעו לאורך כל הדיונים וזכו לגינויים אפילו מצד השופטת, חילול השם במכתבי הרב דרוקמן בה ביקש (תוך מתן איומים מפורשים על רבנים) ששלוחים ייתמכו באהרונוב תוך רמזים עבים מה יקרה אם לא... והאמן לי יקירי שהיד עוד נטויה. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 11:01, 24 במאי 2024 (IDT)
:האם אתה מתכוון לרב ישראל מיידנצ'יק שהתמנה בהוראת הרבי למנהל 770 שאהרונוב נישל אותו מתפקידו כי הוא לא הסכים להכיר בכך שהוא "השליט"?  או אולי אתה מתכוון להוראת המפורשות של הרבי בנוגע להתנהלות בית דין רבני חב"ד שאותה מפר בריש גליי הרב גלוכובסקי - וזה לא משהו שאני אומר, זה משהו שרבני הבין הדין עצמו מהדדים ומספרים לכל מי שרק מוכן לשמוע אותם - ואנחנו, מוכנים לשמוע אותם. הערך מנוסח ממש בעדינות, תוך מתן ייצוג הולם לדעת הרוב השקט של רבני חב"ד והליכה לאור הוראת הרבנים (כדוגמת רוב רבני הבית דין שדעתם נמחקת מעל כל במה אפשרית בעידודו של "השליט" סגן המזכיר הכל יכול) וכן על-פי מכתבי הרב יורקוביץ' תוך צנזור והתחשבות רבה בדעתם של אחרים, שאם לא כן הערך לה היה נראה כפי שהוא נראה. נכון למי שרואה רק את הנתונים היבשים ודעתו נוטה לצד "מסוים" בחב"ד הערך נראה מוטה, אך כאשר המישהו הזה יידע את התמונה הכוללת הוא יבין שהערך מנוסח בצורה סלחנית, אולי מדיי. ואכן יש העלמות פרטים כדוגמת מכתב הרב יורקוביץ' בנוגע להתנהלותו של הרב גלוכובסקי, הפרוטוקולים של המשפט ודברי השנאה והבלע של נציגו של הרב גלוכובסקי נגד חלק גדול מחסידי חב"ד דברים שהושמעו לאורך כל הדיונים וזכו לגינויים אפילו מצד השופטת, חילול השם במכתבי הרב דרוקמן בה ביקש (תוך מתן איומים מפורשים על רבנים) ששלוחים ייתמכו באהרונוב תוך רמזים עבים מה יקרה אם לא... והאמן לי יקירי שהיד עוד נטויה. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 11:01, 24 במאי 2024 (IDT)
::לכך בדיוק התכוונתי, אני לא רואה מטרה מקודשת להכנס כעת לויכוח פוליטי ללא תוחלת בקשר לאגו"ח ואנשי' או לרבני הבי"ד, אני מתלונן ע"כ שכבודו (ששם משפחתו והזיקה לנושא זה ידועה היטב לכולם) כותב בנושא בסגנון: (א) אישי. (ב). מתלהם. (ג) בלתי עניני. (ד) לא אנציקלופדי. וכו' וכו'. תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש יותר ממנין אנשים בחב"ד שחושב אחרת ממנו, וסביר להניח שאם תתקשר לשוחח עם סגן מזכיר הבי"ד (או לבניו) יהי' לו מה לענות לך היטב, וכמובן שהניסיון לספר כאילו משמיטים כאן מסמך שכתב פלוני ואלמוני הוא מטופש כי באותה מידה יש לצד השני מסמכים כאלו! אגב, גם ניסיון הסיפור כאילו יש בבי"ד החלטות יחיד הוא שקרי - גם אם נכון שאין הסכמה רחבה של כל חברי הבי"ד, מ"מ ארבעה (קרי: רוב) חברי הבי"ד הם בצד מסויים באירוע. ועכ"פ הנקודה העיקרית בכל הנ"ל היא שיש מספר אנשים שנכנסו לסיפור הזה כי בטוחים שחב"ד היא מגרש פוליטי לנקמות משפחתיות על מה שעשו לאבא שלי או לסבא שלי, האנשים האלה שכחו מכך שיש לנו רבי, נשיא ומנהיג שנמצא כאן ורואה הכל, הם חושבים (בל' רז"פ:) ש"צמצום כפשוטו" רח"ל, והם לא קולטים שיש דין ויש דיין, מוסדות של הרבי אינם מגרש כדורגל לשחקנים מוכשרים, הם נועדו בשבי להרבות כבוד שמים בעולם, להפיץ את המעיינות חוצה, וכל הביצה הפוליטית הזאת בודאי ובודאי לא תועיל שעוד יהודי יתקרב לרבי, בטח ההתייחסות הזאת באתר המכנה א"ע חב"די וטוען שמטרתו היא הפצת המעיינות - בכנות אף אחד לא חושב שהכתיבה ע"כ תקרב עוד יהודי, אף אחד לא מאמין שזה עושה נח"ר לרבי, אחד מעשרת המבצעים של הרבי הוא מבצע אהבת ישראל - הפי' בזה הוא פשוט לאהוב את השני ולא לשנוא, לא משנה מה הוא עשה, וכמבואר בארוכה בערך זה באתר זה(!) סוף דבר: אני לא מאמין שתשנה משהו בדרכך ובמעשיך, כי מישהו שמאמין שיש היתר כלשהו להרביץ בביהכנ"ס וביהמ"ד ובית של מעשים טובים (כן! רק טובים!!!) של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, זה מישהו שלא מאמין בכלל בנצחיות חייו של הרבי, הוא לא מאמין בכל המושג של נשיא הדור, הוא לא מאמין במשיח וכמובן גם לא בהקב"ה, וממילא אין סיכוי שיקלוט ללבו דבר אחד מתוך כל מה שכתבתי כאן. בכל-זאת היות ואני יודע שמסתובבים כאן כמה ניקים יותר שפויים באזור - אני כותב זאת להם, וכן למנהל ר' {{א|שיע.ק}} שידעו שגם לטובת האתר זה מיותר, כי זה מוריד את אמינותו של האתר בעיני רבים, וגם ניסוח פשוט אינו אנציקלופדי, לא קריא וכו' (שזה משהו טכני שגם אם לא משנים כלום בתוכן הוא טעון שיפור), ועיקר הסיבה שאני כותב היא מכאב על יהודים שרח"ל מקרבים את הביטוי "שלשים שנה" להיות נכון, מרחקים את חזרתו של הרבי אלינו תומ"י ממש, ולהשמיע קול צלול וברור אותו משתיקים מרוב חסידי חב"ד שאינם יודעים על סיפורי פוליטיקה אלא פשוט רוצים לראות את הרבי כאן ועכשיו! בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים!!!
::לכך בדיוק התכוונתי, אני לא רואה מטרה מקודשת להכנס כעת לויכוח פוליטי ללא תוחלת בקשר לאגו"ח ואנשי' או לרבני הבי"ד, אני מתלונן ע"כ שכבודו (ששם משפחתו והזיקה לנושא זה ידועה היטב לכולם) כותב בנושא בסגנון: (א) אישי. (ב). מתלהם. (ג) בלתי עניני. (ד) לא אנציקלופדי. וכו' וכו'. תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש יותר ממנין אנשים בחב"ד שחושב אחרת ממנו, וסביר להניח שאם תתקשר לשוחח עם סגן מזכיר הבי"ד (או לבניו) יהי' לו מה לענות לך היטב, וכמובן שהניסיון לספר כאילו משמיטים כאן מסמך שכתב פלוני ואלמוני הוא מטופש כי באותה מידה יש לצד השני מסמכים כאלו! אגב, גם ניסיון הסיפור כאילו יש בבי"ד החלטות יחיד הוא שקרי - גם אם נכון שאין הסכמה רחבה של כל חברי הבי"ד, מ"מ ארבעה (קרי: רוב) חברי הבי"ד הם בצד מסויים באירוע. ועכ"פ הנקודה העיקרית בכל הנ"ל היא שיש מספר אנשים שנכנסו לסיפור הזה כי בטוחים שחב"ד היא מגרש פוליטי לנקמות משפחתיות על מה שעשו לאבא שלי או לסבא שלי, האנשים האלה שכחו מכך שיש לנו רבי, נשיא ומנהיג שנמצא כאן ורואה הכל, הם חושבים (בל' רז"פ:) ש"צמצום כפשוטו" רח"ל, והם לא קולטים שיש דין ויש דיין, מוסדות של הרבי אינם מגרש כדורגל לשחקנים מוכשרים, הם נועדו בשבי להרבות כבוד שמים בעולם, להפיץ את המעיינות חוצה, וכל הביצה הפוליטית הזאת בודאי ובודאי לא תועיל שעוד יהודי יתקרב לרבי, בטח ההתייחסות הזאת באתר המכנה א"ע חב"די וטוען שמטרתו היא הפצת המעיינות - בכנות אף אחד לא חושב שהכתיבה ע"כ תקרב עוד יהודי, אף אחד לא מאמין שזה עושה נח"ר לרבי, אחד מעשרת המבצעים של הרבי הוא מבצע אהבת ישראל - הפי' בזה הוא פשוט לאהוב את השני ולא לשנוא, לא משנה מה הוא עשה, וכמבואר בארוכה בערך זה באתר זה(!) סוף דבר: אני לא מאמין שתשנה משהו בדרכך ובמעשיך, כי מישהו שמאמין שיש היתר כלשהו להרביץ בביהכנ"ס וביהמ"ד ובית של מעשים טובים (כן! רק טובים!!!) של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, זה מישהו שלא מאמין בכלל בנצחיות חייו של הרבי, הוא לא מאמין בכל המושג של נשיא הדור, הוא לא מאמין במשיח וכמובן גם לא בהקב"ה, וממילא אין סיכוי שיקלוט ללבו דבר אחד מתוך כל מה שכתבתי כאן. בכל-זאת היות ואני יודע שמסתובבים כאן כמה ניקים יותר שפויים באזור - אני כותב זאת להם, וכן למנהל ר' {{א|שיע.ק}} שידעו שגם לטובת האתר זה מיותר, כי זה מוריד את אמינותו של האתר בעיני רבים, וגם ניסוח פשוט אינו אנציקלופדי, לא קריא וכו' (שזה משהו טכני שגם אם לא משנים כלום בתוכן הוא טעון שיפור), ועיקר הסיבה שאני כותב היא מכאב על יהודים שרח"ל מקרבים את הביטוי "שלשים שנה" להיות נכון, מרחקים את חזרתו של הרבי אלינו תומ"י ממש, ולהשמיע קול צלול וברור אותו משתיקים מרוב חסידי חב"ד שאינם יודעים על סיפורי פוליטיקה אלא פשוט רוצים לראות את הרבי כאן ועכשיו! בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים!!!
:::אני מוכרח להוסיף ענין נוסף: התוצאה הישירה שכמובן הולכת להיות מכל המשחק הזה באגו"ח היא - כך ברור לכולם שיהי' מחר, ויש מחר שהוא לאחר זמן... - מלחמה בבי"ד רבני חב"ד (בעצם זה כבר התחיל עכשיו רק באופן בלתי רשמי), אני מוכרח להבהיר כאן משהו: הרבי כינה אותם 'בית דין' (לא 'ועד' כועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), ואולי א' הביאורים בזה הוא ע"פ ההלכה שבי"ד הם אפי' "שוגגים, מוטעים, מזידין (!!!)" וכידוע הסיפור עם רבי יהושע בר"ה ספ"ב, הרבי ידע היטב על ההעלם והסתר של ה-29 שנה הקרובות, ובדיוק לכן הרבי קבע מראש ("דער רבי האט אלץ באווארנט"!!!) מי יקבע את הענינים בחב"ד דארה"ק, ע"י עשרות מענות ומכתבים שבכל ענין שבחב"ד בארה"ק הבי"ד פוסק, הרבי הוא שמינה את הרב ירוסלבסקי וכינה אותו "בא-כח" בארה"ק (לא כאלו המנסים לקרוא כן לעסקן אחר, ואכ"מ), הרבי מינה את הרב גלוכובסקי ולא בטעות בחלוקת דולרים בתשנ"ב הרבי קרא לו שוב ונתן לו דולר נוסף ואמר "אתה הרי מנהיג של ועד הרבנים שם" (עי' בערכו), הרבי ידע היטב את מי הוא ממנה, מה המשמעות לזה, ומה יהיו ההשלכות לכך בתשפ"ד, כל מי שינסה לטעון אחרת, לא משנה אם הוא רב שרצה להצטרף לבי"ד ולא התקבל שמאז יש לו טינה אליהם, וגם לא משנה אם יהיו אלו כל רבני חב"ד - אין לו שום זכות לזה, הרבי הוא הקובע והרבי קבע מי יקבע בשבילו, ומי שיש לו בעיות יכול להתפוצץ ולחפש לו רבי אחר שיעשה לו חיים טובים! נקודה נוספת: ברוח הזמן העכשווית ימי ספירת העומר - אין צורך להאריך בענין האחדות, אבל מוכרחני להבהיר: יום ראשון הקרוב הוא ל"ג בעומר, הרבי אמור לצאת לפאראד, בתשל"ג ל"ג בעומר חל ביום ראשון והרבי לא יצא לפאראד בגלל מריבה של שני עסקנים בקראון הייטס (ועיי"ע תשכ"ג כיו"ב), כל מי שהי' שם באותה שבת של ערב ל"ג בעומר לא שוכח את הדברים החריפים שנאמרו שם, והבה נעשה חשבון נפש ביחד: ביום ראשון הקרוב כולנו רוצים לראות את הרבי בפאראד בעזרת ביהמ"ק, האם הרבי יצא או לא???


== תמונת הסמל ==
== תמונת הסמל ==
משתמש אלמוני

תפריט ניווט