שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
בצעירותו למד בישיבת [[תות"ל לוד]], לאחר מכן המשיך בישיבת [[תות"ל כפר חב"ד]] כשבשנת [[תשמ"ב]] עבר ללמוד בהוראת הרבי בישיבת תות"ל מגדל העמק יחד עם עוד קבוצה של תלמידים לחיזוק הישיבה, בשנת [[תשמ"ג]] נסע ללמוד בשנת ה"קבוצה" בבית חיינו.
לאחר נישואיו עם רעייתו מרת [[שרה זילברשטרום|שרה]] בת ר' [[אברהם אלעזר סגל]] מ[[ירושלים]], קבע את מגוריו ב[[קריית גת]], והחל למסור שיעורים לתלמידי שיעור ב' בישיבה הגדולה בקריית גת, ובהמשך, התמנה כאחראי על המבחנים בישיבה קטנה. בשנים האחרונות, לאחר שנתמנה כראש הישיבה הקטנה, עבר למסור את שיעורי העיון לשיעור א' שבישיבה הגדולה.כיתתו נחשבת לכיתה המובילה בשיעור. צעד זה נעשה על ידי הנהלת הישיבה הגדולה, בין השאר בכדי לחזק את העמדת שניהם יחדיו, וכך לעודד את מסיימי הישיבה הקטנה להמשיך את לימודיהם גם בישיבה הגדולה בישיבה בקריית גת .
כעבור מספר שנות מגורים בקריית גת, עבר להתגורר ב[[כפר חב"ד]]. בשנת [[תשס"ד]] (2004) בעקבות מצבה הקשה של הישיבה-קטנה, דבר שהתבטא בין השאר במספר המועט של הבחורים שלמדו בה באותה עת, החליטה הנהלת המוסדות להעמיד בראשות הישיבה הקטנה את הרב זילברשטרום אשר שימש עד אז כבוחן (בלבד) בישיבה הקטנה.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט