יוסף ליברמן: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:
   
   
==הקשר לחב"ד==
==הקשר לחב"ד==
ליברמן שמר על קשר חם עם שלוחי חב"ד בקונטיקט, מקום מגורו. כיהן כסנאטור אמריקני יהודי, שומר מצוות, ידיד אמת של [[חסידות חב"ד]] ומעריץ גדול של [[הרבי]], ובאורח תדיר התבטא בכלי התקשורת אודות גדולתו ודיעותיו של הרבי{{הערה|[[שבועון בית משיח]] גיליון 577 ע' 64}}. מר ליברמן הירבה להשתתף באירועים חב"דיים במקום מגוריו וברחבי ארצות הברית. הירבה להגיע אל הרבי לחלוקת דולרים, ובמספר פעמים עם בני משפחתו. על אחד מהביקורים האלו סיפר בעת ביקור בישיבת חב"ד בלוס אנג'לס: "לעולם לא אשכח, הרבי נתן לכולנו דולרים, והיה לו משהו להגיד לכל אחד במשפחה. זו הייתה הפעם הראשונה שהוא פגש את הבת הגדולה שלי. היא פעילה למען זכויות האישה. והרבי אמר לה:  תזכרי, לפעמים בת יכולה להשפיע ולעשות אותו דבר ואולי יותר מאשר הבן. זו היתה תובנה מדהימה כאילו הוא קרא את מחשבתה"{{הערה|[[שבועון בית משיח]] גיליון 577 ע' 64}}. בשנת [[תשמ"ט]] נבחר ליברמן לסנאט האמריקאי, ולאחר הניצחון עבר עם משפחתו אצל [[הרבי]] ב[[חלוקת דולרים]].  
כיהן כסנאטור אמריקני יהודי, שומר מצוות, ידיד אמת של [[חסידות חב"ד]] ומעריץ גדול של [[הרבי]], ובאורח תדיר התבטא בכלי התקשורת אודות גדולתו ודיעותיו של הרבי{{הערה|[[שבועון בית משיח]] גיליון 577 ע' 64}}.  
 
הירבה להגיע אל הרבי לחלוקת דולרים, ובמספר פעמים עם בני משפחתו. על אחד מהביקורים האלו סיפר בעת ביקור בישיבת חב"ד בלוס אנג'לס: "לעולם לא אשכח, הרבי נתן לכולנו דולרים, והיה לו משהו להגיד לכל אחד במשפחה. זו הייתה הפעם הראשונה שהוא פגש את הבת הגדולה שלי. היא פעילה למען זכויות האישה. והרבי אמר לה:  תזכרי, לפעמים בת יכולה להשפיע ולעשות אותו דבר ואולי יותר מאשר הבן. זו היתה תובנה מדהימה כאילו הוא קרא את מחשבתה"{{הערה|[[שבועון בית משיח]] גיליון 577 ע' 64}}. בשנת [[תשמ"ט]] נבחר ליברמן לסנאט האמריקאי, ולאחר הניצחון עבר עם משפחתו אצל [[הרבי]] ב[[חלוקת דולרים]].
 
מר ליברמן הירבה להשתתף באירועים חב"דיים במקום מגוריו וברחבי ארצות הברית ושמר על קשר חם עם שלוחי חב"ד בקונטיקט, מקום מגורו.


==לקריאה נוספת==
==לקריאה נוספת==
990

עריכות

תפריט ניווט