שיחה:ל"ב נתיבות חכמה: הבדלים בין גרסאות בדף

 
שורה 9: שורה 9:
::בקצרה פירושו הוא (לפי איך שהבנתי), שחכמה ובינה - כל אחד מהם - מתחלקים לח', מפאת שבכל דרגא פרטית ישנם את ענין הד' אותיות (כמבואר ענינם בחסידות שזהו דרך ההמשכה ממשפיע למקבל) וזהו הן כפי שהוא בשם הוי' והן כמו שזה בשם אדנ-י, והדעת - כיון שהיא כוללת את שניהם, היא כופלת אותם. וראה עוד שם, אוה"ת עמ' תקנג [https://chabadlibrary.org/books/zz/oht/otb2/2/24/553.htm באתר ספריית חב"ד ליובאוויטש].
::בקצרה פירושו הוא (לפי איך שהבנתי), שחכמה ובינה - כל אחד מהם - מתחלקים לח', מפאת שבכל דרגא פרטית ישנם את ענין הד' אותיות (כמבואר ענינם בחסידות שזהו דרך ההמשכה ממשפיע למקבל) וזהו הן כפי שהוא בשם הוי' והן כמו שזה בשם אדנ-י, והדעת - כיון שהיא כוללת את שניהם, היא כופלת אותם. וראה עוד שם, אוה"ת עמ' תקנג [https://chabadlibrary.org/books/zz/oht/otb2/2/24/553.htm באתר ספריית חב"ד ליובאוויטש].
::כמובן שאת האריכות (לפי ערך..) פה אפשר לסדר בצורת ערך (כגון, את ה'ספירות' בקטע 'ענינם' ואת ההסבר ב'תכנם' כמו שזה עכשיו), אך לכאורה וודאי שיש להכניס זאת. -- [[משתמש:יהודה ד.|יהודה ד.]] - [[שיחת משתמש:יהודה ד.|שיחה]], 08:43, י"א באדר, ה'תשפ"א
::כמובן שאת האריכות (לפי ערך..) פה אפשר לסדר בצורת ערך (כגון, את ה'ספירות' בקטע 'ענינם' ואת ההסבר ב'תכנם' כמו שזה עכשיו), אך לכאורה וודאי שיש להכניס זאת. -- [[משתמש:יהודה ד.|יהודה ד.]] - [[שיחת משתמש:יהודה ד.|שיחה]], 08:43, י"א באדר, ה'תשפ"א
:::זכור לי שבאדרא זוטא כשמפרש שם ההשתלשלות ל"ב נזכר ב' או ג' פעמים, מה שמורה שיש כמה בחינות כזו. -- אור לכ"ג אדר שני ה'תשפ"ד--17:10, 1 באפריל 2024 (UTC)[[מיוחד:תרומות/109.66.73.57|109.66.73.57]]
משתמש אלמוני