פתיחת התפריט הראשי

שינויים

אין תקציר עריכה
::::::::לאנונמי: "ביזה את האמונה" הוא תיאור כלל לא מתלהם לעומת העובדה שהעיתון כפ"ח "התקיף והשמיץ חסידים ישרים ותמימים שמאמינים בתום ליבם בחייו הנצחיים של רבם וכו' וכינה אותם בשמות גנאי הגרועות ביותר אצל חסידי חב"ד". הלא כן? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:51, 29 באפריל 2010 (UTC)
:::::::::מעניין אם תוכל להביא ציטוטים למה שאתה מתאר מהגיליון של ז' תמוז תשנ"ד (שהרי בי"מ שהחל לצאת בעקבות אותם השמצות זלזולה ושמות גנאי יצא לראשונה מיד עם תום השבעה), אשמח גם אם יובאו סימוכים לשקרים כאילו החליטו שלא לראיין את מי שלא סובר כנ"ל למיטב זכרוני הרבנים ווילשאנסקי, גולדברג (שאז היה משיחיסט גדול) ומוטי גל אורחו לרב שיח בג' תמוז תשנ"ה כמו כן הרב גלוכובסקי רואיין מספר פעמים בשנת תשנ"ה (בין השאר בקשר ל'מנהג' הפתיחה באג"ק) ועוד, בכל מקרה ב"מ לא החל לצאת בעקבות זה שהרי כאמור הגיליון הראשון יצא כבר עם תום השבעה, לצערי כותבי הערך בסך הכל מנצלים עוד הזדמנות לנגח את העיתון כפר חב"ד.
:::::::::::: הרב לוי"צ גינזבורג, היה כותב ותיק וקבוע בכפר חב"ד ונזרק מיד לאחר ג' תמוז. [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 20:21, 29 באפריל 2010 (UTC)
1,637

עריכות