39,916
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 30: | שורה 30: | ||
::::תסכים איתי שעל רבי יהודה החסיד (כנראה) לא היית שומע מהרבי אם הוא לא היה כותב את צוואתו (כמו שלא שמעת על רבים וטובים בראשונים). | ::::תסכים איתי שעל רבי יהודה החסיד (כנראה) לא היית שומע מהרבי אם הוא לא היה כותב את צוואתו (כמו שלא שמעת על רבים וטובים בראשונים). | ||
::::הרבי מתייחס אליו רק בהקשר לצוואתו והוראותיו, גם בקשר לעניין הנבואה הרבי מביא את זה בהקשר ברור לצוואתו. הרי אם תשים לב, הדיון בינינו הוא לא האם להזכיר אותו או לא, אלא מה העיקר, הוא או צוואתו (בדר"כ מקובל ששמו של הנשוא הוא שם הערך, משא"כ כאן כמוסבר לעיל). בוא ונאמץ את שיטת הרבי בעניין.--[[משתמש:Sh12|שניאור]] 03:38, 26 באפריל 2010 (UTC) | ::::הרבי מתייחס אליו רק בהקשר לצוואתו והוראותיו, גם בקשר לעניין הנבואה הרבי מביא את זה בהקשר ברור לצוואתו. הרי אם תשים לב, הדיון בינינו הוא לא האם להזכיר אותו או לא, אלא מה העיקר, הוא או צוואתו (בדר"כ מקובל ששמו של הנשוא הוא שם הערך, משא"כ כאן כמוסבר לעיל). בוא ונאמץ את שיטת הרבי בעניין.--[[משתמש:Sh12|שניאור]] 03:38, 26 באפריל 2010 (UTC) | ||
:בתור מי שערך את הערך, אני מצטער להודיע לך, שהרבי מזכירו בקשר לדרגתו שאילו היה וכו', לא בקשר לצוואתו כלל! ואם יש לך ספק בדבר, טוב תעשה אם תראה את המקור. וליתר בירור, ראה גם בערך על [[הרמב"ן]] קטע דומה, ואז תבין. --'''טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט!''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 18:11, 26 באפריל 2010 (UTC) |
עריכות