אגרות קודש (אדמו"ר הרש"ב): הבדלים בין גרסאות בדף

ביטול גרסה 660961 של 212.76.117.9 (שיחה)
(ביטול גרסה 660961 של 212.76.117.9 (שיחה))
תגית: ביטול
שורה 3: שורה 3:


== תחילת העבודה ==
== תחילת העבודה ==
לאחר [[חג השבועות]] ה'[[תשמ"א]] קיבל הרב לוין הוראה מ[[הרבי]] להתחיל לאסוף את מכתבי [[הרבי הרש"ב]]. הוא התחיל לאסוף את המכתבים שב[[ספריית חב"ד]], אצל אספנים ועוד. במשך הקיץ היו חילופי מכתבים בינו לבין [[הרבי]] בנוגע לאופן עריכת הספר.
לאחר [[חג השבועות]] ה'[[תשמ"א]] קיבל הרב לוין הוראה מ[[הרבי]] להתחיל לאסוף את מכתבי [[הרבי הרש"ב]]. הוא התחיל לאסוף את המכתבים שב[[ספריית חב"ד]], אצל אספנים ועוד. במשך הקיץ היו חילופי מכתבים בינו לבין הרבי בנוגע לאופן עריכת הספר.


* '''חלקים א' - ב'''' - במשך חורף [[תשמ"ב]] ערך (יחד עם ר' [[יוסף יצחק איידלמן]]) את החלקים, ובאביב הוציאם לאור, בצירוף [[ספר מפתחות|מפתחות]].
* '''חלקים א' - ב'''' - במשך חורף [[תשמ"ב]] ערך (יחד עם ר' [[יוסף יצחק איידלמן]]) את החלקים, ובאביב הוציאם לאור, בצירוף [[ספר מפתחות|מפתחות]].
* '''חלקים ג' - ה'''' - אחרי גמר [[משפט הספרים]], בחורף [[תשמ"ו]], ראה הרב [[לוין]] שיש בארכיון עוד הרבה אגרות מ[[הרבי הרש"ב]] שעדיין לא הודפסו. ב[[ז' אדר]] שני שאל את [[הרבי]] האם להוציא לאור חלקים נוספים, ונענה בחיוב. החלקים נדפסו בין החודשים [[מנחם אב]] [[תשמ"ו]] - [[טבת]] [[תשמ"ז]]. בכרך ה', נדפסו גם הפסקי דין והתשובות ההלכתיות של [[הרבי הרש"ב]].
* '''חלקים ג' - ה'''' - אחרי גמר [[משפט הספרים]], בחורף [[תשמ"ו]], ראה הרב לוין שיש בארכיון עוד הרבה אגרות מהרבי הרש"ב שעדיין לא הודפסו. ב[[ז' אדר]] שני שאל את הרבי האם להוציא לאור חלקים נוספים, ונענה בחיוב. החלקים נדפסו בין החודשים [[מנחם אב]] [[תשמ"ו]] - [[טבת]] [[תשמ"ז]]. בכרך ה', נדפסו גם הפסקי דין והתשובות ההלכתיות של הרבי הרש"ב.
* '''חלק ו'''' (מילואים: [[תרמ"ו]] - [[תרע"ח]]) - יצא לאור בשנת [[תשפ"ב]]{{הערה|ראו '''[https://www.hageula.com/uploads/source/sicha_geula/sg1391h.pdf שיחת הגאולה - גליון 1391]''', לערב [[שביעי של פסח]], [[כ' ניסן]] [[תשפ"ב]] - במדור 'חדשות טובות'.}}{{הערה|שאר הסדרה (כרכים א־ה, במהדורת [[תשפ"ד]], נמצאים בדפוס.}}.
* '''חלק ו'''' (מילואים) - יצא לאור בשנת תשע"ב בעריכת הרב שלום דובער לוין.
 
בשנת [[תשפ"ב]] יצא לאור חלק ו' ע"י מערכת אוצר החסידים, במהדורה עם הכיתוב "[[יחי]]" על הכריכה{{הערה|ראו '''[https://www.hageula.com/uploads/source/sicha_geula/sg1391h.pdf שיחת הגאולה - גליון 1391]''', לערב [[שביעי של פסח]], [[כ' ניסן]] [[תשפ"ב]] - במדור 'חדשות טובות'.}}{{הערה|שאר הסדרה (כרכים א-ה עד ה', במהדורת [[תשפ"ד]], נמצאים בדפוס.}}.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==