שיחה:ישיבת הבוכרים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 42: שורה 42:
המוסד מצהיר שהוא בנשיאות, ו[[משתמש: ברכת הגאולה]] סובר שאין נשיאות. כדאי שתכתוב זאת בגוף הערך [[משתמש:ניו|ניו]] - [[שיחת משתמש:ניו|שיחה]], 11:16, ד' באדר א', ה'תשפ"ד 11:16, 13 בפברואר 2024 (UTC)
המוסד מצהיר שהוא בנשיאות, ו[[משתמש: ברכת הגאולה]] סובר שאין נשיאות. כדאי שתכתוב זאת בגוף הערך [[משתמש:ניו|ניו]] - [[שיחת משתמש:ניו|שיחה]], 11:16, ד' באדר א', ה'תשפ"ד 11:16, 13 בפברואר 2024 (UTC)


כדי לשבר את אזניכם אצטט מכתבת החנופה שנערכה בשבועון כפר חב"ד גליון 2041, בשער הגליון נכתב אור ושמחה, בכותרות של כל הכתבות נכתב האבא של אור שמחה, בכל הכתבה מופיע רק פעם אחת השם ישיבת הבוכרים - בשער הכתבה כתוב 'קריית החינוך '''אור שמחה''' - ישיבת הבוכרים' (דגש במקור), ולא רק זה אלא בע' 54 וועלוועל סלאוין מספר על היחידות בה הרב אשכנזי אמר לרבי על החיכוכים בין הילדים במוסד לבין אוכלסוית הכפר, והוא מספר שהרבי ענה "...לילדי אור שמחה אין מי שידאג" - יש חוצפה יותר מזו?! אחרי שהרבי אומר לקרוא למוסד ישיבת הבוכרים, משנים את השם ומספרים כביכול הרבי השתמש בשם אור שמחה!  ואם תאמר שבזה אשם כתב כפר חב"ד שניסח זאת, אומר לך שאם אני הייתי מנהל מוסד והרבי היה אומר לי שלא לשנות את שם המוסד, הייתי מקפיד שבכל כתבה וסקירה שיעשו על המוסד שלי ייכתב רק שם אחד אותו הרבי אישר, ולא שם אחר. המציאות כיום שלמוסד קוראים אור שמחה - וממילא אין נשיאות של הרבי, זו עובדה, ולא תוכלו לשנות את זה ב'דברים מוסמכים' ובגיחוך של משתמש ניו על חשבוני שבכלל לא משיב על טענותי, איזו תשוה זו המוסד מצהיר, הוא יכול להצהיר עד מחר, כשבפועל מתנהג אחרת מהתנאי שהרבי הציב - הנשיאות יורדת,. --[[משתמש: ברכת הגאולה]] [[גאולה ומשיח|<span style="color: blue;;">מי שלא רוצה להישאר מגושם חייב ללמוד גאומ"ש!</span>]]  14:16, 13 בפברואר 2024 (UTC)
כדי לשבר את אזניכם אצטט מכתבת החנופה שנערכה בשבועון כפר חב"ד גליון 2041, בשער הגליון נכתב אור ושמחה, בכותרות של כל הכתבות נכתב האבא של אור שמחה, בכל הכתבה מופיע רק פעם אחת השם ישיבת הבוכרים - בשער הכתבה כתוב 'קריית החינוך '''אור שמחה''' - ישיבת הבוכרים' (דגש במקור), ולא רק זה אלא בע' 54 וועלוועל סלאוין מספר על היחידות בה הרב אשכנזי אמר לרבי על החיכוכים בין הילדים במוסד לבין אוכלסוית הכפר, והוא מספר שהרבי ענה "...לילדי אור שמחה אין מי שידאג" - יש חוצפה יותר מזו?! אחרי שהרבי אומר לקרוא למוסד ישיבת הבוכרים, משנים את השם ומספרים כביכול הרבי השתמש בשם אור שמחה!  ואם תאמר שבזה אשם כתב כפר חב"ד שניסח זאת, אומר לך שאם אני הייתי מנהל מוסד והרבי היה אומר לי שלא לשנות את שם המוסד, הייתי מקפיד שבכל כתבה וסקירה שיעשו על המוסד שלי ייכתב רק שם אחד אותו הרבי אישר, ולא שם אחר. המציאות כיום שלמוסד קוראים אור שמחה - וממילא אין נשיאות של הרבי, זו עובדה, ולא תוכלו לשנות את זה ב'דברים מוסמכים' ובגיחוך של משתמש ניו על חשבוני שבכלל לא משיב על טענותי, איזו תשובה זו המוסד מצהיר, הוא יכול להצהיר עד מחר, כשבפועל מתנהג אחרת מהתנאי שהרבי הציב - הנשיאות יורדת,. --[[משתמש: ברכת הגאולה]] [[גאולה ומשיח|<span style="color: blue;;">מי שלא רוצה להישאר מגושם חייב ללמוד גאומ"ש!</span>]]  14:16, 13 בפברואר 2024 (UTC)

תפריט ניווט