משתמש:ברכת הגאולה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 13: שורה 13:




==וורטים אהובים==
'''ע"ד הצחות:'''
*פעם בהתוועדות אחת ישב לו המשפיע ודיבר ענינים בעבודת ה', אחרי זמן א' התמימים שנכח שם פנה אל המשפיע ושאלו: אבל הרב, מה עם ה[[משיח]]? החזיר לו הרב מיניה וביה: "אתה יודע מה זה משיח? משיח זה - שתגיע בזמן לסדר, שתתפלל בעבודה, שתלמד נגלה וחסידות כמו שצריך - זה משיח!"
*היה זה ביום בהיר בא' מחדרי בית כנסת מבתי הכנסת של אנ"ש, המניין החל תפילת שחרית לפני זמן קצר, כשלפתע התפרץ לחדר בזעקות א' מנכבדי המקום (אלו שהפרוטה/יהלום מצוי/ה בכיסם), הוא זעק: "משיח?! יחי אדוננו?! - מינימליות של אהבת ישראל אין לכם! בגרוש! מה כבר ביקשתי? דקה ביקשתי שתחכו לי למניין! משיח?! יחי אדוננו?!"{{הערה|א' מהנוכחים ענה לו: "לך יש כסף, לנו יש זמן, בוא נתחלף"... אך לא זהו הווארט בסיפור.}}  ואנן מה נענה אבתריה?
*פעם ר' [[ראובן דונין]] הגיע ל[[התוועדות]] בישיבת חח"ל בצפת, שהוא נכנס הוא התחיל לנגן "יחי", לאחר שנגמר הניגון הוא התחיל שוב פעם, ואז שוב פעם ושוב ושוב כמה פעמים. לאחר הפעם החמישית הוא אמר להם "תגידו, זה חופר לכם?", שהם הנהנו בראשם אז הוא אמר להם "אז למה אתם חופרים עם זה כל הזמן לאחרים?". וד"ל.
*פעם בזמן שליובאוויטש יותר סערה כל דיון בין שתי תמימים הפך לפירמידות, בא' הדיונים א' התמימים אמר לחברו: "אתם המשיחיסטים - עם כל השטויות שלכם, כל הזמן יחי המלך ויחי אדוננו", ענה לו התמים השני: "שטויות??? יחי זה תמצית חיינו, זה אנחנו, זה הפנימיות שלנו..." אחרי שהוא אמר את הדברים שלו בלהט כל הויכוח הסתיים, והפירמידות נעלמו...


==וורטים אהובים==
==וורטים אהובים==

תפריט ניווט