אליהו ייאכיל סימפסון: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 64: שורה 64:


==קבלת הנשיאות ומגדולי המקושרים==
==קבלת הנשיאות ומגדולי המקושרים==
מיד לאחר הסתלקות אדמו"ר הריי"צ, היה ברור לרב סימפסאן כי הרבי הוא הממשיך, ובשל כך עשה רבות בכדי שהרבי יקבל את הנשיאות. ומאז ועד יומו האחרון, היה מקושר בלב ונפש אל הרבי. וזכה שבנו הרב [[שלום מענדל סימפסון]] כיהן כמזכיר הרבי.
פעל רבות למען [[קבלת הנשיאות של הרבי]]. מיד לאחר הסתלקות אדמו"ר הריי"צ, היה ברור לרב סימפסאן כי הרבי הוא הממשיך, ובשל כך עשה רבות בכדי שהרבי יקבל את הנשיאות. ומאז ועד יומו האחרון, היה מקושר בלב ונפש אל הרבי. וזכה שבנו הרב [[שלום מענדל סימפסון]] כיהן כמזכיר הרבי.


הרב אליהו סימפסאן הכיר את הרבי מקרוב, בשל היותו מחשובי עסקני חב"ד בארצות הברית וגבאי אדמו"ר הריי"צ. ההיכרות הראשונה נוצרה בעקבות הוראתו של הרבי הריי"צ לקבוצת חסידים ובה הרב סימפסאן, לקבל את פני חתנו בעת הגיעו לארצות הברית בקיץ תש"א. כל צעד בחייו שאל את פי הרבי, כך גם את צאצאיו חיננך כי כל צעד שנוקטים צריך לחשוב האם הדבר הוא לרצון הרבי. הרבי מצידו התייחס בכבוד מיוחד לרב סימפסאן{{הערה|חסיד נאמן ע' 175, 192}}.
הרב אליהו סימפסאן הכיר את הרבי מקרוב, בשל היותו מחשובי עסקני חב"ד בארצות הברית וגבאי אדמו"ר הריי"צ. ההיכרות הראשונה נוצרה בעקבות הוראתו של הרבי הריי"צ לקבוצת חסידים ובה הרב סימפסאן, לקבל את פני חתנו בעת הגיעו לארצות הברית ב[[כ"ח סיון תש"א]]. כל צעד בחייו שאל את פי הרבי, כך גם את צאצאיו חיננך כי כל צעד שנוקטים צריך לחשוב האם הדבר הוא לרצון הרבי. הרבי מצידו התייחס בכבוד מיוחד לרב סימפסאן{{הערה|חסיד נאמן ע' 175, 192}}.


==הרבי בבית כנסת הרב סימפסאן==
==הרבי בבית כנסת הרב סימפסאן==
559

עריכות

תפריט ניווט