ספר המאמרים - מלוקט: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 43: שורה 43:


==עם פענוח המראי מקומות==
==עם פענוח המראי מקומות==
לקראת י"א ניסן תשפ"ב החל להוציא [[מכון פענוחים]] שע"י ה[[ועד להפצת שיחות]] את ספר המאמרים מלוקט כשהמראי מקומות אליהם הרבי ציין מפוענחים בגוף הספר - כשבתור התחלה הוציא את חלק ג' בשתי כרכים.
=== הוצאת מכון פענוחים שע"י הועד להפצת שיחות ===
לקראת [[י"א ניסן]] [[תשפ"ב]] - 120 שנה להולדת [[הרבי מלך המשיח שליט"א]], החל להוציא [[מכון פענוחים]] שע"י ה[[ועד להפצת שיחות]] את כרכי 'ספר המאמרים - מלוקט', כשהמראי מקומות אליהם מציין הרבי מפוענחים בגוף הספר - כשבתור התחלה המכון הוציא לאור את כרך ג' בשתי חלקים, וכעת המכון עובד על כרך ה'.


העבודה נעשית ע"י בחורי ישיבה ב[[תומכי תמימים בית שמש (גדולה)|ישיבה גדולה ליובאוויטש בית שמש]] ועוברת הגהה מדוקדקת של צוות רבנים בראשות הרב [[משה קורנוויץ]], הרב [[מנחם מענדל פרידמן (פתח תקוה)|מנחם מענדל פרידמן]] והרב [[ישראל נחמן לרנר]]{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/780107/ לראשונה: ספר המאמרים מלוקט עם פענוח המראי מקומות] {{אינפו}}.}}.  
העבודה נעשית ע"י התמימים מ[[תומכי תמימים בית שמש (גדולה)|ישיבה גדולה ליובאוויטש בית שמש]], ועוברת הגהה מדוקדקת של צוות רבנים בראשות הרב [[משה קורנוויץ]], הרב [[מנחם מענדל פרידמן (פתח תקוה)|מנחם מענדל פרידמן]] והרב [[ישראל נחמן לרנר]]{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/780107/ לראשונה: ספר המאמרים מלוקט עם פענוח המראי מקומות] {{אינפו}}.}}.


תמים נוסף יזם הוצאה לאור של המאמרים עם פענוח מראי מקומות. תחילה הוציא לאור את חלק ו' מספר המאמרים מלוקטי{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/775867/ מתנה לרבי: 'ספר המאמרים מלוקט' עם פיענוח מראי מקומות] {{אינפו}}.}} ואח"כ בי' אלול תשפ"ב הוציאו לאור את קונטרסי המאמרים מתשנ"ג (שלא נכללו בסדרת ספר המאמרים מלוקט) עם פענוח מראי מקומות וביאורי מושגים ועיונים.
בתור הוספה לכל כרך מובאים כמה ממאמרי רבותינו נשיאינו עליהם מיוסדים חלק מהמאמרים שבספר{{הערה|פתח דבר לסה"מ - מלוקט כרך ג', עם פענוח המראי מקומות - חלק ראשון.}}. בכרך האחרון יבואו מפתחות לכל החלקים.
 
=== הוצאת מערכת פענוח מראי מקומות ===
 
באישור הועד להפצת שיחות, מוציאה לאור מעכת פענוח מראי מקומות את ספרי ה'מלוקט' עם פענוח ובאורי מושגים ועיונים. תחילה המערכת הוציאה לאור את חלק ו' מספר המאמרים מלוקט{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/775867/ מתנה לרבי: 'ספר המאמרים מלוקט' עם פיענוח מראי מקומות] {{אינפו}}.}}, ואח"כ לקראת [[תשרי]] [[תשפ"ג]] הוציאה לאור את כל קונטרסי המאמרים מתשנ"ג (שלא נכללו בסדרת ספר המאמרים מלוקט) כספר בפ"ע, עם פענוח מראי מקומות וביאורי מושגים ועיונים.


==ראו גם==
==ראו גם==
9,317

עריכות

תפריט ניווט