בנימין נחום זילברשטרום (ראשון לציון): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
←‏תולדות חיים: תיקנתי שגיאות
(←‏תולדות חיים: תיקנתי שגיאות)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 13: שורה 13:
בשנת [[תשנ"ה]] ייסד לזכר סבתה של רעייתו הגברת מלכה ליפסקר, את [[תלמוד תורה אור מלכה ראשון לציון|תלמוד תורה אור מלכה]] ב[[ראשון לציון]].
בשנת [[תשנ"ה]] ייסד לזכר סבתה של רעייתו הגברת מלכה ליפסקר, את [[תלמוד תורה אור מלכה ראשון לציון|תלמוד תורה אור מלכה]] ב[[ראשון לציון]].


במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות בשנת [[תשע"ג]], פעל לתמיכתם של חסידי חב"ד בראשון לציון ברשימת ש"ס. ואף שימש כנציג חב"ד ברשימה.
מחיידר קטן של 3 ילדים, הלכו וגדלו המוסדות וקנו להם שם של מותג איכות לחינוך בעיר כולה ובארץ בכלל.


במהלך השנים הואשם בנימין בביצוע מעשי שחיתות רבים. אחת מהן היא התביעה בסך 6.5 מליון שקלים שהוגשה נגדו מצד עיתון משפחה על זיוף שטרי מטען של חברת אל-על. גם בתלמוד התורה אותו ניהל התגלו לכאורה מעשי שחיתות רבים, ומורים רבים תבעו אותו על חוסר תשלום שכר.
המוסדות הביאו לפריחתה של קהילת חב"ד בראשון לציון לה הגיעו משפחות רבות במשך השנים בעקבות החינוך האיכותי והמוסדות המפוארים.
בסוף שנת 2022 נקשר שמו בפרשת שחיתות אותה ביצע לכאורה בשיתוף פעולה עם ח"כ גולדקנופף, בה נטען כי נעשה שימוש בעמותות של ת"תים לצורך מכבסת כספים.
 
כיום לומדים במוסדות מעל 300 תלמידים כן ירבו, ובהם גני בנים, גני בנות, תלמוד תורה, מתיבתא, במקום פועל גם בית כנסת ומתקיימים חוגי העשרה ופעילויות לילדים במהלך השבוע.
 
בנוסף, המוסדות מגבשים ומלכדים סביבם את קהילת חב"ד הפרוסה לה ברחבי העיר הגדולה כולה, החל משלוחי חב"ד ואנ"ש וכן משפחות המקורבים אשר כולם ילדיהם למדו ולומדים ומתחנכים במוסדות אלו במשך השנים.
 
הרב זילברשטרום זוכה ומוזמן להרצאות רבות על דרך החינוך החבדית בדורנו ופועל רבות בקרב משפחות התלמידים ואנ"ש.


==משפחתו==
==משפחתו==
2

עריכות

תפריט ניווט