167
עריכות
שורה 392: | שורה 392: | ||
:::::::תודה על ההמלצה, אמשיך לצפות לטיעונים. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 23:19, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ג 23:19, 6 בדצמבר 2022 (UTC) | :::::::תודה על ההמלצה, אמשיך לצפות לטיעונים. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 23:19, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ג 23:19, 6 בדצמבר 2022 (UTC) | ||
::::::::הטיעונים כבר כתובים, ולמען האמת 2 הצדדים משוחדים, כך זה על פי תורה. אתה לא יכול להתעלם מזה שאינך אובייקטיבי, בדיוק כמו שאני איני אובייקטיבי, ולכן הצעתי שהיות ואי אפשר להכריע לפי גדרים מוחלטים וכולנו נגועים, תעשה מה שאבא שלי היה עושה - ותיגש לשאול תינוק שנקודת המבט שלו תמימה ולא מפולפלת... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 06:20, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ג 06:20, 7 בדצמבר 2022 (UTC) | ::::::::הטיעונים כבר כתובים, ולמען האמת 2 הצדדים משוחדים, כך זה על פי תורה. אתה לא יכול להתעלם מזה שאינך אובייקטיבי, בדיוק כמו שאני איני אובייקטיבי, ולכן הצעתי שהיות ואי אפשר להכריע לפי גדרים מוחלטים וכולנו נגועים, תעשה מה שאבא שלי היה עושה - ותיגש לשאול תינוק שנקודת המבט שלו תמימה ולא מפולפלת... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 06:20, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ג 06:20, 7 בדצמבר 2022 (UTC) | ||
::::::::נכתבו טיעונים בנוגע לנוסח שנכתב אז, כעת כתוב דבר מופרך בהרבה. אני איני אובייקטיבי בכלל, אבל מה זה נוגע. בוא נתייחס רק לטיעונים. אפרש שיחתי שוב: א. בישיבת סלבודקא למשל, יש ל"ע 'גישה למעט' בעיסוק בספרי חסידות (למרות שברור שישנם בודדים שלומדים), זה לא בדיוק מדע אמפירי, אבל אני יכול להביא לזה ראיות מציטוטים של ראש הישיבה הנוכחי (הגרד"ל); בישיבת [[תומכי תמימים מונטריאול]] למשל, יש גישה למעט בעיסוק בספרי חקירה, אני יכול להביא לזה ראיות מדברי רבוה"ק מייסדי הישיבה; פה אני לא מתחיל להבין באיזו ישיבה ראה מישהו שיש גישה למעט בעיסוק בדברי הרבי על קרבת הגאולה בדורנו. אתה באמת חושב שזה מפריע למישהו? ב. בשביל להגיד שמישהו מתעלם או מסתיר ענין, צריך שיהיה איזה 'מחייב' לעשות או לכוין את הענין בזמן פלוני, ואז מתעלמים ממנו. אם הביקורת היא על עצם הדעה (אצל רוב מנהלי הועד) שענין ההכרזה בתיבות אלו דווקא, פחות רלוונטי אחרי ג תמוז - הרי כפי שכתבתי, זו כבר דעת הרבה משפיעים היום, ואין קשר לועד דווקא. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 08:45, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ג 08:45, 7 בדצמבר 2022 (UTC) | ::::::::::נכתבו טיעונים בנוגע לנוסח שנכתב אז, כעת כתוב דבר מופרך בהרבה. אני איני אובייקטיבי בכלל, אבל מה זה נוגע. בוא נתייחס רק לטיעונים. אפרש שיחתי שוב: א. בישיבת סלבודקא למשל, יש ל"ע 'גישה למעט' בעיסוק בספרי חסידות (למרות שברור שישנם בודדים שלומדים), זה לא בדיוק מדע אמפירי, אבל אני יכול להביא לזה ראיות מציטוטים של ראש הישיבה הנוכחי (הגרד"ל); בישיבת [[תומכי תמימים מונטריאול]] למשל, יש גישה למעט בעיסוק בספרי חקירה, אני יכול להביא לזה ראיות מדברי רבוה"ק מייסדי הישיבה; פה אני לא מתחיל להבין באיזו ישיבה ראה מישהו שיש גישה למעט בעיסוק בדברי הרבי על קרבת הגאולה בדורנו. אתה באמת חושב שזה מפריע למישהו? ב. בשביל להגיד שמישהו מתעלם או מסתיר ענין, צריך שיהיה איזה 'מחייב' לעשות או לכוין את הענין בזמן פלוני, ואז מתעלמים ממנו. אם הביקורת היא על עצם הדעה (אצל רוב מנהלי הועד) שענין ההכרזה בתיבות אלו דווקא, פחות רלוונטי אחרי ג תמוז - הרי כפי שכתבתי, זו כבר דעת הרבה משפיעים היום, ואין קשר לועד דווקא. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 08:45, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ג 08:45, 7 בדצמבר 2022 (UTC) |
עריכות