31,593
עריכות
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 105: | שורה 105: | ||
::א. לא נכתב בערך על ענייני גאולה ומשיח אלא על "בשורת הגאולה", שאני מקווה שאם זה אתה מסכים... ב. הוועדה לא כתבה להשמיט אלא להציג את זה שונה, לא בתור ביקורת אלא בתור מאפיין של הוועד שמכיוון שהוא משתייך לזרם האנטי - משיחיסטי, למי שמתנגד לענייני המשיחיסטים, לכן הוא נמנע בלעסוק ביחי וכדומה, האם יש חולק על כך? --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 18:07, 29 בנובמבר 2022 (UTC)<br> | ::א. לא נכתב בערך על ענייני גאולה ומשיח אלא על "בשורת הגאולה", שאני מקווה שאם זה אתה מסכים... ב. הוועדה לא כתבה להשמיט אלא להציג את זה שונה, לא בתור ביקורת אלא בתור מאפיין של הוועד שמכיוון שהוא משתייך לזרם האנטי - משיחיסטי, למי שמתנגד לענייני המשיחיסטים, לכן הוא נמנע בלעסוק ביחי וכדומה, האם יש חולק על כך? --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 18:07, 29 בנובמבר 2022 (UTC)<br> | ||
ללהתראות- ביטואים אלו נכתבו ע"מ להבהיר יותר את העניינים המבוארים בפנים וק"ל, ובכלל אבקשך ואמליץ לך לא לתקוף סתם ובאופן פוגעני (ואגב לאיזה ארגונים כוונתך).<br> | :::ללהתראות- ביטואים אלו נכתבו ע"מ להבהיר יותר את העניינים המבוארים בפנים וק"ל, ובכלל אבקשך ואמליץ לך לא לתקוף סתם ובאופן פוגעני (ואגב לאיזה ארגונים כוונתך).<br> | ||
לר' שמואל חיים- א. איני מסכים, עיסוקם בבשור הגאולה רב והוכחתי מעיסוקם הרב בענייני משיח גאולה, שא"א לחלק בשום אופן בין העיסוק הרב בענייני משיח וגאולה לבין בשורת בואה, שהעיסוק הרב הוא עקב בואה הקרב. ב. 1. מה שזה לא בפסקא ביקורת לא שולל את העניין שזה כתב באופן ביקורתי, שזה כבעיה וחיסרון שאצל הועד שלכן הוא משתייך רק לד אחד של המפה, ואם בארגון את"ה לא כתוב "הארוגן משתייך לזרם האנטי -מרכזי ועוסק בענין חי וקיים על אף המאורעות". 2. כתבתי: (א) להגדיר ציבור (ה)גדול בחב"ד ל'נגד' הוא בושה, (ב) הוא לא מנגד לעניניים משיחים ואדרבה כל ענייניו חדורים במשיח וכמש"כ בארוכה בדף השיחה שם, (ג) אי העיסוק [ובכלל- איזה 'עיסוק' שייך ביחי] ביחי כפי שכתבתי נובע ממחלוקת קודמה יותר שבגינה יש ב' ארגונים ופיצול וחושבני שלא כל מקום צריך להכניס את המחלוקת הזו בפירוש.<br> | לר' שמואל חיים- א. איני מסכים, עיסוקם בבשור הגאולה רב והוכחתי מעיסוקם הרב בענייני משיח גאולה, שא"א לחלק בשום אופן בין העיסוק הרב בענייני משיח וגאולה לבין בשורת בואה, שהעיסוק הרב הוא עקב בואה הקרב. ב. 1. מה שזה לא בפסקא ביקורת לא שולל את העניין שזה כתב באופן ביקורתי, שזה כבעיה וחיסרון שאצל הועד שלכן הוא משתייך רק לד אחד של המפה, ואם בארגון את"ה לא כתוב "הארוגן משתייך לזרם האנטי -מרכזי ועוסק בענין חי וקיים על אף המאורעות". 2. כתבתי: (א) להגדיר ציבור (ה)גדול בחב"ד ל'נגד' הוא בושה, (ב) הוא לא מנגד לעניניים משיחים ואדרבה כל ענייניו חדורים במשיח וכמש"כ בארוכה בדף השיחה שם, (ג) אי העיסוק [ובכלל- איזה 'עיסוק' שייך ביחי] ביחי כפי שכתבתי נובע ממחלוקת קודמה יותר שבגינה יש ב' ארגונים ופיצול וחושבני שלא כל מקום צריך להכניס את המחלוקת הזו בפירוש.<br> | ||
ובכלל מילתא דתמיהה מדוע בערך על את"ה לא מובא שהארגון לא מספק לכל קהל הבחורים ויש עליו ביקורת מצד (ה)ציבור (ה)גדול בחב"ד. בברכה ותקווה להבנה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 22:27, ו' בכסלו, ה'תשפ"ג 22:27, 30 בנובמבר 2022 (UTC) | ובכלל מילתא דתמיהה מדוע בערך על את"ה לא מובא שהארגון לא מספק לכל קהל הבחורים ויש עליו ביקורת מצד (ה)ציבור (ה)גדול בחב"ד. בברכה ותקווה להבנה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 22:27, ו' בכסלו, ה'תשפ"ג 22:27, 30 בנובמבר 2022 (UTC) | ||
::::לא ראיתי היכן תקפתי סתם, והיכן תקפתי באופן פוגעני. כוונתי כמובן לארגונים שעליהם אתה מתדיין, את"ה העולמי והועד. רק שתדע, שאין כזה דבר אנציקלופדיה אובייקטיבית. כל אנציקלופדיה בסופו של דבר מאמצת נקודת מבט שמבחינתה היא ההגיונית ביותר. חב"דפדיה משתדלת להיות אובייקטיבית, אבל בסופו של דבר היא מיזם עם קווי יסוד ברורים ומשכך מן הנמנע (לעניות דעתי) שהיא תציג את 2 הצדדים בכל ערך חב"די באופן שוויוני. אתה מוזמן לגשת לויקיפדיה ולקיים שם דיונים כרצונך. מקווה שעניתי על תמיהותך לכל הפחות במקצת, ואידך פירושא הוא זיל וגמור. אסיים שוב בתפילה, שיערה ה' על כולנו רוח ממרום ונזכה להשקיע את עיקר מרצנו וכוחותינו בעניינים שבוודאי מביאים נחת לרבי שליט"א, הפצת המעיינות ובשורת הגאולה, ולבא נבזבז את זמננו על פסקאות סרק. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 06:29, ז' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:29, 1 בדצמבר 2022 (UTC) |
עריכות