שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 4 בתים ,  23:07, 18 באוקטובר 2022
בשנת תשע"ז הקים את דיי-קעמפ חיילי המלך לילדי חב"ד באופקים. הקעמפ זכה לצלחה רבה ובכל שנה נרשמים אליו כ-150 ילדים, בנוסף הקעמפ בראשותו מפעיל שבתות באמצע השנה לילדי הקעמפ ומוציא עלונים שבועיים למשתתפים.
בשנת [[תשע"ט ]] הגיע לאופקים ופתח מחדש את סניף [[צבאות השם]] באופקים ובהנהלתו הביא לתנופה אדירה בכמות ובאיכות. מנהל את סניפי צבאות השם לבנים בעיר: סניף צעירים עד כיתה ו' בריכוזו של הרב שניאור ארבוב ובהשתתפות כ-110 ילדים מרחבי אופקים והסביבה, וסניף בוגרים - בדרך תמים לכיתות ז'-ח' בריכוזו של הרב שניאור פרקש בהשתתפות של כ-40 מילדי אנ"ש, הסניף בהנהלת הרב שימי הוא במתכונת ייחודית וכולל מבצעים מיוחדים לסיף אופקים בלבד והוא מוציא עלון שבועי מהנשמע בסניף, בנוסף בשנת תש"פ זכה הרב שימי בתואר "מנהל הסניף הטוב ביותר" בכנס של כל ראשי סניפי צבאות השם בארץ הקודש.
בשנת [[תשע"ט]] פתח ביחד עם רעייתו את פרוייקט '''קהילה בשליחות''' - שזוכה להצלחה רבה בקרב אנ"ש אופקים, הפרוייקט מפעיל שמירה על קשר בין כל אנ"ש הפזורים ברחבי העיר על ידי כינוסים חודשיים לאנ"ש אופקים ולנשות אופקים, שי אישי למשפחות, הגרלות ומבצעים לילדים, וזכה לתנופה ושבחים בתקופת הקורונה בכך, שהצליח לשמור על אחדות הקהילה בתקופה קשה זו, בנוסף הפרוייקט מפעיל ועד שמתכנס פעם בחודש של כל ראשי בתי חב"ד והשלוחים בעיר שבו יוזמים לו"ז לשליחות בחודש הקרוב ודו"ח חודשי על השליחות שנעשתה.
2,979

עריכות

תפריט ניווט