חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 491: שורה 491:
:הרעיון חביב והחשיבה שמאחוריו, המעידה על ווייקען זיך אין דברי הרב, עוד יותר. ברם, חוששני שזה יהיה בבחי' מים שאין להם סוף. ראשית, בפועל - יתחיל אי מי, ויגיע עד אמצע חלק ב' במקרה הטוב - ואז מה? ושנית, גם כעיקרון - הלקו"ש כולל כל כך הרבה עניינים שזה ממש בלי סוף. רק לדוגמא, כמה קטגוריות בלקו"ש יהיו לערכים [[אומות העולם]], [[דירה בתחתונים]], [[יציאת מצרים]], [[המשכן]] וכו' וכו'...  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:08, כ"ז באב ה'תשפ"ב
:הרעיון חביב והחשיבה שמאחוריו, המעידה על ווייקען זיך אין דברי הרב, עוד יותר. ברם, חוששני שזה יהיה בבחי' מים שאין להם סוף. ראשית, בפועל - יתחיל אי מי, ויגיע עד אמצע חלק ב' במקרה הטוב - ואז מה? ושנית, גם כעיקרון - הלקו"ש כולל כל כך הרבה עניינים שזה ממש בלי סוף. רק לדוגמא, כמה קטגוריות בלקו"ש יהיו לערכים [[אומות העולם]], [[דירה בתחתונים]], [[יציאת מצרים]], [[המשכן]] וכו' וכו'...  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:08, כ"ז באב ה'תשפ"ב
::{{א|קרייזי אבאוט משיח|שכוייעח}} על התגובה. ובכן - כפשוט שבתורת רבינו זהו בבחי' מים שאין להם סוף.. ולגוש"ע: כפי שאתה כותב - באם יתחיל מישהו ויגיע עד אמצע חלק ב' נניח, זה לא יהי' אסון אם זה יעצר פה. ולכאו', אם הדבר יקבל משמעות ופרסום בין משתמשי אתרא קדישא זה,  ובפרט לומדי וחובבי תורת רבינו הק' - אזי מלבד הקאך ברעיון חשוב (לענ"ד - דעת תחתון) זה, גם מהצד ה'טכני' - כפי שצריך לשים קטגורי' מתאימה לכל ערך, כך יצטרכו לשים זה (וא"כ יהי' צורך לציין דבר זה במקום הנדרש (מדיניות וכיו"ב)). וכמו שלא כל הערכים נמצאים בכל הקטגוריות המתאימות להם - ואין זה אסון ממש, אזי שבמצב זה - לא רק שלא יזיק, אלא רק באופן של 'מוסיף והולך'. וכפי שציינתי בדוג' שהבאתי, זהו לא חידוש (היינו ברעיון הטכני שבדבר. וראו באתר (לא נותן לי לשלוח פה קישור) 'ויקישיבה' שמרכז סוגיות רבות בתלמוד, שיש קטגוריות ע"פ דפים ועמ' בגמ' (!)) כמובן וכפשוט שצריך סדר ברור ואחיד בדבר, ושלא יהי' בלאגן וממילא לא יהי' מפתח מסודר, ולכן יהי' צריך כללים מתאימים לניסוח הקטגורי', כרך פרשה וכו' - את זה אשאיר למומחים בדבר. ומה דעתכם? [[משתמש:דערהער|דערהער]] - [[שיחת משתמש:דערהער|שיחה]], [[כ"ז באב]], [[תשפ"ב]] לפ"ק - שנת [[שמיטה]] - שבת להוי', ושנת הק"כ להולדת כ"ק אבינו רועינו 21:20, 24 באוגוסט 2022 (UTC)
::{{א|קרייזי אבאוט משיח|שכוייעח}} על התגובה. ובכן - כפשוט שבתורת רבינו זהו בבחי' מים שאין להם סוף.. ולגוש"ע: כפי שאתה כותב - באם יתחיל מישהו ויגיע עד אמצע חלק ב' נניח, זה לא יהי' אסון אם זה יעצר פה. ולכאו', אם הדבר יקבל משמעות ופרסום בין משתמשי אתרא קדישא זה,  ובפרט לומדי וחובבי תורת רבינו הק' - אזי מלבד הקאך ברעיון חשוב (לענ"ד - דעת תחתון) זה, גם מהצד ה'טכני' - כפי שצריך לשים קטגורי' מתאימה לכל ערך, כך יצטרכו לשים זה (וא"כ יהי' צורך לציין דבר זה במקום הנדרש (מדיניות וכיו"ב)). וכמו שלא כל הערכים נמצאים בכל הקטגוריות המתאימות להם - ואין זה אסון ממש, אזי שבמצב זה - לא רק שלא יזיק, אלא רק באופן של 'מוסיף והולך'. וכפי שציינתי בדוג' שהבאתי, זהו לא חידוש (היינו ברעיון הטכני שבדבר. וראו באתר (לא נותן לי לשלוח פה קישור) 'ויקישיבה' שמרכז סוגיות רבות בתלמוד, שיש קטגוריות ע"פ דפים ועמ' בגמ' (!)) כמובן וכפשוט שצריך סדר ברור ואחיד בדבר, ושלא יהי' בלאגן וממילא לא יהי' מפתח מסודר, ולכן יהי' צריך כללים מתאימים לניסוח הקטגורי', כרך פרשה וכו' - את זה אשאיר למומחים בדבר. ומה דעתכם? [[משתמש:דערהער|דערהער]] - [[שיחת משתמש:דערהער|שיחה]], [[כ"ז באב]], [[תשפ"ב]] לפ"ק - שנת [[שמיטה]] - שבת להוי', ושנת הק"כ להולדת כ"ק אבינו רועינו 21:20, 24 באוגוסט 2022 (UTC)
:::א. בשונה מהקטגוריות כעת, שגם אם אינן מושלמות יש להניח שיתמלאו יום אחד, וכפי שכו"כ פעלו ועשו בזה סדר - במקרה זה נראה לי ממש רחוק שזה יקרה. צריך גם בקיאות עצומה בתורת אד"ש וגם רצון להשקיע בנושא אפרורי כמו קטגוריות, עבודה אינסופית ממש. ב. לא הבנתי מדבריך כמה קטגוריות תכניס לערכים כנ"ל ורבים דוגמתם. ובכל מקרה, זו רק דעתי, ויבואו עוד וידונו.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:43, כ"ז באב ה'תשפ"ב

תפריט ניווט