פתיחת התפריט הראשי

שינויים

←‏תולדות חיים: תיקנתי שגיאה
בשנת [[תשמ"א]] נסע ל[[קבוצה|שנת ה'קבוצה']] ב[[ישיבת תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]]. בלימודיו בישיבה זכה לשמש את [[הרבי]] ולעזור ל[[מזכירות הרבי|מזכירות]] באמצעים שונים. בהזדמנות קרא לו ה[[מזכיר]] [[יהודה לייב גרונר|הרב גרונר]] וביקש ממנו לקנות במכולת מול 770 (במקום שנמצא היום [[מוזיאון צבאות השם]]) חתיכת עוגה וגבינה (ששימשה כארוחת הבוקר של הרבי), מאז היה קונה בכל יום את ארוחת הבוקר של הרבי. כמו כן היה פורט באופן קבוע את הצ'קים שהיו מגיעים למזכירות, של [[דמי מעמד]] או תרומות למוסדות השונים שתחת הנשיאות של הרבי.
לאחר סיום מסלול לימודיו והסמכתו לרבנות, עם פתיחת ישיבת [[תומכי תמימים צפת (קטנה)|תומכי תמימים צפת]], החל לשמש בה כ[[ראש ישיבה]] ובאותה שנה [[נישואין|נשא]] את רעייתו מרת נחמה רבקה, בת ר' משה בצלאל וקסלשטיין מירושלים, וקבע את מגוריו בקריית חב"ד ב[[צפת]]. בתוך השנה הראשונה לחתונתו, בו' תמוז [[תשמ"ט]] עבר ב[[חלוקת דולרים]] והרבי שאלו אם הוא זה שנהיה [[חתן]], והוא השיב כי אחיו הרב [[שלמה זלמן לנדא]] הוא החתן אך גם הוא בתוך השנה הראשונה לחתונתו. הרבי נתן לו דולר נוסף ואמר לו שהיות והוא האח של החתן יש לו את הזכות של החתן.
בקהילת חב"ד צפת החל לשמש במסירות מיוחדת בתפקיד של מו"צ ופוסק הלכה. ידיעותיו העצומות בהלכה, יחד עם גישתו המעשית שרכש מאביו - קנו להם שם בצפת ובאזור הצפון בכלל. זכה לעשות שימוש אצל אביו במשך השנים בעניני הלכה ובעניני מערכת הכשרות.
משתמש אלמוני