שיחת משתמש:הלוחם החסידי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
←‏שים לב..: פסקה חדשה
(←‏שים לב..: פסקה חדשה)
שורה 203: שורה 203:
::::דוקא פניתי לשיע . מחכה לתשובה ממנו {{מחוץ לחשבון|זינגען א ניגן}}
::::דוקא פניתי לשיע . מחכה לתשובה ממנו {{מחוץ לחשבון|זינגען א ניגן}}
:::::טוב, מצוין ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • י"ד בתמוז ה'תשפ"ב • 18:26, 13 ביולי 2022 (UTC)
:::::טוב, מצוין ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • י"ד בתמוז ה'תשפ"ב • 18:26, 13 ביולי 2022 (UTC)
== שים לב.. ==
בקשר לשימוש בחתימתך ובדף המשתמש שלך ב'כתב אשורי':
'''הימנעות משימוש בכתב אשורי'''
באיגרות-קודש, כרך יא, עמ' שמח, מתבטא הרבי:
הנה לא נראה לי כלל כשמדפיסים פסוקים כתובים בכתב סת"ם אפילו בספרי הלכה ואגדה...
ומכאן הסיקו ('הערות וביאורים' אוהלי-תורה נ.י. גיליון ז, אדר ראשון תשס"ה, עמ' 75):
מזה נראה ששיטת כ"ק אדמו"ר הוא שלא להשתמש בכתב אשורי אפילו במקום משומר (כמו בספר), ולכן נראה שלפי כ"ק אדמו"ר אין לכתוב כתובה בכתב זה.
הנה סיפור מעדות ראשונה המובא שם:
"סיפר לי מורי ורבי הסופר הפרטי לכ"ק אדמו"ר הרב אצ"ז שי' צירקינד שלחתונת אחיו היו ההזמנות נדפסות בכתב אשורי והורה כ"ק אדמו"ר לקרוא ההזמנות בחזרה [=לאסוף ממקבליהם] ולקברן!".
'''[[התקשרות (גיליון)|התקשרות]] גיליון 640'''
בברכת יהפכו ימים אלו!
[[משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|כיפת יחי]] ~ [[שיחת משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|שיח סוד]] ~ 00:03, י"ח בתמוז, ה'תשפ"ב ''<font size="1">(17 ביולי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] 00:03, 17 ביולי 2022 (UTC)

תפריט ניווט