משה שרת: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 6 בתים ,  6 ביולי 2022
שורה 40: שורה 40:


=== היחידות בשנת תשכ"ג ===
=== היחידות בשנת תשכ"ג ===
בערב שבת , בעת שהרבי קיבל ליחידות בשעות הצהריים למשך שלוש וחצי שעות, [[ח' סיון]] [[תשכ"ג]]נכנס לרבי ליחידות אצל הרבי{{הערה|על פי [https://drive.google.com/file/d/16yttYtH-ZLIgILK9vk02VKX1Zm76yl2c/view יומן המשב"ק ר' מאיר הארליג]}} שנמשכה לערך כ-15 דקות{{הערה|עפ"י מכתב התמים שמריה רויטבלאט מאותה תקופה - מכתבים מבית חיינו תשכ"ג ע' 117}}. ייתכן שבאותה יחידות אירע מה שסיפר המזכיר הרב [[יהודה לייב גרונר]] ששרת הגיע כנציג הממשלה, כדי להציג בפני הרבי שאלה מסוימת, והרבי הציע את תשובתו. בנוסף לכך נתן לו הרבי עצות כיצד לפתור סכסוך בין שנים משרי הממשלה, שרת התפעל מכך, מכיוון שכלל לא התכוון לשאול את הרבי על כך, ועל סכסוך זה ידעו רק הוא ושני השרים{{הערה|הופיע באחד מספריו של [[מנחם זיגלבוים]]. [http://chabad.co.il/?template=article&topic=90&article=482 הרבי יודע] {{חב"ד בישראל}}}}.
בערב שבת , בעת שהרבי קיבל ליחידות בשעות הצהריים למשך שלוש וחצי שעות, [[ח' סיון]] [[תשכ"ג]] נכנס ליחידות אצל הרבי{{הערה|על פי [https://drive.google.com/file/d/16yttYtH-ZLIgILK9vk02VKX1Zm76yl2c/view יומן המשב"ק ר' מאיר הארליג]}} שנמשכה לערך כ-15 דקות{{הערה|עפ"י מכתב התמים שמריה רויטבלאט מאותה תקופה - מכתבים מבית חיינו תשכ"ג ע' 117}}.  
 
ייתכן שבאותה יחידות אירע מה שסיפר המזכיר הרב [[יהודה לייב גרונר]] ששרת הגיע כנציג הממשלה, כדי להציג בפני הרבי שאלה מסוימת, והרבי הציע את תשובתו. בנוסף לכך נתן לו הרבי עצות כיצד לפתור סכסוך בין שנים משרי הממשלה, שרת התפעל מכך, מכיוון שכלל לא התכוון לשאול את הרבי על כך, ועל סכסוך זה ידעו רק הוא ושני השרים{{הערה|הופיע באחד מספריו של [[מנחם זיגלבוים]]. [http://chabad.co.il/?template=article&topic=90&article=482 הרבי יודע] {{חב"ד בישראל}}}}.


=== שרת מתערב למען פעילות חב"ד ===
=== שרת מתערב למען פעילות חב"ד ===
3,766

עריכות

תפריט ניווט