8
עריכות
אין תקציר עריכה |
(←עריכת ה'מורה שיעור': פסקה חדשה) |
||
שורה 41: | שורה 41: | ||
פשוט מגוחך לכתוב בפשטות שתקנת לימוד הרמב"ם הוא גם בלימוד ללא הבנה, כאשר ודאי שדבר זה נתון לפרשנות ואינו מוחלט כלל וכלל. בפרט בהתבסס על דברי מייסד התקנה, שמטרתה היא לידע את כל התורה כולה, שודאי שמטרה זו אינה מושגת בלימוד ללא הבנה. (ונפלאתי ביותר על הצגת 'מקור' מקובץ הערות. וד"ל).--[[משתמש:סרנובסקי|סרנובסקי]] - [[שיחת משתמש:סרנובסקי|שיחה]], 18:26, י"א בסיוון, ה'תשפ"ב 18:26, 10 ביוני 2022 (UTC) | פשוט מגוחך לכתוב בפשטות שתקנת לימוד הרמב"ם הוא גם בלימוד ללא הבנה, כאשר ודאי שדבר זה נתון לפרשנות ואינו מוחלט כלל וכלל. בפרט בהתבסס על דברי מייסד התקנה, שמטרתה היא לידע את כל התורה כולה, שודאי שמטרה זו אינה מושגת בלימוד ללא הבנה. (ונפלאתי ביותר על הצגת 'מקור' מקובץ הערות. וד"ל).--[[משתמש:סרנובסקי|סרנובסקי]] - [[שיחת משתמש:סרנובסקי|שיחה]], 18:26, י"א בסיוון, ה'תשפ"ב 18:26, 10 ביוני 2022 (UTC) | ||
== עריכת ה'מורה שיעור' == | |||
לפי מצוי בזכרוני שמעתי מפיו של ר' לייבל גרונר ע"ה, שהוא זה שערך את ה'מורה שיעור'. מישהו שמע משהו בסגנון? |
עריכות