167
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 26: | שורה 26: | ||
::::::::::::::מר [[משתמש:האמנתי כי אדבר]], איזה מייל הייתי אמור לשלוח ולמי? אם רצונך להתכתב עמי במייל בשמחה, אך איני עומד לכתוב כאן את הכתובת. בנוגע לסדרי עדיפויות כבר הסברתי (או שלא?) שלא כך עובדת ביקורת. מר חייל מסבכנו אינו נכנס לכל הפאנל דע"ט אלא רק מגולל כאן רשימה מפורטת וזכרונו המפליא באמת ראוי לציון... איני חושב שנתינת הבמה לדעותיו של רמ"מ קפלן שהובאו בפאנל ראויה לצל ביקורת. דעתו שהובאה בפאנל היא לגיטימית בהחלט (מלבד כמובן הדברים שהכניס בפיו ר' האמנתי וידידיו), ובמידה ידועה אף חשוב לה שתיאמר, כי אחרי הכל נשמעו שם דברים שמהדהדי נ"א-נ"ב לא טרחו מעולם להסביר לצאן מרעיתם. ובאמת לא כאן המקום לדיון בזה. כל טוב. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 10:39, ח' באייר, ה'תשפ"ב 10:39, 9 במאי 2022 (UTC) | ::::::::::::::מר [[משתמש:האמנתי כי אדבר]], איזה מייל הייתי אמור לשלוח ולמי? אם רצונך להתכתב עמי במייל בשמחה, אך איני עומד לכתוב כאן את הכתובת. בנוגע לסדרי עדיפויות כבר הסברתי (או שלא?) שלא כך עובדת ביקורת. מר חייל מסבכנו אינו נכנס לכל הפאנל דע"ט אלא רק מגולל כאן רשימה מפורטת וזכרונו המפליא באמת ראוי לציון... איני חושב שנתינת הבמה לדעותיו של רמ"מ קפלן שהובאו בפאנל ראויה לצל ביקורת. דעתו שהובאה בפאנל היא לגיטימית בהחלט (מלבד כמובן הדברים שהכניס בפיו ר' האמנתי וידידיו), ובמידה ידועה אף חשוב לה שתיאמר, כי אחרי הכל נשמעו שם דברים שמהדהדי נ"א-נ"ב לא טרחו מעולם להסביר לצאן מרעיתם. ובאמת לא כאן המקום לדיון בזה. כל טוב. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 10:39, ח' באייר, ה'תשפ"ב 10:39, 9 במאי 2022 (UTC) | ||
::::::::::::::: ר' [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]], איני רואה טעם להתווכח עימך האם דעותיו הכפרניות של מ.ק. ראויות או לאו. כל חסיד צורב שיקרא את השיחות ודברי הרבי וישווה אותם עם דבריו יתחלחל (כך השטות שבכ"ח ניסן אין שום בשורה היפך המפורש בתחילת השיחה שמה שהולך להגיד לקמן הוא הדגשה של גמר ושילמות מעשינו ועבודתינו, כמו צעקותיו שהרבי לא בא לבשר לנו בשורות היפך כל המדרש מהילקו"ש שהרבי הביא אז בלי סוף על זה שמשיח מבשר לישראל שהגיע זמן גאולתכם והיפך אישורו של הרבי להו"ל ספר המלקט כל שיחות אלו תחת השם 'בשורת הגאולה, ועוד ועוד) והציבור הנבון ישפוט. בענין זכרוני אני דווקא לא הסתמכתי עליו אלא הקדשתי, טרם התגובה, זמן רב לצפות בפאנל הזה שוב--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 11:53, ח' באייר, ה'תשפ"ב 11:53, 9 במאי 2022 (UTC) | ::::::::::::::: ר' [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]], איני רואה טעם להתווכח עימך האם דעותיו הכפרניות של מ.ק. ראויות או לאו. כל חסיד צורב שיקרא את השיחות ודברי הרבי וישווה אותם עם דבריו יתחלחל (כך השטות שבכ"ח ניסן אין שום בשורה היפך המפורש בתחילת השיחה שמה שהולך להגיד לקמן הוא הדגשה של גמר ושילמות מעשינו ועבודתינו, כמו צעקותיו שהרבי לא בא לבשר לנו בשורות היפך כל המדרש מהילקו"ש שהרבי הביא אז בלי סוף על זה שמשיח מבשר לישראל שהגיע זמן גאולתכם והיפך אישורו של הרבי להו"ל ספר המלקט כל שיחות אלו תחת השם 'בשורת הגאולה, ועוד ועוד) והציבור הנבון ישפוט. בענין זכרוני אני דווקא לא הסתמכתי עליו אלא הקדשתי, טרם התגובה, זמן רב לצפות בפאנל הזה שוב--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 11:53, ח' באייר, ה'תשפ"ב 11:53, 9 במאי 2022 (UTC) | ||
::::::::::::::::[[משתמש:חייל של המלך]] באמת לא נתווכח, גם כי אני מסתמך רק על זיכרון. בכל אופן איך שהבנתי כוונתו, לא שאין בשורות בשיחות, אלא '''שהמטרה''' בשיחות אינה בשורות. הוא גם סובר מסתמא שאין הכוונה בשיחות שהתקיים בפועל בבשורות הרבי אז דברי המדרש בילקו"ש (הקטע השני). אפשר לחלוק בתוקף, אבל | ::::::::::::::::[[משתמש:חייל של המלך]] באמת לא נתווכח, גם כי אני מסתמך רק על זיכרון. בכל אופן איך שהבנתי כוונתו, לא שאין בשורות בשיחות, אלא '''שהמטרה''' בשיחות אינה בשורות. הוא גם סובר מסתמא שאין הכוונה בשיחות שהתקיים בפועל בבשורות הרבי אז דברי המדרש בילקו"ש (הקטע השני). אפשר לחלוק בתוקף, אבל אין ממש מה להתחלחל (גם לא הבנתי מה כוונתך שכתוב בתחילת כ"ח ניסן). [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 12:34, ח' באייר, ה'תשפ"ב 12:34, 9 במאי 2022 (UTC) |
עריכות