שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 15: שורה 15:
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים בבנין ביהמ"ק תומ"י --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:04, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:04, 25 באפריל 2022 (UTC)
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים בבנין ביהמ"ק תומ"י --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:04, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:04, 25 באפריל 2022 (UTC)
ושמא כן תשמע לעצתי אולם במקום לערוך בויקיפדיה תעבור לערוך בהמכלול? --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:05, 25 באפריל 2022 (UTC)
ושמא כן תשמע לעצתי אולם במקום לערוך בויקיפדיה תעבור לערוך בהמכלול? --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:05, 25 באפריל 2022 (UTC)
:::::::זה שהדיון בינינו הסתיים אינו אומר שמשהו הובן והוסכם. ובאופן טכני גם טענותיי שלי היו האחרונות (הן בשיחה איתך והן בשיחה עם מר חייל)... אם החוק כאן הוא הצבעה, אז כך נצרך (וגם זה צ"ל '''לפני''' שאתה מחזיר את הניסוח המוזר, ואז יש לקבוע אותו), אבל לדעתי במקרה זה זה מטופש. בכל מקרה הביקורת נמצאת כבר בקיצור, ורק שלדעתך היא צריכה להיות ארוכה ובפתיח הערך, דבר מופרך שלא נהוג בשום מקום. [לגבי דעתי: הביקורת אינה מוצדקת כלל, כי כנ"ל עשרות רבנינו ומשפיעינו אינם חושבים כמוך. הם למשל מעולם לא מחו נגד הועד על דבר כזה. ולדעתי האישית אין לייחס הרבה משמעות לויכוח על '''נוסח''' של שמונה מילים]. כ"ז לענין יחי, לענין האקטואליות של בשורת הגאולה לא הארכתי אבל זה פשוט, אין ל'''אף אחד''' בועד אידיאולוגיה נגד לימוד ועיסוק בזה (בשונה מהכרזת נוסח היחי), וממילא מובן שאיש אינו נלחם בזה. גם לענין הפאנל אין מקום לערוך הצבעה, פשוט ללכת ולבדוק כמו שכתבתי לך. הדברים באמת פשוטים. בברכת יתם חרפון ולא מחרפנים בקיבוץ נדחי ישראל לאחדים כאחד מיד ממש. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 20:21, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:21, 25 באפריל 2022 (UTC)
167

עריכות

תפריט ניווט